۱۰.۱۲.۹۲

رضا ضراب یک تبعه ترکیه است و ایرانی‌ نیست، و هم خود او و هم دولت ترکیه افتخار می‌کند که این دزد‌ یک ترک است.... پانترک‌ها بئ‌‌خود او را به ایرانی‌‌ها نچسبانند و به این ترتیب خریّت خود را به اثبات نرسانند.

رضا ضراب بغل زنان ترک، که در بین آنها زن عردوغان دیکتاتور دزد‌ ترکیه
 نیز دیده میشود و نشان میدهد که ترکیه طبق معمول برای رسیدن
به اهدافش از زن‌هایش استفاده می‌کند.

رضا ضراب نه اسمی، نه رسما و نه ذاتا ایرانی‌ نیست، و نه تنها ایرانی‌ نیست بلکه دشمن ایران و ایرانی‌ هم است. رضا ضراب یک پانترک است که تابعیت ترکیه را دارد و مایه ننگ است. رضا ضراب یک دزد‌، یک خائن، یک منگل عقب مانده است که ترکیه با فروش یکی‌ از زنهایش به این عقب مانده زن ندیده محرومیت کشیده، میلیارد‌ها پول ایران را به وسیلهِ این خائن دزد‌ به طرف کشورش سرازیر کرد.

و این ترک عقب مانده احمق از وقتی‌ که تابعیت ترکیه را بدست آورد، به فردی فاسد، دزد‌، خائن و ضعیف تبدیل شد، درست مثل رهبرش عردوغان که تنها و تنها از بیغیرتی ترک‌ها بر سر کار است و روز به روز بیشتر تو سرِ ترک‌ها میزند.

همانطور که گورسل تکین معاون حزب جمهوریخواه خلق در مجلس کتککاری و یا رینگ بوکس ترکیه اعلام کرده بود، رضا ضراب، دزد‌ اموال ایران که عنوان بازرگان تبعه ترکیه را به دوش می‌کشد، و در جریان عملیات ۱۷ دسامبر ۲۰۱۳ ترکیه دستگیر و به اتهام پولشویی و فساد مالی در زندان به سر می برد، آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری پانترک ها، ایسنا: البته او روز ۲۵ فوریه را زمان آزادی این پانترک فاسد اعلام کرده بود که این زمان تغییر یافته و با چند روز فاصله اتفاق افتاد.

دولت دزد‌ عردوغان برای آزادی رضا ضراب زمینه‌سازی‌هایی همچون بیماری را فراهم آورد که شبکه تلویزیونی وابسته به جنبش گولن آن را اطلاع‌رسانی و تحلیل‌هایی که در این رابطه صورت گرفت همه دال بر بهانه‌هایی برای رهایی بود.


رسانه‌های ترکیه ادعای رضا ضراب پانترک تبعه ترکیه و دزد‌ اموال ایران را بهانه‌ای برای گریز از زندان دانسته و آن را مشکوک دانستند.

با این همه رضا ضراب همراه دو نفر از فرزندان وزرای دزد‌ و سابق ترکیه آزاد شد و روزنامه حریت از اولین منابعی بود که این خبر را منتشر کرد.

فرات آلکاچ، خبرنگار روزنامه حریت، این آزادی را یک آزادی پر از شبهه تحلیل کرد.

رجب طیب عردوغان، نخست وزیر دیکتاتور و دزد‌ ترکیه ولی بی‌توجه به ذهن پرسوال شهروندان که همانند بهانه بیماری رضا ضراب به دیده شک و ابهام به این ماجرا نگاه می‌کردند حرفی زد که واکنش‌های بسیاری را در این رابطه برانگیخت.

عردوغان: من می‌دانستم عدالت جایگاه خود را پیدا خواهد کرد! :)

به گزارش روز نو، عردوغان دزد‌ با اظهار این جمله آزادی رضا ضراب و دو نفر از فرزندان وزرای سابق را عادلانه دانسته! و ترک‌ها را با این جمله احمقترین موجودات اعلام کرده و و از اقدام خود مبنی بر آزادی یکی‌ از متهمان فساد بزرگ مالی در تاریخ پر از دزدی ترکیه دفاع کرد.

او در ادامه طعنه‌ای به قضات دخیل در پرونده فساد مالی عملیات ۱۷ دسامبر زد و سخنانی گفت که آنها را زیر سوال می‌برد.

عردوغان گفت: متاسفانه برخی قضات هستند که اقدامات ناحق انجام داده و گام‌های ناحق برمی‌دارند. اما در حال حاضر هرچند دیر حق به جایگاه خود رسید و عدالت! برقرار شد و من آرزو دارم حق! در جای خود قرار گیرد.

عردوغان ضمن دفاع از آزادی متهمان فساد بزرگ مالی و عادلانه جلوه دادن اقدام دادستان در آزادی آنها، اظهار امیدواری کرد این ماجرا آغاز اتفاقات خوب برای برخی زندانیان که جرایم سبک دارند و امکان آزادی آنها وجود دارد باشد و از آن به عنوان " تجلی حق " نام برد.

منبع

مردم ایران تحت اشغال پانترک‌ها و پان عرب‌ها که با حمایت غرب و لابی یهود ایرانی‌‌ها را چپاول کرده و میکشند و اگر بیرون بیایند و اعتراض کنند آنان را به رگبار می‌بندند، و با این حال ده‌ها هزار زندانی سیاسی موجود در زندان‌های جمهوری کثیف و جنایت کار اسلامی ، و اعدام روزانه ده تن‌ از بهترین جوانان ایران توسط جلّادان اجنبی، شاهدی بر مبارزات ایرانی‌‌ها بر ضّد این جنایت کاران است. و این در حالی‌ است که در کشور جعلی ترکیه که مرتباً در تبلیغات مسخره دم از دموکراسی میزنند، ترک‌های بی‌غیرت جرات مبارزه با ماشین آب پاچ را هم نداشته و عردوغان دیکتاتورشان آنان را به تمسخر گرفته و با وجود ده‌ها شاهد و مدرک و فیلم و صدای ضبط شده، در روز روشن ترک‌ها را آنچنان احمق میداند که از حق و عدالت حرف میزند و دزدان را آزاد کرده و از آنان قدردانی‌ می‌کند. بالاخره باید برای بار هزاروم، و دوباره یه جوری ثبت میشد که چرا دنیا ترک‌ها را احمق‌ترین مردمان میشناسد.... تشکرش را باید از عردوغان کرد.

هیچ نظری موجود نیست: