۲۳.۳.۹۶

معتادا بخط ......... رهبر سر خط!

پیشنهاد محمد نوری‌زاد به خامنه‌ای برای «آزمایش اعتیاد» مسئولان!



محمد نوری‌زاد از خامنه‌ای خواست برای «ریشه‌کن شدن بساط مسئولان و مسئولیت‌های آلوده به اعتیاد»، آزمایش اعتیاد بدهد.
محمد نوری‌زاد در یادداشت خود نوشته است: «من براین باورم که مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در ایران، و اینکه چرا سوداگرانِ تهیه وتولید و ترانزیت و توزیعِ این مواد از امنیت وافری برخوردارند، تنها به این خاطراست که بخش وسیعی از مسئولان ومردان صاحب نام! ما خودشان آلوده و معتادند.»

وی در بخش دیگر یادداشت خود با آوردن عبارت «آیت‌الله تریاکی» اضافه کرده که «ما معمولاً جوری تربیت شده ایم که به یک رهگذرمعتاد، بچشم فردی معلق و بلاتکلیف وبی شخصیت بنگریم و او را از گردونه اعتبار و اعتنا بدور اندازیم اما در نقطه مقابل بیک آیت‌الله تریاکی، بچشم شخصیتی بنگریم که همچنان عالم واندیشمند است ومایه مباهات! و یعنی اگرتریاک، بروان وشخصیتِ آن رهگذرِ بینشان تیغ میکشد، بیک آخوند ویک مسئول اسلامی وجاهت می‌افشاند.»

نوری‌زاد تصریح کرده که روی سخن و پیشنهاد عملیِ‌اش در این نوشته «شخص رهبر» است.

این منتقد برای ریشه کن شدن «بساط مسئولان ومسئولیتهای آلوده به اعتیاد» به خامنه ای پیشنهاد داده که: «جناب رهبر! دستور فرمایند همین فردا همه مسئولان وکارکنان و قاضیان و نمایندگان و روحانیان و مراجع تقلید و صاحبان رسانه ها وخلاصه همه کسانی که به نوعی با مردم مراوده اسلامی وحکومتی ودولتی دارند، مورد آزمایش قرارگیرند تا مبرّا بودن آنان ازهرگونه اعتیاد محرز شود.»

وی اضافه کرده: «چه خوب می‌شود که بخشنامه‌ای از زبان رهبرمنتشرشود وهمگان را به این ضرورتِ اجتناب ناپذیر تحکم فرمایند. انشای این بخشنامه حتی می‌تواند اینگونه باشد: بر همه کارکنان دولت و مسئولان و شخصیت‌های کشوری و لشگری و روحانی و غیرروحانی و نمایندگان مجلس و قضات دستگاه قضایی وهمه وهمه واجب است که برگه آزمایشِ خود را – مبنی برعدم اعتیاد – به دستگاه مربوطه خود تحویل دهند. ما نیز خودمان بهمراه محمد نوری‌زاد، حسین شریعتمداری، برادران لاریجانی، و مراجع عظام برای اطمینان مردم ازصحت و سلامت کسانی که دراطراف رهبر مجتمع‌اند، به یکی از مراکز تشخیص اعتیاد مراجعه و نتیجه آزمایش خود را برای آگاهی مردم در معرض دید رسانه‌های داخلی و خارجی قرار می‌دهیم و هرگز نیز اجازه نمی دهیم در این حرکت ملی کوچکترین تقلبی صورت پذیرد.»


منبع


هیچ نظری موجود نیست: