۱۴.۷.۹۶

خانه رنگارنگ لگو در دانمارک‌.... Denmark’s Lego House


پس از چهار سال کار بر روی معماری خانه لگو در دانمارک‌، سرانجام خانه رنگارنگ لگو در شهر زادگاهش، بیلوند، واقع در جزیره‌ اول دانمارک‌ (یولند) ساخته و آماده بهره برداری شد.

این ساختمان که توسط کمپانی ((Bjarke Ingels Group (BIG) شرکت کپنهاگ و نیویورک، طراحی‌ شده ، از ۲۱ عدد بلاک بزرگ و سفید ساخته شده است که هر کدام دارای یک سقف رنگارنگ است. این "مجموعه ۲۱ قسمتی‌" توسط یک آجر که بشکل یک تکه اصلی‌ و اولی‌ لگو، و دارای هشت چشم (پنجره ) است و از زیر ساختمان بچشم میخورد ، تکمیل میشود.

این ساختار رنگی به چهار بخش جداگانه تقسیم شده و هر بخش بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا خلاقیت خود را در جنبه‌های مختلف یادگیری و بازی کشف کنند. بخش قرمز برای مهارت‌های خلاق، آبی از توانایی‌های شناختی ، سبز درگیر تعامل اجتماعی، و زرد شامل فعالیت هایی است که با احساسات در تماس است. علاوه بر این مناطق نیز سه رستوران، یک فروشگاه، یک میدان عمومی به وسعت ۶،۵۰۰ فوت مربع، و دو نمایشگاه نیز وجود دارد که آثار ساخته شده توسط طرفداران و بازدید کنندگان و آثار تاریخی لگو را نشان میدهد. دانمارک‌ دارای طراحان و محققان بسیار باهوش و ماهری است که در سراسر جهان بکار مشغول و در سطح بالا و پیشرفته فعالیت میکنند.


























هیچ نظری موجود نیست: