۳.۹.۹۱

ده تن از اعضای حزب پان‌ایرانیست در کرج بازداشت شدند!



در حالی‌ که پان ترک‌ها در پست‌های حساس و بالای رژیم حاکم بر ایران قرار داده شده اند و از انجام هر گونه عملی‌ در جهت زدودن هر نشانی‌ از ایران و ایرانی‌، فرو گذاری نمیکنند ( از بین بردن آثار باستانی ایران تا کشتن نخبگان و قهرمانان و هر ایرانی‌ که باعث افتخار ایران شده است، حتی از خراب کردن دیواری که تنها چند نقاشی از شاهنامه بر روی آن نقاشی شده بود تا خرید سریال ضّد ایرانی‌ حریم سلطان که تبلیغ قاتلین ترک مردم این سرزمین را می‌کند و از آنها قهرمان میسازد، و در کمال وقاحت در آن به ایرانی‌‌ها و پارس‌ها به زبان ترکی‌ فحاشی میشود)، همچنین پان عرب‌ها که در غارت ایران با یکدیگر رقابت دارند و سرمایه‌های ایران را بی‌دریغ در فلسطین و لبنان و عراق و سوریه و دیگر کشور‌های عربی‌ خرج میکنند در حالی‌ که شهر‌های ایران رو به خرابی‌ گذاشته است، مردم به گدایی و گدا صفتی افتاده اند، جاده‌ها و راه هایی‌ که شاه فقید ایران برای ۳۰ میلیون ایرانی‌ ساخته بود، هنوز برای ۷۵ میلیون ایرانی‌ استفاده می‌شه و نتیجه آن اینکه روزانه هزاران نفر قربانی میگیره، زدودن تاریخ و هویت واقعی‌ ایرانی‌ و جایگزین کردن تاریخ عربستان در کتب درسی‌ کودکان ایرانی‌، تبعیض بین کودکان ایرانی‌ و کودکان به اصطلاح سید، و و و ، در این حال، پان ایرانی‌‌ها راهی‌ زندان میشوند و ایرانی‌ بودن و پان ایرانی‌ بودن جرمی‌ در حد اعدام، شکنجه و زندان دارد.

ماموران امنیتی بدون اعلان قبلی به منزل مهندس رضا کرمانی هجوم بردند و ۱۰ تن از اعضای حزب پان ایرانیست را بازداشت کردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، عصر روز پنج شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۱ ماموران امنیتی بدون اعلان قبلی به منزل مهندس رضا کرمانی هجوم بردند و ۱۰ تن از اعضای حزب پان ایرانیست را بازداشت کردند.

اسامی هشت تن از افراد بازداشت شده به این شرح است: حجت کلاشی، هومن اسکندری، فرهاد باغبانی، اوژن اکبری، حسین شهریاری، کسری علاسوند، علیرضا سلیمانی و جاوید.

از محل نگهداری ایشان و دلایل بازداشت اطلاعی در دست نیست.

اخبار بیشتر در این زمینه متعاقبا اعلام خواهد شد.

بررسی موارد حقوقی نقض شده در این گزارش:

• بند ۱ ماده ۹ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی: هرکس حق آزادی و امنیت شخصی دارد. هیچ کس را نمی‌توان خودسرانه دستگیر یا بازداشت کرد.
• بند ۱ ماده ۱۹ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی: هیچکس را نمی‌توان بمناسبت عقایدش مورد مزاحمت اخافه قرار داد.
• بند ۲ ماده ۱۹ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی: هر کس حق آزادی بیان دارد. این حق شامل آزادی تفحص و تحصیل و اشاعه اطلاعات و افکار از هر قبیل بدون توجه به سر حدات خواه شفاهاً یا بصورت نوشته یا چاپ یا بصورت هنری یا به هر وسیله دیگر به انتخاب خود می‌باشد.
• ماده ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر فردی حق آزادی عقیده و بیان دارد.

منبع

۵ نظر:

ناشناس گفت...

تو دهن پانترکا ریدم
حرومزادن قرمساق پدرا

ناشناس گفت...

ننه هر چی‌ پان عرب و پان ترکه گایدم &===>

ناشناس گفت...

1. مسئولین کشوری بیشتر ضد ترک هستند تا ضد فارس.

2. سریال حریم سلطان توسط ایرانیان خارج از کشور و در یک شبکه برون مرزی خریداری و پخش شده و آن نیز بر علیه سلاطین صفوی است که خود آنها ترک بودند، نه از نژاد پارسی.

3. از نظرات معلوم است که این افراد چه طرفدارانی دارند! کسانی که جز فحاشی کار دیگری بلد نیستند.

4. بند ۲ ماده ۱۹ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی: هر کس حق آزادی بیان دارد. و
ماده ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر فردی حق آزادی عقیده و بیان دارد.

من هم حق آزادی بیان دارم و من به عنوان یک ترک، خواهان جدایی از کشور ایران هستم و جدایی طلبی منافاتی با هیچ قانون جهانی (البته به جز قانون های من در آوردی پان ایرانیست ها) ندارد.

AdamBarfi گفت...


۱- مسئولین کشور اکثرا ترک هستند و نه ضّد ترک!

۲- سریال حریم سلطان از طرف صدا و سیمای جمهوری اسلامی خریده شده و از شبکه سه پخش می‌شه و نه از خارج از کشور.

۳- اول یکی‌ به ترکی‌ فحاشی کرد که پاک شد، و این تنها یک عکس‌العملی است که در مقابل عمل زشت یک پانترک صورت گرفته!!

۴- شما که به آزادی بیان اعتقاد داری، در کشور خودت ترکیه رعایت کن و به کرد‌ها نه آزادی بیان بلکه آزادی زیستن بده و آزادی بیان پیش کشتون که بر طبق آمار سازمان ملل، ترکیه بیشترین زندانیها رو در بین نویسندگان و آزادی خواهان داره و از نظر آزادی بیان صفره.

۵- ایران کشور شما نیست که بخواین براش تصمیم بگیرید، ولی‌ شما آزادید که از هر کجای که درش احساس ناراحتی میکنی‌ هجرت کنی‌.

ما در ایران و در طول تاریخ ۲۰۰۰۰ ساله ایران که مدارکش در همون ترکیه شما هست، هیچ گاه این عقب موندگی‌ها رو که ملت رو به قبیله‌ها و قوم‌های مختلف تقسیم می‌کنه نداشتیم و نداریم، هزاران سال است که ایران جایگاه زندگی‌ انسان‌های متمدن بوده که صرف نظر از همه اختلافات همواره با آرامش و متمدن با هم و در کنار هم زندگی‌ کردند، هر چند شما‌ها سعی‌ خودتون رو کردید و می‌کنید، ولی‌ ملت ایران یه ملت قدیمی و با تجربه است، که دها بار امثال شما‌ها رو تحمل کرده و آخر سر هم رو سیاهی به چهره مهاجمان مونده و این ایران بوده که همواره باقی‌ مونده و می‌مونه.

ناشناس گفت...

منم مادر ترا گاییدم8=================>>>>>>>