۳۱.۵.۹۵

آیا پایگاه شاهرخی (نوژه ) همدان به ترک‌ها واگذار شده است؟

روس‌ها به پایگاه شاهرخی نیازی ندارند ولی‌ ترک‌ها برای کشتار کرد‌ها عجیب به این پایگاه نیازمندند.

هفته گذشته خبری در رسانه‌های داخلی‌ و خارجی‌ به صورت گسترده پخش شد که خبر از استفاده نظامی روسیه از پایگاه شاهرخی همدان* با هدف و بمنظور بمباران مواضع داعش در سوریه را میداد!

در رابطه با این خبر گوش پر کن و بر اساس داده ها، چند نکته و چند پرسش بزرگ وجود دارد:

۱- نخست اینکه این داعشی‌ها که هستند که ۵ ساله همه دنیا با آنان میجنگند ولی‌ نمیتوانند آنان را نابود سازند؟

۲- همدان محل پایگاه سوم شکاری ایران است و بر اساس گزارش‌ها هواپیماهای نظامی ایران از نوع اف-۴ آمریکایی و میگ ۲۹ ساخت روسیه، از دوران شاه فقید ایران در این پایگاه نگه‌داری می‌شوند و بنابراین ظرفیت فرود هواپیماهای سنگین نظامی را داراست. این محل همچنین محل استقرار بمب افکن‌های روسیه در خاک ایران است که فاصله آن با اهداف نظامی روسیه در خاک سوریه به طور تقریبی ۹۰۰ کیلومتر است در حالی که از محل استقرار این بمب افکن‌ها در پایگاه لازقیه در خاک سوریه تا مواضعی که گفته میشود مواضع تروریست‌های داعشی است و قرار است در سوریه بمباران شود کمتر از نیمی از این فاصله است. بنابراین بمب افکن‌های روسی از پایگاه خود لاذقیه که در خاک سوریه است دسترسی نزدیک‌تری به اهداف نظامی خود دارند. و چه نیازی به بلند شدن از پایگاه شاهرخی همدان دارند؟

۳ - بر اساس گفته روس‌ها گروه تروریستی داعش و النصره ساخته و پرداخته غرب و ترکیه است که در حومه استانبول پایگاه پرورش تروریستی دارند. همچین دفتر مرکزی این دو گروه تروریستی مخوف در استانبول و آنکارا به کار مشغول است. و سران آنها با دیکتاتور ترکا و پسرش بلال آبگوشت دو نفره میخورند و زد و بند‌های مالی‌ از طریق فروش نفت سوریه و عراق را دارند. یکی‌ از سرکرده گان این گروه‌ها قاتل و پوست کن و سر بر، خلبان روسی است که تصویر او را در نماز جمعه استانبول پشت امام جماعت ترک دیدیم و بر اساس مدارکی که خبرنگاران و روزنامه نگاران ترک منتشر کردند، تمامی تسلیحات نظامی تروریست‌های داعش توسط ترکیه تامین میگردد. و این گروه‌های جنایتکار با اهداف کشتار سوری ها، آوره ساختن مردمی که بر روی چاه‌های نفت سکنی دارند، نابودی تاریخ و هویت پارسی سوری‌ها و کشور سوریه، چپاول منابع نفتی‌ و گازی آنان و اهداف شوم دیگر توسط سازمان‌های اطلاعاتی‌ غرب و بازوی نظامی آنان ترکیه ساخته و پرداخته شده اند. و تنها گروهی که ۵ سال است با آنان با دست خالی‌ می‌جنگد، زنان و مردان کرد ساکن منطقه هستند. این جانیان توسط کرد‌ها مهار گشته و کرد‌ها در مبارزه با آنان سال هاست قربانی می‌شوند. در نتیجه ترک‌ها و غربی‌ها بشدت از کرد‌ها بیزارند و با تمام قدرت آنان را که موی دماغشان شده‌اند سرکوب مکنند!

۴- پیش از آشتی ترکا با روس‌ها هواپیما‌های روس تمامی مواضع داعشی‌ها را ویران کرده و ضمن بیرون کشیدن ارتش خود از سوریه اعلام کردن که این گروه آنچنان بی‌ اهمیت و کوچک است که ما خجالت کشیدیم که ارتش خود را وارد سوریه کردیم. پس از کشتار خلبان روس توسط این گروه که به تازگی انجام پذیرفت، روس‌ها حتی یک داعشی زنده نگذاشتند که بخواهد سر بلند کند.

۵- پس از آشتی‌ ترکا و روس‌ها که با پادرمیانی آخوند‌های جانی و خائن به ایران و با پرداخت میلیارد‌ها دلار پول از خزانه ملت ایران به روس ها، و دادن امتیازات بزرگ به روس‌ها به منظور نجات ترکا، انجام پذیرفت، سخن از بمباران داعشی‌ها از خاک ایران شد که بسیار عجیب و مسخره است، چرا که روس‌ها برای بمباران داعشی‌ها اصلا احتیاجی به پایگاه همدان ندارند.


ولی‌ ترکا که زورشان به کرد‌ها نمیرسد بشدت احتیاج به بمباران کرد‌ها دارند و این احتیاج با فرو ریزی ارتش نیم بندشان بیش از پیش شده است. چرا که کرد‌ها پیشروی کرده و بخش بزرگی‌ از خاک خود را از تروریست‌های ترک و ارتش متجاوز ترکی‌ پس گرفته اند.

همچنین پس از پخش خبر پرواز بمب افکن‌های روس‌ از پایگاه شاهرخی به منظور بمباران داعشی‌ها در سوریه، خبر دیگری پخش شد که بر اساس آن ارتش سوریه بناگاه مواضع کرد‌ها را با بمب افکن‌های روسی بمباران کرده است و تعداد زیادی از رزمندگان کرد را کشتار نموده است! و بشار اسد که خود را همیشه دوست کرد‌ها می‌نامید، بعنوان کسی‌ که به کرد‌ها خنجر زده معرفی شد!
در نتیجه پرسش این است که:

- آیا آخوند‌های اخونی و حکومت پانترک‌ها در ایران و برادران خائن و نوکر انگلیس لاری به معنای واقعی جانی از کشتار زنان و کودکان کرد توسط ترک‌ها پشتیبانی صد در صد کرده و به همین دلیل پایگاه شاهرخی (نوژه) همدان را برای سرکوب کرد‌های سوریه از پشت سر و جایی‌ که انتظار آن را ندارند، به ترک‌ها واگذار کرده اند تا به نام ارتش سوریه با هواپیما‌های روسی به مواضع کرد‌های سوریه حمله ور شده و آنان را بمباران و هزاران کرد را کشتار کنند؟

- آیا جور ارتش از هم پاچیده و فرریخته ترک‌ها را آخوند‌های کثیف اخونی به سرکردگی آخوند شیّاد حسن بی‌ فامیل بر عهده گرفته اند؟

- آیا آخوند‌ها و پانترک‌های بیمار و روانی‌، این مفسدین خائن به ایران کرد‌ها را که با ایرانی‌ ها قرابت‌های نژادی وشراکت‌های خونی وده‌ها مشترکات دیگر دارند، را بخاطر ترک‌های دد منش که دشمنان قسم خورده ایران و ایرانیانند، بمباران کرده‌اند؟


اگر چنین خیانتی که سرآمد دیگر خیانت هاست از طرف آخوند‌های کثیف اسلامی صورت پذیرفته باشد، طولی نخواهد کشید که این حکومت کثیف، دزد، فاسد و حیوان صفت اسلامی به فجیعترین شکل ممکن نابود خواهد شد. من اینرا اینجا مینویسم و امضأ خواهم کرد.
..............................................
*نام پایگاه سوم شکاری ایران در همدان پیش از انقلاب بهمن ۱۳۵۷ شاهرخی بود اما بعد از انقلاب به "حر" و سپس به پایگاه هوایی "محمد نوژه" تغییر نام داد که خلبان نیروی هوایی ایران بود که در جریان جنگ عراق با ایران کشته شد.