۲.۸.۹۷

اگر زنده بمانی خواهی دید


پس از اشغال ایران توسط غربی‌ها در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ مقارن با ۱۹۷۹ غربی، و سپردن حکومت آن به جلادان ترک و عرب، و کشتار بیرویه ایرانی‌ ها، همزمان چپاول و غارت اموال و سرمایه‌های بیکران ایرانیان شروع شد و موجب بخاکِ سیاه نشستن میلیون‌ها ایرانی‌ و از ذلت و بیماری و فقر و فلاکت برخاستن غربی‌ها و نوکران ترک و عرب آنان گشت. چپاول و غارت سرمایه‌های شگفت انگیز نفت و گاز و اورانیوم و معادن بزرگ طلا و الومینوم و آهن و مس و دیگر مواد خام از یک طرف، چپاول فرهنگ و تاریخ و موزه‌ها و جواهرات سلطنتی و آواره ساختن میلیون‌ها ایرانی‌ از خاک و سرزمین مادری و و و... از طرف دیگر، ایران و ایرانی‌ را از نظر مادی و معنوی به زمین گرم نشاند. و در عوض عرب و ترک و غربی از ذلت به عزت رسیدند. 

ز جانفشانی و خون خوردن قبیلهٔ ماست
پرند و دیبهٔ گلرنگ، هر کرا بتن است


شنیدن این داستان تلخ تاریخی‌ تا اینجا لبخند بر لبان کثیف قبایل بربر انگل ساکسون و گل و عرب و ترک مینشاند و موجبات غرور و سرفرازی و مهم و زرنگ بودن آنان را فراهم میسازد. و اگر ما در دنیایی زندگی‌ میکردیم که هیچ قانون و حساب و کتاب علمی‌ وجود نداشت و درست مانند وجود بی‌ ریشه و بیوجود غربی‌ها و نوکران به غایت احمق ترک و عرب آنان(۱) هردم بیل بود، میشد این لبخند و اتحاد غربی -ترکی‌-عربی‌ را در مقابل موجودیت حیات بر روی زمین، یک نوع زرنگی اهریمنی دانست و از نفرت روی درهم کشید. ولی‌ متاسفانه این حماقت و خریت و فساد اتحاد انگلساکسون و گل و عرب و ترک، در مقابل هستی‌ و دنیا و جامعه انسانی‌، یک فاجعه است که نتیجه آن نابودی حیات بر روی کره زمین میباشد.(۲) و براساس قوانین غیر قابل انکار فیزیکی خیام کبیر، هر عملی‌ را عکس العملی است. نتیجه استخراج بیرویه اقیانوس نفت و گاز از زیر دریأی مازندران و خلیج پارس و سوزاندن این منابع انرژی فسیلی توسط غارتگران بغایت نادان غربی، کره زمین را بتدریج و باسرعت مضاعف تبدیل به کره‌ای سوزان خواهد نمود. چرا که تجمع گاز‌های سمی ناشی‌ از سوزاندن بیرویه نفت و گاز در سطح کره زمین و اجتماع این گاز‌ها در زیر چادر اتمسفر که حجاب زمین میباشد و آنرا از هجوم پرتو‌های خطرناک بیرون از این چادر محفوظ میدارد و از بین بردن این حفاظ، در آینده‌ای نچندان دور، موجبات نابودی حیات بر روی کره زمین خواهد شد. و در ابتدا تمامی سرزمین‌هایی‌ که بین دو قطب کره زمین قرار دارند، یا زیر آب رفته و یا به کویر‌های سوزان تبدیل خواهند شد و بجز قطب شمال و جنوب و سیبیری و برخی‌ اماکن دیگر(۳) تمامی دنیا دچار خورشید و گرمای بالای ۶۰ درجه گشته و میسوزند. و موجودات زنده (احتمالا جمع کوچکی از آدمیان) در نواحی قطب‌های زمین به زیرِ لایه‌های عمیق زمین پناه برده و پس از آن مگر از غیب دستی‌ برون آید و کاری بکند.

و اگر زنده بمانی خواهی دید آنهایی که امروز به این حرف‌ها میخندند، و آنرا تراوشات مخی معیوب و نگران میدانند، خواهند سوخت و آنانی‌ که باورمندند، نیستند تا شاهد تباهی زندگی‌ باشند.


.........................................
(۱) و ناگفته نماند که این نوکران ترک و عرب نسبت به غربی‌ها هم بسیار خائن و خبیث‌ند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به آنان سؤاستفاده میکنند، سندش هم موجود است! و همین خیانت این روزای سعودی‌ها که ترامپ و امریکایی‌ها را بشدت عصبانی‌ ساخته و به بهانه قتل روزنامه نگار سعودی در ترکیه تو سرشان میزند، گواه این ادعا است.

(۲) برای آنانی‌ که اینرا باور ندارند، آرزوی عمری صد ساله می‌کنم تا نتایج آنرا با پوست و گوشت خود بچشند.

(۳) مثلا گرین لند که سرزمین وسیع و بسیار مهمی‌ است و امروزه متعلق به دانمارکی هاست ولی‌ آنان بسادگی‌ درحال از دست دادن این سرزمین مهم هستند.

هیچ نظری موجود نیست: