۱۶.۱۲.۹۶

و بازهم ترامپ


مدتی‌ است که غربیها بطور جدی و با شیوه‌ای رذیلانه و لجوجانه و مصرانه و "بیش از پیش"، تلاشی همه جانبه را آغازیدند تا روس‌ها بویژه پوتین را در تمامی جبهه‌ها به خواری و ذلّت بکشانند.

از تلاش مذبوحانه آنان در المپیک زمستانی که منجر به حذف پرچم روسیه شده و ورزشکاران روس را به ناچار وادار بقبول این حقارت کرد که در زیر پرچمی‌ بجز پرچم کشورشان -پرچمی‌ سپید و بیطرف - رژه رفته و در این بازی‌ها شرکت جستند (و حتی با وجود آوردن مدال طلا هم پرچم روسیهٔ بالا نرفت)،
-از دادن موشک‌های ضدّ هواپیما‌های روسی به اکراین،
-از استحکام و تجمع بیش از حد نیروی لشگر اهریمنی و تروریستی ناتو مستقر در اروپا که بتازگی صورت گرفته است،
-از تلاش برای حذف و یا دستکم بی‌ اعتبار کردن بازی‌های جهانی‌ فوتبال در تابستان ۲۰۱۸ در مسکو،
-از دوره راه افتادن دول غربی و قرار دادن پول‌هایشان روی هم برای خرید دفاع نظامی بیشتر، بالا بردن بودجهِ نظامی کشور‌های ‌اروپایی و و و نشان از این پلیدی میدهد.

در این راه آمریکایی‌ها با چینی‌‌ها به توافق رسیده‌اند. این توافق براحتی بدست نیامده و نتیجه ماه‌ها فشار اقتصادی به چینی‌‌ها بود که از طرف دولت ترامپ صورت گرفت. و البته هنوز هم ادامه دارد. ولی‌ چینی‌‌ها ظاهرا جا زده و اعلام کردند که کره شمالی آماده مذاکرات صلح با آمریکا است! و بدین ترتیب دستمال را زمین پهن کرده و یا حوله را به رینگ پرت کردند.

و البته پوتین هم بیکار ننشسته و تکنولوژی جدید موشک‌های اتمی‌ خود را بنمایش گذاشته و به غربی‌ها دندان نشان داده است.

ولی‌ بنظر میاید که اینها ظاهر قضایا است. آنچه که در زیر این کوه یخی پنهان است و سرانجام این شمشیر از رو بستنها، بر هیچکس آشکار نیست، و آینده مشخص مینماید. تنها میتوان حدس زد که عاقبت و آینده درخشانی را نمیتوان انتظار داشت و اگر اینبار نوبت چینی‌‌ها نباشد، مطمئناً پس از روس‌ها خواهد بود.


ترامپ در عنفوان جوانی و زمانی‌ که ارث پدر دزد و قرمساقش را دریافت کرد
















هیچ نظری موجود نیست: