۲۷.۹.۹۱

درایران آمادگی برای پرتاب برادر احمدی‌نژاد به فضا تکمیل شد


خمیس فاضلی، رئیس آژانس فضایی جمهوری اسلامی ایران گفت که در آینده‌ای نزدیک ماهواره‌ای ایرانی با کپسول بیولوژیکی به فضا پرتاب خواهد شد. به گفته وی، آماده سازی برای پرواز مداری تکمیل شد.

فاضلی در سخنرانی خود در پژوهشگاه فنی تهران گفت که همان طور که قبلا برنامه ریزی شده بود یک میمون به فضا پرواز خواهد کرد. نام موشک حامل "پیشگام" است اما در واقع فقط اسم قبلی "کاوشگر-۵" تغییر شده است.

شایان ذکر است که مقامات کشور در برابر آژانس فضایی جمهوری اسلامی یک وظیفه بلند پروازانه را قرار دادند: یک پرواز فضایی سرنشین دار باید تا سال ۲۰۲۱ انجام شود. پیش از این محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور گفته بود که سفینه فضایی ایرانی در سال ۲۰۱۵ ساخته خواهد شد.

منبع: صدای روسیه


ظاهرا خبرگزاری‌هایی‌ که در راستای سیاست‌های غرب مبتنی بر عقب نگاه داشتن ایرانی‌‌ها و چپاول ایران فعالیت میکنند، بیشترین تبلیغات را در بزرگ نمایی آنچه که در ایران منطقاً نمیتواند وجود خارجی‌ داشته باشد، به کار میگیرند، و با نشر و پخش این گونه اخبار کذب و به دور از واقع و نسبت دادن پیشرفت‌های علمی‌ و اتمی‌ که هیچ گاه در ایران وجود نداشته است، سعی‌ در تحمیق ایرانی‌‌های مخالف و ضّد رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی دارند، آخر چگونه امکان دارد، نظامی که حتی نمیتواند یک بخاری مطمئن بسازد، نظامی که سردمدارانش از بی‌سواد‌ترین و مرتجع‌ترین مردمان میباشند، چگونه میتواند موشک به فضا بفرستد؟ این گونه اخبار که فقط و فقط مصرف داخلی‌ دارد، در جهت نگاه داری هر چه بیشتر رژیم جمهوری اسلامی در ایران به وسیلهٔ تئوریسین‌های غربی ساخته و پرداخته میشود تا ایران را به تدریج و کم کم به ویرانی کامل برساند.

هیچ نظری موجود نیست: