۲۴.۲.۹۲

جنایت هولناک تروریست‌های آدم خوار ترکیه و عربستان در سوریه....... FSA Insurgent Eats Heart of Syrian Soldier


یکی از تروریست‌های آدم خوار ترکیه در اقدامی وحشیانه قلب یک سرباز کشته شده ارتش سوریه را از سینه‌اش درآورد و آن را به دهان گرفت.


به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، سایت‌های اینترنتی فیلمی را منتشر کردند که در آن "ابوسقار"، موسس گردان "الفاروق"، یکی از شاخه‌های تروریست‌های ترکیه و عربستان در سوریه ، قلب یکی از سربازان کشته شده ارتش سوریه را با چاقو بیرون آورده و می‌خورد.

این تروریست هم‌چنین می‌گوید: ای سربازان بشار، ما به خدا سوگند می‌خوریم که قلب‌ها و جگرهای شما را خواهیم خورد.

در همین راستا، پیتر بوکارت، یکی از مسئولان دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد که وی نسخه اصلی و ویرایش نشده این فیلم را دیده است و منابع مخالف در حمص تاکید کردند که این قاتل ابوسقار بوده است.

بوکارت با بیان اینکه قطعه قطعه کردن جسد، یک جنایت جنگی است، تصریح کرد: این مساله نشان‌گر آن است که اوضاع به سرعت به سمت خشونت‌های طایفه‌ای کشیده می‌شود.

وی در ادامه گفت: ابوسقار پیش از آن که قلب سرباز سوری را به دهان بگیرد، از نیروهای خود خواست تا علوی‌ها را ذبح کنند و قلب‌هایشان را بیرون کشیده و آنها را بخورند.

تصویر ابوسقار در فیلم‌های ویدئویی سابق نیز نشان داده شده بود که به سمت روستاهای شیعه‌نشین لبنان موشک پرتاب می‌کرد.

ویدئو زیر نمایشگر گوشه کوچکی از جنایت هولناک تروریست‌هایی‌ است که از مرز ترکیه وارد سوریه میشوند و انگلیس، فرانسه، آمریکا و کلا اروپایی‌ها حمایت همه جانبه و گسترده‌ای را از آنان انجام میدهند، این آدم خوار‌ها سربازان سازمان ملل و سازمان ساختگی متقلب و دروغین و فریبکار غربی‌ها به نام حمایت از حقوق بشر هستند.
لطفا افراد زير ۱۸ سال و بيماران قلبی از مشاهده اين فيلم اجتناب ورزند.



هیچ نظری موجود نیست: