۲.۸.۹۶

سزار بارون، .... Cesar Francesco Barone


سزار بارون (تاریخ تولد: ۴ دسامبر ۱۹۶۰) یک قاتل سریالی و جنایتکار زنجیره‌‌ای امریکایی است که در دهه ۸۰ و ۹۰ تعداد بیشماری از زنان جوان امریکایی را در اورگان آمریکا پس از تجاوز وحشیانه بقتل رسانده است. بارون در تاریخ ۳۰ ژانویه ۱۹۹۵ در اورگن به اعدام محکوم شد و هم‌اکنون بدلیل تجاوز و قتل ده‌ها زن ‌در بند محکومان بمرگ بسر میبرد و منتظر حکم اعدام خود است. وی قربانیان خود را یا بروش خفه کردن و یا با شلیک تیر به آنان میکشت.

سزار بارون از اعضای باند قاتلان سریالی ایالت اورگان آمریکا است که در فلوریدا بدنیا آمد و رشد کرد. .

مارگرت اشمیت Margaret Schmidt)، ۶۱) ساله، در آوریل ۱۹۹۱ در خانه هیلسبورو، توسط سزار بقتل رسید. او پیش از اینکه بقتل برسد، مورد تجاوز وی قرار گرفت.
وی در‌ اکتبر سال ۱۹۹۱ پرستاری به نام «مارتا برایانت» ۴۱ ساله، را در خانه‌اش با شلیک گلوله مجروح کرد و در سال ۱۹۹۲ نیز با حمله به زنی او را از خودرویش پائین آورده و پس از تجاوز به او ، وی را از ناحیه سر هدف گلوله قرار داد و از پای درآورد. قربانی بعدی وی زنی ۲۳ ساله بنام «چانتی وودمن» بود که وی قبل از آن که او را با شلیک گلوله‌ای خلاص کند بشدت مورد اذیت و آزار جنسی قرار داد.

قربانی بعدی او، چانتی وودمن، ۲۳ ساله بود، که در ماه دسامبر همان سال، در شهر پورتلند مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و بقتل رسید.

قربانی بعدی، بتی ویلیامز، ۵۱ ساله بود که در جریان حمله بارون به او در آپارتمان خود در پورتلند در ژانویه سال ۱۹۹۳ از حمله قلبی مرد.
بارون به دلیل قتل ویلیام به ۸۹ سال زندان محکوم شد اما بدلیل قتل اشمیت، برایانت و وودمن به مرگ محکوم شد.

در عین حال گفته می‌شود که بارون برای مدتی هم سلولی تدی باندی قاتل سریالی معروف در فلوریدا بوده است. و در عین حال مظنون اصلی در دستکم یک فقره قتل در اواخر دهه ۷۰ محسوب می‌شود. وی مظنون به تجاوز و خفه کردن آلیس ستاک، معلم بازنشسته ۷۳ سالهدر سال ۱۹۷۹است که در فلوریدا زندگی می کرد. در این زمان بارون در سن ۱۹ سالگی بوده و مظنون به تجاوز و قتل همسایه ۷۱ ساله خود در رختخواب است.
مقامات می گویند که بارون اولین قربانی خود را در فورت لادردیل در سن ۱۹ سالگی در سال ۱۹۷۹ انجام داده و کشتار را تا زمان دستگیری خود در سال ۲۰۱۰ در شمال غرب اقیانوس آرام بمدت بیش از ۳۰ سال ادامه داده است.

مقامات همچنین معتقدند که او در همان زمان مسئول ضرب و شتم مادربزرگش بود، اگرچه او برای این جنایت تبرئه شده بود.
نام اصلی وی «ادولف جیمز رود» است. بارون در سال ۱۹۸۰ نام خود را به سزار فرانچسکو بارون تغییر داد و در زمان حمله ارتش آمریکا به پاناما در ارتش در رده رنجرز و نیروهای ویژه ارتش ایالات متحده آمریکا خدمت کرد. پس از اینکه مقامات نظامی پرونده جنایی او را کشف کردند، از ارتش اخراج شد.
سزار بارون در حال حاضر در انتظار اعدام در زندان اورگان است، وی پس از اینکه به تجاوز و قتل سه زن در منطقه پورتلند محکوم شده ابتدا به ۸۹ سال زندان و سپس برای قتل چهارم به اعدام محکوم شده است.

او زنان سالخورده را برای تجاوز ترجیح میداد. خشم او نسبت به زنان همچنان ادامه دارد. او در زندان موفق به حمله به یک افسر اصلاحی زن شده و قصد خفه کردن او با دست‌های برهنه را داشته است.

هیچ نظری موجود نیست: