۱۲.۱۰.۹۵

سالی‌ که گذشت دنیا متاثر از یک اندیشه پلید بود: برای اینکه "پابرجا" بمانیم دیگران را "ریشه کن" می‌کنیم!

چکیده کوتاهی از رخداد‌های سال ۲۰۱۶ و یا سالی‌ که گذشت:

- مراسم گشایش بازی‌های المپیک سال ۲۰۱۶ در ریو و درخشش قهرمانان ایرانی‌ با وجود تمامی حقکشی‌ها و پلیدی‌های که توسط دست‌های کثیف جمهوری اشغالگر اسلامی و نوکر غرب، و کمک پولی‌ و مالی‌ عرب و خباثت و پلیدی و حسادت ترک بدست آمد. در حالی‌ که ورزشکاران کشور‌های همسایه ایران در آخر لیست‌ها قرار گرفتند و در حالی‌ که ورزشکاران اروپا و آمریکا با استفاده از روش‌های نوین دوپینگ و یا توانمندسازی آزمایشگاهی و مهربانی داوران به اکثر مدال‌ها دست یافتند. ولی‌ در عوض با بیخلاقی‌ها و توحشی که در حواشی بازی ها انجام دادند، مایه ننگ‌ جامعه ورزشی شدند از جمله مدال آوران شنای امریکایی که با بستن دروغ و تهمت به دولت و پلیس برزیل هم به کشور میزبان توهین کردند و هم با خفت از این کشور اخراج شدند.
- کشتار بیرحمانه و نسل‌کشی کرد‌ها و ویرانی کامل و با خاک یکسان شدن شهر‌های کردی توسط ارتش ناتو زیر پرچم ترکیه، که پس از نسل‌کشی گسترده ۱۹۱۵ که منجر به کشتار یک میلیون کرد ایرانی‌ و در نتیجه اشغال سرزمین کرد‌ها توسط قبایل ترک‌های راهزن و بربر شد، بزرگترین نسل‌کشی از نوع خود میباشد. مردمی که از زیر چنگ ارتش جنایتکار ناتو و ترکیه فرار کردن در مرز‌های ترکیه و در اردوگاه‌های پناهندگی به تدریج کشته، آواره‌، رانده و مورد معامله قرار گرفتند و مرده و زنده آنان فروخته و مورد استفاده قرار گرفت. در این میان حتی یک جمله از این همه جنایت در امپراطوری گسترده رسانه‌ای غربی، نوشته نشده ولی‌ در عوض ترک‌ها که مهره‌های اصلی‌ جنایت و تروریست‌های دست نشانده غرب بودند، مورد پشتیبانی و حمایت مالی‌، معنوی غرب و بویژه اروپا قرار گرفته و اینجا و آنجا به آنان دست مریزاد و پاداش و جایزه و امتیاز هم تعلق گرفت.

- کشتار گسترده شیعیان مسلمانان در کشمیر و میانمار ، عراق، سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان به تحریک سازمان‌های اطلاعاتی‌ غربی که پروژه آنها با پول سلفی و وهابی و اخوانی‌ها بر علیه شیعیان صورت گرفت، تنها و تنها بجرم شیعه بودند و توسط ابزار مخرب و هولناک جنگی و انفجار‌های بمب‌های ساخت غرب.

- در سالی‌ که گذشت، جنگ‌های ساختگی و لفظی و بیشرمانه بین نوکران و غلامان غرب بشدت جریان داشت. از جمله جنگ زرگری بین ترکیه و اروپا بر سر پناهندگان کردی که از خانه و کاشانه خود توسط ارتش ناتو و اروپا و تروریست‌های ترک از خانه و کاشانه و شهر و روستا‌های خود آواره شده بودند،
قطع روابط ایران و عربستان نه بخاطر کشتار صد‌ها تن‌ از حجاج ایرانی‌ که بیشرمانه و بیرحمانه در ضمن مناسک خانه سیاه به قتل رسیدن،(در فاجعه منا دست کم ۲۲۳۶ نفر از حجاج بر اثر ازدحام و رخدادی که هیچگاه بطور آشکار دلیل آن مشخص نشد جان خود را از دست دادند که دو سوم آنان ایرانی‌ بودند) بلکه بخاطر گردن زدن یک آخوند پاپتی بنام شیخ دمر در عربستان! ( در آغازین روزهای سال۲۰۱۶ (۱۳دی۱۳۹۴))و به دنبال و بهانه آن حمله ساختگی اطلاعاتی‌‌ها به سفارت عربستان در تهران و مشهد، و نتیجتاً جنگ لفظی و کثیف در رسانه‌های وابسته و بیشرمی‌هایی‌ از این دست که تنها و تنها برای پاچیدن خاک در چشم ایرانیها، بدنام کردن ایرانیها، ایجاد نفرت از ایرانی‌ در دنیای عرب و و و صورت گرفته و می‌گیرد. و یکی‌ از ده‌ها دلیل آن هم میتواند این باشد که، عربستان با داشتن وسعتی کمتر از یک دهم ایران، و آب و هوای خشن و خاکی عقیم و خشک و بیحاصل و منابع نفتی‌ کمتر از یک پنجم منابع نفت و گاز ایران، بهشتی‌ را در صحرای سوزان ساخته و مردمش بدون اینکه انگشت کوچک خود را تکان دهند در رفاه کامل زندگی‌ میکنند. در حالی‌ که ایران که به داشتن آب و هوای بهشت آسا همواره معروف بوده اینک به یمن اشغالگران ترک و عرب، تبدیل به جهنم و صحرای خشک و عقب مانده گشته که از نظر مادی و معنوی در فقر مطلق بسر میبرد و مردمش به دلیل فقر ۳۸ ساله از نظر اخلاقی‌ بسیار آسیب دیده اند. و سفر ایرانیها به کشور‌های عربی‌ همواره این سئوال را برای آنان برمی‌انگیزد که چگونه است که ما ایرانیها که مادر همه چیز در دنیا هستیم، در چنین اوضاع و احوالی هستیم و دیگران در حال و هوای بسیار متفاوت از ما؟ از جنگ‌های زرگری دیگر، مطرح کردن کره شمالی و آزمایشات مسخره آن بنام بزرگترین آزمایش هسته‌ای! تحفه‌های جدیدی در فیلیپین و تایلند به عنوان رئیس جمهور‌های ضدّ آمریکا که فقط دهانشان مرگ بر آمریکا می‌گوید و همه اعمالشان در جهت منافع امریکایی‌ها و غربی هاست. جنگ زرگری بین اسرائیل و اعراب و الی‌ آخر.

- در سال گذشته ترک‌ها تلاش بسیاری را انجام دادند تا آتش جنگ جدیدی را در منطقه مرزی بین
ارمنستان و آذر باده گان( باده دهندگان آتش و یا قدیمی‌ترین آریایی‌ها که امروزه ترک! نامیده می‌شوند و نام زیبای آذر باده گان به آذربایجان تبدیل گشته است) که بنا بر منظومه‌های نظامی گنجوی، از نظر تاریخی‌، نژادی و فرهنگی‌ ریشه‌های عمیق و یکسانی را دارند، برانگیزند که خوشبختانه با پا درمیانی روس‌ها این پلیدی ترکی‌ به انجام نرسید و صلح بین این دو برقرار گشت. دوم آوریل ۲۰۱۶ (۱۴ فروردین ۱۳۹۵) نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ با هم درگیر شدند و آتش بس سال ۱۹۹۴ را نقض کردند.


- سال گذشته کودتایی در ترکیه بوقوع پیوست که بسیار مبهم و مشکوک بود. و این سرزمین را که در سراشیبی سقوط با سرعت پیش میرود را بیش از پیش متأثر گرداند تا روند سقوط را شدت بخشد. که اتفاقاً به اهداف خود هم رسید و ترکیه امروزی در واقع میدان جنگی است که مشابه آن پیش از این در پاکستان بوقوع پیوسته است. در تاریخ ۱۵و ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۶ (۲۵ تیر۱۳۹۵) گروهی از نظامیان ترکیه در تلاشی نافرجام برای سرنگونی اردوغان مشارکت کردند. طی این کودتا، ارتش جت‌های جنگی را در آسمان استانبول و آنکارا به پرواز درآورد و پل‌های بسفر و سلطان محمد فاتح در استانبول را مسدود کرد. آنها همچنین در تلویزیون دولتی ترکیه اعلام کردند ارتش برای حفظ دموکراسی و حقوق بشر در ترکیه، اداره امور را در دست گرفته است.
۶ سال پیش در مقاله‌ای نوشتم که ترک‌ها به همان راهی‌ میروند که پاکستانی‌ها رفتند. پاکستان هم زمانی‌ با حمایت و پشتیبانی از تروریست‌های طالبان و فرستادن آنان به افغانستان و کشتار مردم بیگناه آنجا، درواقع در خانه خود سنگ‌های چخماخ را بهم زد و نتایج هولناک پشتیبانی از تروریست ها، دامان خود آنان را گرفت. و امروز پس از ۶ سال همان گونه که پیشبینی‌ شده بود، همان آتش دامن ترک‌ها را گرفته و آنان را زنده زنده بریان می‌کند و روزی نیست که بمب و یا حمله و کشتاری در آنجا صورت نگیرد. و این تروریست‌های مزدور همانی که کاشته اند را در حال درو کردنند. و نام خود را در لیست کشور‌هایی‌ که انفجار بمب در آنجا عادی شده، مانند افغانستان، عراق، سومالی و نیجریه بثبت رساندند.


- سال ۲۰۱۶ مردم دنیا شاهد مبارزات کثیف انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بودند. این مبارزات انتخاباتی که بین دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه صورت میگرفت، آنچنان برای مردم دنیا آموزنده بود که من فکر نمیکنم هیچ مدرک و سند دیگری می‌توانست تا این حد چشم مردم دنیا را نسبت به جرم و جراحتی که زیر پوست جامعه و دنیای سیاست و سیستم آمریکا موجود است را باز گرداند. نتیجه این انتخابات آنچنان که روند آن مهم بود، از اهمیت کمتری برخوردار است، چرا که پوست انداختن مار، در ماهیت مار تغییری ایجاد نمیکند، و اصل ماجرا همچنان برقرار است و آنچه که برای آمریکا و کلا غرب مهم و مطرح است، سیستم و پابرجایی و تقویت و توانمندی آنست، و مهره‌‌ها تنها در خدمت این سیستم میباشند و از کجا بودنشان در درجه آخر قرار دارد. و بهمین دلیل همانطوری که پیشبینی‌ میشد، شکستی که دموکرات‌ها خوردند، سیستم آمریکا را به نتایج درخشانی رساند. از تقویت دلار تا برهم زدن پیمان‌هایی‌ که امریکایی‌ها با کانادا، مکزیک و ایران (تفاهم هسته‌ای لوزان میان ایران و گروه ۵+۱ در لوزان سوئیس) داشتند. و امریکایی‌ها که برای قول و قرار و حرف و پیمان خود به اندازه باده معده‌شان هم ارزش قائل نیستند و تا هدف پول است، هیچ دستاویز و انگیزه و شخص و کشور و دوست و دشمن دیگری برای آنان مهم نیست و شرف و پیمان و دوستی‌ و دشمنی و این اینگونه مطالب کیلویی چند، تمامی قرار داد‌های بسته شده را بنفع خود برهم زده و به بهانه روی کار آمدن یک کلّه خر آنرا توجیه کردند.‌
از طرفی‌ نیز تمامی جنایت و کثافت کاری‌هایی‌ را که پیش از این دموکرات‌ها در منطقه خاورمیانه و یا ایران بزرگ در ۸ سال گذشته انجام دادند نیز بفراموشی سپرده شد، و تمامی گناهان به گردن دموکرات‌ها و نوکران و غلامان و تروریست‌های حلقه بگوش آنان یعنی‌ ترکا افتاد. و انگار نه انگار که آمریکا در کشتار ها، ویرانیها و جنایت هولناک انجام پذیرفته شده در خاور میانه نقش اصلی‌ را داشته است. پس زنده باد ترامپ که هنوز شروع نکرده و تنها بخاطر انتخابش این همه مزایا را در مدتی‌ بسیار کوتاه و برق آسا نصیب سیستم آمریکا ساخت!
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هشتم نوامبر ۲۰۱۶ ( ‌آبان ۱۳۹۵) برگزار شد. در این انتخابات دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان با شهرت ویژه‌اش در برخورد با زنان، در برابر هیلاری کلینتون نامزد دمکرات‌ها و نخستین نامزدِ زن برای تصدی این پست، قرار گرفت و بعنوان رئیس جمهور جدید ایالات متحده انتخاب شد.

- آزادی شهر زیبا و تاریخی‌ الپو در سوریه پس از ۶ سال، از جمله نتایج عقب نشینی غرب و چیده شدن پایِ اروپایی‌ها در خاورمیانه بود.
ولی‌ شکست دموکرات‌ها برای دنیا بی‌تاثیر نبود. دمکرات‌ها برای اینکه دولت ترامپ در شروع کار با مشکلات زیاد دچار گردد، و همچنین انتقام شکست خود را نیز گرفته باشند، سه عمل احمقانه انجام دادند:
- تصویب قطعنامه علیه اسرائیل در شورای امنیت سازمان ملل و محکوم کردن اسرائیلی‌ها در گرفتن اراضی‌ بیشتر از پلستینی ها، با این امید که روابط اسرائیل و آمریکا تحت تاثیر آن قرار گیرد و همچنین دمکرات‌ها بدین وسیله انتقام شکست خود در انتخابات را از اسرائیلی‌ها گرفتند
- اخراج دیپلمات‌های روسی و ایجاد درگیری با روس ها، به این امید که پوتین هم عملی‌ متقابل انجام داده و ضمن اینکه از روس‌ها انتقام میگیرند، موجبات تیرگی روابط روس‌ها با دولت جدید هم شده باشند
- برهم زدن پیمان سوئیس و یا برجام با جمهوری کثیف و بی‌عرضه جمهوری اسلامی و بالا کشیدن پول و اورانیم ایران، به امید ایجاد تیرگی روابط با دولت ترامپ!


- درگذشت فیدل کاسترو رهبر کوبا از جمله رخداد‌های سال ۲۰۱۶ بود و این خمینی کوبائی و خدمتگزار صادق غربی پس از عمری دراز رخ در خاک کشید. "فیدل آلخاندرو کاسترو روث" رهبر انقلاب کوبا، ۲۵ نوامبر ۲۰۱۶ (۶ آذر ۱۳۹۵) در سن۹۰ سالگی درگذشت. کاسترو رهبر انقلاب کوبا و نخست‌وزیر این کشور از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۷۶ بود.

- ترکا با موشک‌های ساخت انگلیس و فرانسه که بر دوش تروریست‌هایشان حمل میشد یک هواپیمای روسی را در آسمان سرنگون کرده و سپس خلبانان آن را پس از پوست کندن به قتل رساندند. و پس از آن هم هلی‌کوپتر روسی را که بدنبال خلبانان می‌گشت، سرنگون کردند. سپس تروریست‌هایی‌ که این جنایت را انجام داده بودن در استانبول با سلام و صلوات مورد استقبال ترکا قرار گرفته و از آنان بعنوان قهرمان تجلیل شد. این اقدام از طرف روس‌ها بی‌ پاسخ نماند و موجب تیرگی روابط روس‌ها با ترکا گردید. ولی‌ پس از گذشت تقریبا یک سال با پا درمیانی اخوانی‌های حاکم بر ایران، و با فروش قسمتی‌ از منابع ایران و با دادن امتیازات گسترده به روس‌ها از طرف دولت جمهوری کثیف اسلامی، روس‌ها پذیرفتند که با ترکا آشتی‌ کنند و روابط دیپلماتیک خود را از سر گیرند. این اقدام برای انگلیسی‌‌ها و فرانسوی‌ها و آمریکا یی‌ها اصلا خوشایند نبود. پس ترور سفیر روسیه در ترکیه را در زمان بازدید از یک نمایشگاه عکس ترتیب داده و سفیر روسیه را در جلو دوربین ترور کرده و فیلم و عکس‌های آنرا بطور گسترده پخش نموده و بدین ترتیب روس‌ها را تحقیر کردند.
آندری کارلوف سفیر روسیه در آنکارا، ۱۹ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۹/۹/۱۳۹۵) در حالی که در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس "روسیه از نگاه ترک‌ها" سخنرانی می‌کرد، ترور شد. "مولود مرت آلتین‌تاش" مامور اطلاعاتی‌ و نور چشمی دیکتاتور ترکا که مسئولیت حفاظت از سفیر را بر عهده داشت، از پشت و ناجوانمردانه و کاملا بشیوه ترکی‌ به وی شلیک کرده و او را بقتل رساند. ضارب پس از شلیک گلوله، شعارهایی درباره آلپو و شکست ترکا و کشته شدن تروریست‌های ترکا در آلپو سر داده بود،‌ بر همین اساس بسیاری بر این باور هستند که این ترور انتقام گروههای تروریستی شکست خورده ترک در سوریه از روسیه، به جهت نقش این کشور در معادلات سوریه و نابود سازی تروریست‌های ترک بوده است. خشم بازیگران سیاسی داخلی و خارجی از بهبود روابط مسکو‌آنکارا نیز از دیگر علل این رخداد عنوان شده است.

- رخداد دیگری که می‌توان بعنوان یکی‌ از مهمترین‌های سال ۲۰۱۶ نام برد، اخراج انگلیس و جزیره‌ کوچک بریتانیا از پیمان اروپا بود. این اخراج که با نمایش همه پرسی‌ بنام برکسیت شناخته میشود، نتایج مصیبت باری را برای انگلیسی‌‌ها بهمراه داشت از جمله تغییر نخست وزیر عاشق خوک آنان بنام دوید کامرون به یک دلقک حواس پرت و مشنگ بنام ترزا ومی گشت.
در نمایش همه‌پرسی۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۳ تیر۱۳۹۵) بیش از ۱۶ میلیون بریتانیایی به خروج جزیره‌‌شان از اتحادیه اروپا رأی دادند. این در حالیست که بیش از ۱۶ میلیون نفر آنان خواستار ماندن بریتانیا در پیمان اروپا بودند. سقوط ارزش پوند، نفت و بازارهای جهانی، استعفای دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و تحرکات ارتش جمهوری‌خواه ایرلند برای جدایی ایرلند شمالی از بریتانیا از جمله پیامدهای فوری برکسیت بود.



هیچ نظری موجود نیست: