۲۴.۳.۹۲

کاری نکنید که کاری شود که فکر کنند کاری شده

مژده‌ ای ملت که دگر باره کسی‌ میاید که می‌گوید: کاری نکنید که کاری شود که فکر کنند کاری شده!

اوج توهم و حماقت بقدری در ارتفاع است و غلظت آن بقدری زیاد است که آدمی‌ را حیران می‌سازد.

لطفا بخبر زیر توجه کنید تا متوجه منظور من گردید.

رهسا نیوز می‌نویسد: ستاد حسن روحانی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست بعد از رای دادن اطلاعات صندوق رای را در اختیار ستاد قرار دهد. در اطلاعیه ستاد روحانی آمده است:به منظور حفظ و پاسداری از آرا حامیان دولت تدبیر و امید و طرفداران حسن روحانی در خواست میشود پس از مشارکت در “حماسه سیاسی” روز جمعه ۲۴ خرداد اطلاعات خود را در سایت منعکس فرمایید:
این بابا خیال می‌کند همه ایران بالای شهرِ تهران است، و همه ایرانی‌‌ها مانند ایشان، خانواده و فامیلش هستند که از آبادی بالا مستقیما به بالای شهر تهران منتقل شده‌اند، و همگی‌ ایرانی‌‌ها مانند ایشان دارای امکانات دسترسی به اینترنت، آنهم با سرعت بالا، که ایشان استفاده میکنند، هستند، و میتوانند به آدرس سایت رفته و آنجا رای‌های که به ایشان داده اند را ثبت کنند. درست مانند احمدی‌نژاد که از سبزی فروشی سر کوچه‌شان نرخ تورم و گرانی را می‌گرفت و آمار میکرد.

چنین کسی‌ با این حماقت و نادانی‌، که به جرات میتوان او را جز احمقترین‌های روزگار قرار داد عکسش در ماه دیده میشود، و فقط مانده که یک سفر به بهشت زهرا کند و آنجا در سخنرانی، بگوید: کاری نکنید که کاری شود که فکر کنند کاری شده.

هیچ نظری موجود نیست: