۱۴.۱۲.۹۱

ایران گندم می فرستد، ترکیه گلوله!


در حالی‌ که رژیم اشغالگر و ضد ایرانی‌ آخوندی، از بیت مال ایرانی‌‌ها میدزد و پرداخت هزینه‌ها و مخارج سوری‌ها را به عهده دارد، و مردم سوریه را مهمتر از ایرانی‌‌ها میداند، و ایرانی‌‌ها را فدای مردم سوریه می‌کند، و به همین دلیل هم تمام تلاش خود را، از جمله فرستادن میلیارد‌ها طلا به سوریه، انجام میدهد که پول سوریه ارزش خود را از دست ندهد، در حالی‌ که پول ایران روز به روز به کاغذ پاره تبدیل میشود، ترکیه سلاح و تروریست به سوریه می‌فرستد.

مدیرکل سازمان سیلو و انبارهای سوریه، از خرید روزانه ۵۰۰ تن گندم و آرد از شرکت‌های خصوصی ایرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ابو زید کاتبی مدیرکل سیلوها و کارخانجات آرد سوریه گفت: ایران اخیرا تعداد محموله‌های گندم ارسالی به سوریه را افزایش داده و این محموله‌ها از طریق زمین و دریا به سوریه ارسال می شود.

کاتبی در گفت وگو با روزنامه سوری "الوطن" افزود: قراردادی به منظور خرید ۳۰ هزار تن آرد با بخش خصوصی ایران منعقد شده و قرارداد دیگری هم برای خرید ۱۰ هزار تن گندم با اوکراین امضا کرده ایم.

وی همچنین به دشواری‌های موجود در امر انتقال مواد غذایی و نیازهای اولیه زندگی مردم به داخل سوریه اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات امنیتی موجود، نقل و انتقال مواد غذایی با دشواری و خطرات بسیار همراه است.

این در حالی است که همسایه شمالی سوریه، یعنی‌ ترکیه، به مهمترین مرکز قاچاق سلاح و مهمات به داخل سوریه و آموزش تروریست‌های مسلح برای ورود به این کشور تبدیل شده و با جلوگیری از اجرایی شدن راه حل سیاسی، اصلی‌ترین عامل ادامۀ بحران انسانی در سوریه است.
منبع: دیپلماسی

هیچ نظری موجود نیست: