۲۰.۵.۹۱

اندوه آمریکا کشت محمود ما را


مردم آمریکا تحت فشارند و فضای آنجا کاملا امنیتی است

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه اراده مردم آمریکا بر کشورشان حاکم نیست، خواستار اصلاحات در آن کشور شد.



به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد رییس دولت که شامگاه پنجشنبه با شرکت‌کنندگان در اجلاس مشورتی تهران درباره سوریه دیدار کرد، گفته است: مردم آمریکا تحت فشار قرار دارند و اراده مردم در این کشور حاکم نیست. در آمریکا همه مبادلات و مکالمات و مراودات مردم شنود و رهگیری می‌شود، فضا کاملا امنیتی است و مردم اجازه ندارند در مسایل اصلی دخالت کنند و در حالی که مردم با جنگ و تجاوز دولت‌های پی در پی آمریکا مخالفت می کنند، هر دولت دیگری که بر سر کار می آید، باز هم جنگ و اشغالگری در دنیا راه می‌اندازد. در آمریکا تنها دو حزب که از یک مرکز پشت صحنه مدیریت می‌شوند حق حاکمیت دارند و هر وقت لازم باشد چهره مناسب آن شرایط را رو می‌کنند. وقتی مدیران اصلی کشور نقشی در اداره آن کشور ندارند، دیگر تکلیف مردم مشخص است.

آقای احمدی نژاد افزود: در اروپا نیز اوضاع به همین شکل است. مردم اروپا باید چگونه و با چه زبانی اعلام کنند که از شرایط موجود ناراضی هستند و چه کسی سخن مردم را در آنجا پذیرفته و اجازه اعمال اراده به مردم می‌دهد.

وی خواستار انجام اصلاحات در این کشورها شد و افزود: آمریکا دولت ورشکسته‌ای است که با پول دیگران زندگی می‌کند و کافی است همان کسانی که 16 هزار میلیارد دلار وام در اختیار این کشور قرار داده اند، امروز بخواهند آن را مطالبه کنند. در سیاست هم سردمداران آمریکا با فریبکاری، خود را در قله‌ها حفظ کرده‌اند و مانند ورزشکاری هستند که بارها با دوپینگ به پیروزی رسیده است.

او اضافه کرد: شرایط جهان بسیار اسف‌بار است. امروز در دو سطح نیازمند اصلاحات هستیم که اولویت با اصلاحات در سطح بین‌الملل است. نظام‌های حاکم بر جهان نتیجه مناسبی برای بشریت نداشته و تنها فاصله‌ها، تبعیض‌ها، کینه‌ها و دشمنی‌ها دستاورد آن بوده است. شرایط امروز جهان به هیچ وجه شرایط قابل قبولی نیست و قطعاً خداوند انسان را خلق نکرده تا در چنین شرایطی زندگی کند.


منبع

هیچ نظری موجود نیست: