۱.۵.۹۶

تا ۲۵ سال پیش بودجه سالانه ترکیه با یک شب همخوابی نخست‌وزیر ترک با قذافی تامین میشد... بازنشر


تانسو چیلَر Tansu Çiller(زاده ۹ اکتبر ۱۹۴۶) نخستین و تا امروز تنها نخست وزیر زن ترکیه در سال ۱۹۹۳ بود که بودجه سالانه ترکیه را با سفر به کشور‌های عربی‌ به ویژه لیبی‌ و همخوابی با معمر قذافی رهبر ثروتمند لیبی‌ تامین میکرد.

اوزتورکلر سفیر ترکیه در لیبی در سال های ۱۹۹۳-۱۹۹۰ می گوید به درخواست مکرر و پیدر پی‌ خانم چیلر، قذافی او را به لیبی‌ فراخواند و یک شب با او خوابید. آنها در یک اتاق تنها ماندند و هنگامی که چیللر از اتاق قذافی خارج شد نمی توانست گردنش را بلند کند چون قذافی مقدار زیادی طلا به گردن وی آویخته بود . وی می گوید چیللر هم خوب فهمیده بود که قذافی وی را خیلی دوست دارد!


پس از آن که کشورهای غربی قیام‌های مردمی را بهانه کردند تا زمنیه حمله نظامی خود به لیبی‌ را فراهم کنند و بحث ایجاد منطقه پرواز ممنوع را مطرح کردند، قذافی رهبر لیبی هم گفت : اگر غرب واقعا به فکر دموکراسی برای مردم است چرا هر روز هواپیما‌های ترکیه مردم غیر نظامی کرد را بمباران می کنند اما نه تنها در آنجا منطقه پرواز ممنوع ایجاد نمی کند بلکه کمک نظامی هم می کنند!! 


لازم به توضیح است لیبی بزرگترین منابع نفتی آفریقا را دارد که اینک در دست تروریست‌های ترک- انگلیسی‌ داعش است که هم این ذخایر را چپاول میکنند و هم کشور زیبای لیبی‌ را به ویرانه‌ای تبدیل ساخته اند.
یادآوری میشود پس از حمله وحشیانه نظامی و غیره قانونی غربی ها و ارتش اهریمنی ناتو به لیبی و قتل فجیع معمر قذافی رهبر این کشور و نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی و استقلال لیبی و زیر پا نهادن تمامی قوانین جهانی برای چپاول ثروتمندترین کشور دنیا, نه تنها تمامی قروض و وام ها و بدهکاری هایی که فرانسه به لیبی داشت , پاک شد بلکه به مدت ۶ ماه بطور شبانه روز و ۲۴ ساعته ذخایر طلای لیبی به فرانسه و اروپا توسط ایر فرانس منتقل شد و کتاب خانه های لیبی که مملو از کتب باستانی ایرانیان بود و موزه های لیبی که سرشار از آثار امپراتوری پارس ها بر روی کره زمین تا ۳۰۰ سال پیش برقرار بود , غارت گشته و به غرب برده شد . پس از آن اروپایی ها تروریست های ترک داعشی خود را به آنجا برده و جنگ داخلی خونباری را به ملت لیبی تحمیل کرده و مردم لیبی اینک برای زنده ماندن از لیبی مهاجرت کرده و اکثرا در این راه و در دریا غرق میشوند و قایق های آنان توسط گارد ساحلی کشور های اروپایی زده میشود و آن تعداد اندکی که به فرنسه و اروپا میرسند از طرف مردم فرانسه به عنوان وحشی هایی که به کشور متمدن ! فرانسه هجوم آورده اند معرفی شده و از آنان فاصله گرفته و آنان را تحقیر میکنند.














منبع

هیچ نظری موجود نیست: