۲۱.۱۰.۹۱

وقتی‌ آخوند مملکت داری می‌کند!

کریستوفر تَپین، تاجر ۶۵ ساله انگلیسی که به تلاش برای فروش قطعات قابل استفاده در موشک‌های «هاوک» به جمهوری اسلامی بارها و بارها متهم و دستگیر شده.

یکی‌ دیگر از راه‌های چپاول ثروت‌های ایرانی‌‌ها از طرف جهان غرب بخصوص انگلیس، البته بعد از به بازار سیاه کشاندن اقتصاد ایران، این است که هر چند گاه، قرارداد‌های کلانی را در رابطه با فروش تسلیحات با جمهوری اسلامی می‌بندند، و بعد از گرفتن پول، ناگهان پلیس در محل تحویل تسلیحات به ایران می‌رسد و همگی‌ را بازداشت می‌کند و به این ترتیب هم پول از بین میرود، هم این توهم جا می‌افتاد که جمهوری اسلامی در حال تهیه تسلیحات بیشتر و برتر نظامی است و هم آبروی نداشته جمهوری اسلامی و حماقت‌هایش مایه خنده جهانیان میگردد. از یک طرف میریزند و مانند قومی بربر که گویی از اعماق قرون وسطی سر بیرون آورده و گذشت زمان هیچ چیزی به او یاد نداده از دیوار سفارت بالا میروند ( هر چند این هم به طراحی‌ خود غرب صورت گرفته است) و سفارت‌ها را می‌بندند تا بتوانند به بازار سیاه رونق بخشیده و همان کالا را که میتوان به یک دهم قیمت و با روشی‌ متمدن خرید، به ده برابر قیمت از بازار سیاه تهیه کنند.


خبری که در ظرف ۳۴ سال، هزاران بار تکرار شده این است که:

به گزارش رادیو "فردا"، دادگاهی در آمریکا کریستوفر تِپین، تاجر ۶۶ ساله انگلیسی را به جرم تلاش برای فروش قطعات موشک به ایران به ۳۳ ماه زندان و پرداخت بیش از یازده هزار دلار جریمه محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، کریستوفر تپین قصد داشت با اسناد جعلی، قطعات سامانه دفاع ضد هواییِ هوک، هوک را از طریق انگلیس به ایران بفرستد.
همدستان او، رابرت گیبسون، ساکن قبرس و رابرت کَلدول، کلدول ساکن آمریکا نیز در سال ۲۰۰۷ هر یک به ۲۴ و ۲۰۰ ماه زندان محکوم شده بودند.

هیچ نظری موجود نیست: