۱۱.۲.۹۴

گروه تروریستی انگلیسی‌- ترکی‌ داعش در تازه‌ترین اقدام خود با انتشار فیلمی تبلیغاتی , بر انگلیسی‌ بودن خود بیش از پیش تاکید کرد


هیولای اهریمنی داعش، که مغزش در لندن است و بازویش در آنکارا، و پاهایش را تا سوریه و عراق و یمن و لیبی‌ و تونس و مصر و امارات و عربستان و آفریقا و افغانستان دراز کرده و میکشد، میسوزانند، نابود میسازد، جدیدا با بدست گرفتن سرزمینهای نامبرده شده آنچنان از خود راضی‌ و خرسند گشته که دیگر ملاحظات سیاسی و جهانی‌ را بکلی کنار گذاشته و بی‌ پروا و بی‌ تعارف، خودش را عریان می‌کند.

پس از افشای لهجه لندنی تروریست‌های سربُر داعش، اینک الگوی سیستم اداری انگلیس، به عنوان سیستم مورد استفاده داعش افشا شد!
انگلیس‌ها بکمک ترک‌ها منطقه گروه داعش را ساخته و به کشور‌های اسیای مرکزی تجاوز نظامی کرده و جنایاتی انجام دادند که روی پدران ناشناس و قاتل و روانیشان را سپید کرده است.

فرانسوی‌ها هم گروه‌های مشابه داعش، به نام بوکو حرام را برای آفریقایی‌ها ساختند با همان الگوی انگلیسی‌! و همان جنایت وحشیانه و بربر منشانه! در تاریخ سینوهه که مربوط به ۵ هزار سال پیش است میخوانیم که بربر ها، که به بردگی و غلامی بکار گرفته می‌شدند، دارای موهای بور و چشمان آبی بودند. و رفتار امروزی ‌اروپایی‌های وحشی و جنایتی که مرتکب شده و می‌شوند، نشان دهنده و اثبات کننده این است که از ۵ هزار سال پیش تا کنون، و درست همانطوری که سینوهه پیش بینی‌ کرده بود، بربر‌ها تنها آرایش سر و صورت و لباسشان عوض شده و در نهایت و ذاتا همان بربر‌ها و وحشی‌هایی‌ هستند که ۵ هزار سال پیش بودند.



گروه تروریستی انگلیسی‌- ترکی‌ داعش در تازه‌ترین اقدام خود با انتشار فیلمی تبلیغاتی، از تاسیس نظام خدمات درمانی و بهداشتی سراسری خبر داد که مشابه همان سیستمی‌ است که در انگلیس استفاده میشود. یعنی‌ همان سیستم اسلامی که وعده ا‌ش را به مسلمین داده‌اند!
به گزارش ، سایت انگلیسی‌ "دیلی میل" : دکتر! ابویوسف الاسترالی و یک پزشک دیگر که ابو مقاتل خوانده شده اند، وظیفه اداره نظام خدمات درمانی و بهداشتی را بر عهده دارند.

آنان در این فیلم ضمن طرح ادعای تاسیس موفقیت آمیز خدمات نظام بهداشتی و درمانی توسط داعش انگلیسی‌ - ترکی‌ ، از تمام پزشکان در غرب خواسته اند تا به سوریه سفر کنند.

دیلی میل در ادامه اشاره کرده که این فیلم پس از آن منتشر می شود که ماه گذشته اخباری مبنی بر سفر ۹ نفر از دانشجویان رشته پزشکی انگلیسی‌ به سودان و سپس به سوریه منتشر شده بود.

این سایت انگلیسی‌ اشاره کرده که آگهی منتشر شده توسط داعش در این باره، به تبلیغات «ان .اچ.اس» - نظام خدمات درمانی مورد استفاده در انگلیس - شباهت تام و تمام دارد.

هیچ نظری موجود نیست: