۱۰.۹.۹۳

درمان همه بیماری‌ها در خود طبیعت یافت میشود....تاک خدا..... Lei gong teng (Tripterygium wilfordii)



محققان می‌گویند یک نوع داروی گیاهی‌ چینی‌ میتواند ضدّ سلول‌های سرطانی عمل کرده و آنان را از بین ببرد، و حتی از این هم پا را فراتر گذاشته و ادعا میکنند که کمتر از ۴۰ روز سلول‌های سرطانی در بدن بکلی منقرض شده و بیمار نجات می‌یابد.

این گیاه چینی‌ به اسم تاک خدا رعد و برق و یا لی گونگ تنگ (Lei gong teng (Tripterygium wilfordii))خوانده میشود که در طب چینی برای درمان آرتریت روماتوئید از آن استفاده میشود.


[آرتریت روماتوئید یا روماتیسم مفصلی یک بیماری سیستمیک و مزمن است.
شیوع این بیماری در جهان حدود یک درصد است و معمولاً نوجوانان سنین میانسالی و در دهه‌های اول-سوم تا پنجم بروز می‌نماید و در زنان شایع‌تر است.(نسبت زن به مرد در حدود ۳ به یک است)
آرتریت روماتوئید مشخصاتی دارد که باعث تمایز آن با سایر انواع آرتریت‌ها (التهاب ودردمفاصل) می‌شود. بعنوان مثال آرتریت بصورت قرینه‌است یعنی اگر یک زانو یا دست درگیر باشد به احتمال زیاد طرف مقابل نیز درگیر است.]


طبق معمول با انجام آزمایشات و مطالعاتی بروی موش‌ها ، به این نتیجه رسیده‌اند که درمان گیاهی‌ چینی‌ جواب میدهد و موش‌های سرطانی در ظرف کمتر از ۴۰ روز سرطان را شکست داده اند.

محققان دانشگاه مرکز سرطان وابسته به فراماسون مینه سوتا، می‌گویند با استفاده از این گیاه، پس از ۴۰ روز در بدن هیچ نشانه‌ای از سرطان وجود ندارد حتی زمانی که درمان قطع شود. نتایج بررسی‌‌ها و آزمایشات این محققان در مجله ترجمه علوم پزشکی بچاپ رسیده است.

محققان می‌گویند تاثیر دارویی این گیاه به دلیل مقدار زیادی از ماده شیمیایی به نام تریپتلید triptolide است ، که پیش از این بعنوان یکی‌ از عناصر موثر در مبارزه با سلولهای سرطان ی شناسایی شده است.

در ضمن گفته میشود، زنجبیل نیز از دیگر گیاهانی است که می تواند به طور کامل سرطان را از بین ببرد.

و برای ما ایرانی‌ ها، نیازی نیست که محققان دیگر کشور‌ها بگویند که درمان همه بیماری‌ها در خود طبیعت یافت میشود، ایرانی‌‌ها هزاران سال پیش این را گفته و به آن عمل میکردند.


منبع





هیچ نظری موجود نیست: