۲۹.۵.۹۷

تبریک به ترامپ: حمله به سفارت آمریکا در آنکارا


وقتی‌ گرگ‌ها و شغال‌ها و کفتار‌ها بر سر سرمایه‌های مادی و معنوی ایرانیان بجان هم میافتند!

بگزارش خبرگزاری‌های امپراطوری رسانه ای غربی، فرد یا افرادی سحرگاه امروز(دوشنبه ۲۹مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰اوت ۲۰۱۸) از داخل یک خودروی سپید درحال حرکت که پلاک آن مشخص نبوده! بسفارت آمریکا در آنکارا شلیک کردند.

بر اثر این حمله، اتاقک حفاظت مقابل سفارت مورد آسیب قرار گرفت و مامور آن زخمی گشته است. عاملان این حمله (ماموران وزارت اطلاعات ترکی‌) توانستند فرار کنند!!

بگزارش رسانه‌های محلی حدود ساعت ۵ بامداد بوقت آنکارا فردی از درون یک خودرو دست‌کم چهاربار بسوی باجه یکی از پست‌های نگهبانی پیرامون سفارت آمریکا در این شهر تیراندازی کرد.

تیراندازی در نزدیکی دروازه شماره ۶ سفارت‌ آمریکا روی داده و پلاک خودروی مهاجم هنوز شناسایی نشده است!
پس از این حمله دربِ سفارت آمریکا در انکارا تخته شد و گفته میشود به مدت نامعلوم از کار معذور است.


این حمله درحالی صورت می‌گیرد که یک جنگ زرگری میان آنکارا و واشنگتن در روزهای اخیر در جریان است و بهانه این جنگ زرگری گروگان گرفتن یک کشیش امریکایی وابسته به جریان گولن در کردستان اشغالی میباشد. درحالیکه واقعیت اینست که آهن و آلومینیوم ایران که توسط ترکا صادر شده و پولش هم بجیب آنها و اروپاییها میرود، مورد اختلاف بین آمریکا و اروپاییهاست. امریکایی‌ها درخواست سهم بیشتری از چپاول سرمایه‌های مادی و معنوی ایر
انیان را دارند و اروپاییها که مثل زالو ۴۰ سال است خون ایرانیان را میخورند و گروه گروه ایرانیان میهن پرست ضد اشغال ایران را به جوخه‌های اعدام برده و یا در زندان‌ها زیر شکنجه میکشند، در مقابل درخواست امریکایی‌ها مقاومت میکنند و مانند ۴۰ سالِ گذشته، در راستای مبارزه با امریکایی ها، نوکران ترک و عرب و جمهوری کثیف اسلامی اخوانی خود را در مقابل امریکایی‌ها قرار میدهند.

یعنی‌ شما حتی یک بچه ۵ ساله را هم نمیتوانی‌ پیدا کنی‌ که باور کند که ترکی‌ که مادرش را برای پول میفرشد(۱) میلیارد‌ها خسارت را برای زندانی کردن یک فرد بی‌ اهمیت از دست بدهد. و ترکا همه را مانند خود احمق فرض کرده و با این داستان‌های احمقانه سر را زیر برف کرده‌اند. این حمله از طرف اروپایی‌ها طراحی‌ و توسط ترکای اطلاعاتی‌ صورت گرفته و بس و هدف از آن هم تحقیر بیش از پیش امریکایی‌ها است. و نشان دادن اینکه ایران و ترکیه و کلا خاورمیانه و آفریقا متعلق به اروپایی‌های جنایتکار و روانی‌ و بربر هزار باباست و آمریکا جایی در آنها‌ ندارد.


لازم به یادآوری است که این برای دستکم ۶ مین بار متوالی در طول ۵ سال گذشته است که به سفارت آمریکا در انکارا حمله شده و امریکایی‌ها را تحقیر و لجن مال کرده‌اند.




Aftermath of shooting attack on US Embassy in Turkey



....................................................
(۱)باور ندارید از اعراب حاشیه نشین خلیج پارس بپرسید، چرا که قذافی که پدر اکثر ترک هاست، توسط همین تروریست‌های ترک و بدستور غربی‌ها در وسط خیابان کشته شد و نیست که بر فاحشگی زنان ترک شهادت دهد.










, targeting the security guards booth

هیچ نظری موجود نیست: