۲۱.۲.۹۲

ایران پنجمین کشور ثروتمند دنیا، در قرن ۲۱ و در حکومت آخوند!


در جاسک زمین لرزه رخ داد، پیش از این در سیستان و بلوچستان نیز زمین لرزه اتفاق افتاد، ولی‌ خانه‌ای خراب نشد، چون در آنجا خانه‌ای وجود ندارد و مردم مانند مردمان عصر حجر در زیر آسمان زندگی‌ میکنند و از کمترین امکانات زندگی‌ محرومند. در قرن ۲۱ که حتی کشور‌های فقیر قلب آفریقا هم به امکانات اولیه دست رسی دارند، به یمن حکومت آخوند، برای عکس و فیلمبرداری از انسان‌های نخستین و غار نشین میبایستی راهی‌ ایران شد و در منطقه نفت خیز و ثروتمند شاهد مردمی بود که دیدنشان انگشت حیرت را به دهان میبرد.















اینجا جاسک است... بندری در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر عباس که از سه طرف به دریای عمان منتهی می شود و در استان هرمزگان قرار دارد.

تصور بر این است که گروه‌های کپرنشین بیشتر در روستا‌ها و مناطق کوهستانی قرار دارند اما در بدو حضور در همان ورودی شهرستان جاسک با محله‌ای روبه رو میشوید که همه پیش بینی‌ها را بهم میریزد . محله "یک بُنی" مشتمل بر حدود ۴۰-۳۰ کپرٰ فاقد آب آشامیدنی سالم است و تنها برخی از این کپر‌ها در دمای بالا و شرجی هوا کولر داشتند. ساکنین عموماً بیسواد یا دارای سواد ابتدایی هستند.


در هر یک از کپرها چندین خانواده ساکن بود و هر کدام تعداد فرزندان زیادی داشتند. تالاسمی، بیماری‌های کلیوی و سوءتغذیه شدید در کودکان به چشم می خورد. ازدواج دختران با سنین پایین با مردان مسن مشاهده می شد. روستایی به اسم خیرآباد در مسیر جاسک‌چابهار : جزء روستاهای با جمعیت کمتر از ۵۰ خانوار است. با مهاجرت کپرنشینان از کوه‌های اطراف جاسک از ۶ سال قبل تشکیل شده است. خانواده‌ها دارای فرزندان زیاد با استعداد بالا و معدل‌های عالی هستند که اکثر آنها به دلیل فقر مالی و نبود مدرسه در روستا تا مقطع ابتدایی بیشتر درس نمی خوانند. سوء تغذیه شدید در کودکان و مادران دیده می شود که برای مادران حامله خطرناک است.



در حالی‌ که آخوند بی‌ خاصیت و ضّد ایرانی‌ در بالای شهر تهران لنگر
انداخته و مال این مردم را چپاول می‌کند و برای حروم زاده‌هایش پورشه
و مازراتی میخرد، کودکان این سرزمین
بعد از ۳۴ سال انقلاب اسلامی، از آب سالم، یک وعده خوراک در روز و بهداشت محرومند.

نتیجه ۳۴ سال حکومت طایفه دزدان و جنایتکاران آخوند در ایران، ویرانی و فقر، فلاکت و ذلت، عقب ماندگی و جنایت و پلیدی است که هر ایرانی‌ آن‌ها را با گوشت و خون خود حس کرده و میکند، و این مردک مزخرف مافنگی تریاکی، خود فروش، وطن فروش نوکر اجنبی تازه آمده و با بیشرمی سال نامگذاری می‌کند!!!!

هیچ نظری موجود نیست: