۳۰.۵.۹۷

بپیچاند از خون من کردگار


خون آدمی‌ یکی‌ از شگفتی‌های طبیعت است. اگر خون کامل و سالم باشد، آدمی‌ از نظر جسمی‌ و روحی‌ فردی توانا و تندرست است. و برعکس وقتی‌ خون کامل و سالم نباشد آدمی‌ دچار بیماری‌های گوناگون جسمانی‌ و بیماری‌های عصبی میگردد. خون آدمی‌ هم از مشخصات ویژه برخوردار است و هم رفتار ویژه. مثلا از مشخصات خون این است که دارای مواد معدنی و آنزیم‌های مختلف است. و از نظر رفتاری هم مثلا

وقتی‌ که خون به سردی میگراید، استخوان بندی بدن تحت تاثیر واقع شده و درد در نواحی کمر و زانو‌ها حس میشود. همچنین سیستم عصبی آدمی‌ هم تحت شعاع قرار گرفته و آدمی‌ بطور طبیعی دچار بی‌ حسی و لختی میگردد. در این حالت معمولا خون رقیق است. و زمانی‌ که خون به گرمی‌ میگراید، سیستم عصبی آدمی‌ بشدت تحریک میگردد ، و بینایی آدمی‌ کم میشود. قوای جنسی‌ افزایش یافته، کبد ملتهب میشود. و به پوست و چشم‌ها آسیب وارد میگردد.

این مطلب در مورد کسانی‌ که در ناحیه ایران بزرگ (از مرز‌های چین گرفته تا بالکان در طول و در عرض از مسکو گرفته تا تمامی شمال آفریقا) زندگی‌ میکنند صادق است. چرا که این مردم از نظر خونی بسیار قوی تر از دیگر مردمان میباشند. خون این دسته از مردم بطور طبیعی اجزای کامل خون را داراست. اما برخی‌ مردمان، بویژ آنانی‌ که در شمال اروپا زندگی‌ میکنند دارای خون نچندان کاملی هستند. معمولاً مواد معدنی نظیر آهن و ید و برخی‌ دیگر از عناصر معدنی در خون این افراد کمتر از مردم ایران بزرگ است. در نتیجه این مردم هم از نظر جسمانی‌ و هم از نظر روانی‌ دچار مضیقه و مشقتند. به همین دلیل بسیار آسیب پذیرند.

خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها عوامل و فاکتور‌های اساسی‌ برای داشتن خون سالم و کامل میباشند. خوردن گوشت(از هر نوع) خون را مسموم و غلیظ کرده و نیروی کاذبی را در بدن تولید می‌کند که در نهایت(سنین کهن سالی‌) برای آدمی‌ بسیار مضر است و موجب رنج او میگردد. خوردن مشربات الکلی به میزان نامناسب و مصرف دارو‌های شیمیایی و مواد مخدر تاثیرات مستقیم بر روی سلامت خون دارند.

(هرکسی‌ میبایستی ظرفیت دریافت مواد را از طرف بدن خود بشناسد و بیش از توانایی آن مواد خارجی‌ را وارد بدن خویش نکند، برخی‌ ظرفیت نوشیدن یک لیتر مشروب حاوی الکل را درطی‌ روز دارند، درحالیکه برخی‌ حتی بوی آنرا هم نمیتوانند تحمل کنند. در مورد داروها و مخدرات هم همین واقعیت برقرار است.)

ویتامین سی‌ باعث رقیق شدن خون میشود. درحالیکه ویتامین‌های "ا" و خانواده "بی‌" موجب غلظت خون میگردند. معمولا آدم‌هایی‌ که خون رقیقی دارند، خونسرد نامیده شده و آدمیان با غلظت خون بالا برای خود اصغر ترقه‌ای میباشند.

خون همچنین تحت تاثیر ترس، غم، عشق، محبت، شادی، نگرانی‌ و دیگر حالات روحی‌ آدمی‌ است. و بیماری‌ها و سلامت جسمانی‌ هم بروی خون تاثیرات بسزایی دارند. اما از تمامی این مطالب فیزیکی‌ گذشته خون آدمی‌ دارای مخازن اطلاعاتی‌ و تاریخی گسترده است. خون آدمی‌ تمامی تاریخچه موجودیت بشر از زمان خلقت تا امروز را در خود پنهان دارد. از طریق خون آدمی‌ میتوان بمطالب بسیاری پی برد. و این واقعیت که وقتی‌ خونی آلوده میگردد، تنها برای خود شخص مضر نیست، بلکه خطر عظیمی‌ برای تمامی آنچه که در اطرافش جریان دارد میباشد، چرا که اگر چنین خونی در زمین قرار گیرد، یک جریان هولناک را در طبیعت اطراف خود راه میندازد که مهار آن تقریبا ناممکن است. متاسفانه این جریان هولناک بسرزمین‌های ما هم رخنه کرده و روزبروز هم بر وسعتش افزوده میگردد.

(فرانسوی‌های جنایتکار وحشی، در لباس انساندوستی‌ و آدم، در دهه ۶۰ خورشیدی پس از فتنه سال ۱۳۵۷، با همدستی نوکران دست نشانده خود، آخوند ابلیس و نوکران ترک و عرب، مقادیر زیادی خون آلوده به بیماری ایدز و دیگر بیماری‌ها را به ایران وارد کرده و به بدن بیماران ایرانی‌ تزریق کردند. ژاپنی‌ها ده‌های زیادی است که به دنبال شبیه سازی خون ایرانی‌‌ها برای مردم خود میباشند. غربی‌ها از هر فرصتی برای مخلوط کردن نسل خود با خون ایرانی‌‌ها سؤاستفاده میکنند. و و و پلیدی‌های دیگر که از بس اینجا تکرار کردم دیگر دل خودم هم بهم میخورد.)






هیچ نظری موجود نیست: