۲۸.۸.۹۶

کارل یوجین واتس , Carl Eugene Watts


کارل یوجین واتس (۷ نوامبر ۱۹۵۳ - ۲۱ سپتامبر ۲۰۰۷)، همچنین با نام مستعار Coral و لقب "قصاب صبح‌های یکشنبه" (The Sunday Morning Slasher) نامگذاری شده است.
او بخاطر قتل دو زن بنام های هلن دچر و گلوریا استیل محاکمه و به دو بار زندان ابد محکوم شد. و درحالیکه دوران محکومیت خود را میگذراند، به سرطان پرستات مبتلا شده و در زندان درگذشت.

کارل یوجین واتس در ۷ نوامبر سال ۱۹۵۳ در کیلین، تگزاس از پدری بنام ریچارد یوجین واتس و مادری بنام دوروتی مین یانگ متولد شد. پدرش یکی‌ از افسران ارشد ارتش آمریکا بود. و مادرش در مهد کودک کار میکرد.

وقتی واتس کمتر از دو سال سن داشت ، پدر و مادرش از هم جدا شدند و مادرش او را تحت قیومیت خود بزرگ کرد. مادر و پسر به اینکستر، میشیگان نقل مکان کرده و در سال ۱۹۶۲، مادرش با فردی بنام نورمن که دو دختر داشت، ازدواج کرد.
بنابه گفته واتس او از سنّ ۱۲ سالگی بفکر شکنجه و کشتن دختران بوده و اولین قربانی خود را در سنّ ۱۵ سالگی کشته است.
کارل در سنّ ۱۳ سالگی به بیماری مننژیت مبتلا شد. این بیماری موجب کند ذهنی‌ کارل گشت تا جایی‌ که نتوانست در مدرسه بخوبی عمل کند. او اغلب نمرات ضعیف دریافت و در سن ۱۶ سالگی هنوز در سطح سوم دبستان تحصیل می کرد. بهمین دلیل هم بشدت مورد آزار و اذیت همکلاسی‌هایش قرار گرفته و مسخره و شکنجه میشد.

در روز ۲۹ ژوئن ۱۹۶۹، واتس بخاطر تجاوز به یک زن ۲۶ ساله بنام جوآن گاوا دستگیر شد.
در جریان محاکمه واتس را بیمار روانی‌ تشخیص دادند و او را به کلینیک لافایت، که یک بیمارستان روانی در دیترویت بود فرستادند.

براساس یک ارزیابی روانپزشکی، واتس بدلیل عقب ماندگی ذهنی با ای.کیو. ۷۵ ، و بیماری تشویش و اضطراب، از مجازات زندان گریخت.
هرچند افسران بازجوی پلیس، واتس را یک شیّاد دانسته و او را کاملا هشیار می‌دانستند.
واتس در ۹ نوامبر ۱۹۶۹ از کلینیک لافایت مرخص شد.

واتش با وجود نمرات ضعیف در سال ۱۹۷۳ از دبیرستان فارغ التحصیل شد.
و چون یک فوتبالیست ماهر بود به او یک بورس تحصیلی فوتبال تعلق گرفت و به کالج لین در جکسون، تنسی راه یافت. ولی‌ پس از سه ماه و پس از متهم شدن به قاچاق و حمله بزنان، اخراج شد.

او همچنین در قتل وحشیانه یک دانشجوی زن دخیل بود، اما شواهد کافی برای محکوم کردن او وجود نداشت. در نتیجه آزاد گشته و به هوستون، تگزاس نقل مکان کرد.



واتس از دوست دختر خود - دلوری هاوارد - صاحب یک کودک دختر بنام نکیشا شد. او سپس در ماه اوت ۱۹۷۹ با زنی‌ بنام "ولریا گودویل" ازدواج کرد و در ماه مه ۱۹۸۰ از او جدا شد.
در زمانی‌ که واتس ۲۰ ساله بود در شهر او یک قاتل سریالی مشغول فعالیت بود که زنان را از خانه‌هایشان میربود، آنان را تحت شکنجه‌های وحشیانه قرار داده و پس از تجاوز جنسی‌، آنان را میکشت. آوازه این قاتل سریالی همه جا پیچیده و تمامی رسانه‌ها اعمال بربر منشانه او را پوشش میدادند. بگفته واتس این کار باعث الهام او شده و باعث شد تا او بعنوان یک قاتل سریالی وارد میدان شده و شروع به شکنجه و کشتن زنان بکند.
واتس قربانیان خود را از میان زنان و دختران بین ۱۴ تا ۴۴ سال انتخاب کرده و آنان را با استفاده از روش هایی نظیر خفه کردن ، بریدن گلو، زیر کتک و غرق کردن میکشت. او از شکنجه و کشتن زنان لذت می‌برد.

واتس در بین سالهای ۱۹۷۴ تا ۱۹۸۲ ده‌ها تن از زنان و دختران جوان را به قتل رسانده و عملا به عنوان قاتل سریالی فعالیت میکرد بدون اینکه کشف و یا دستگیر شود.
به گفته پلیس چندین دلیل برای اینکه او آزادانه کشتار میکرد و دستگیر نمی‌شد وجود دارد. یک اینکه روش مشخصی‌ برای کشتن نداشت و پلیس نمیتوأست قاتل زنی‌ که در آب خفه شده را با قاتل زنی‌ که زیر مشت و لگد مرده، یکی‌ بداند. دو اینکه دایره و محدوده فعالیتش وسیع بود و منحصر به یک استان دو استان نمیشد. او در تمامی ایالات آمریکا می‌گشت و زن و دختر میکشت. سه اینکه واتس همه قربانیان خود را تحت تجاوز جنسی‌ قرار نمیداد. واتس از خود عمل کشتن زنان ارضا میشد. در سال ۱۹۷۵ یکبار پلیس به او مشکوک شده و بخاطر قتل زنی‌ او را دستگیر کرد ولی‌ چون شواهد کافی‌ وجود نداشت او را آزاد کردند.
یکبار هم بخاطر حمله بزنی‌ به یک سال زندان محکوم شد، و این زن تنها کسی‌ بود که از دست او توانسته بود فرار کند.

دلیل چهارم که مهمترین دلیل هم هست، این بود که بگفته FBI در آمریکا روزانه بیش از ۳۰۰ قاتل سریالی همزمان مشغول فعالیت اند و اینکار دستگیری و رد یابی‌ را برای پلیس بسیار دشوار میگرداند.


سرانجام کمیته‌ای در اداره پلیس باز شد که کارش رسیدگی دوباره به پرونده تمامی کسانی‌ بود که سابقه دستگیری و حمله بزنان را داشتند و واتس بدین ترتیب در لیست کسانی‌ قرار گرفته که پلیس به آنان مشکوک بود.
در جولای ۱۹۸۰ یک گروه ویژه پلیس با حکم قاضی، ابزار دید و شنود را در داخل ماشین سواری‌ واتس نصب کرده و او را تحت نظر گرفتند.
در ۲۳ مه ۱۹۸۲، واتس برای شکستن در خانه دو زن جوان در هوستون دستگیر شد. وی تلاش کرده بود تا آنها را بکشد. وقتی‌ واتس بخاطر این جرم زندانی شد، رسیدگی به پرونده او بطور دقیق آغاز گشت. پلیس کشف کرد که واتس تا اوایل سال ۱۹۸۱، در میشیگان زندگی کرده است، جایی که قتل‌های مشکوک تعداد زیادی از زنان آغاز شده و مقامات پلیس به او برای دست داشتن در قتل دستکم ۱۰ زن و دختر مظنون شدند.
پس از جمع آوری مدارک کافی‌، واتس از طرف دادستان‌های تکزاس و میشیگان بجرم قتل زنان متهم شد. در سال ۱۹۸۲ پلیس تکزاس با واتس یک معامله را انجام داد تا در صورتی‌ که واتس به قتل‌های انجام داده اعتراف کند، و شرح و جزئیات آنها را به پلیس بدهد، در نتیجه دستگاه قضایی هم در مجازات او تخفیف کلی‌ خواهد داد. و از مجازات مرگ رها گشته و احتمالا به ۶۰ سال زندان محکوم خواهد شد. واتس با این معامله موافقت کرده و به قتل ۱۲ زن و دختر در استان تکزاس اعتراف کرد.

ولی‌ پلیس میشیگان حاضر به معامله با واتس نشد. واتس در مجموع به قتل ۴۰ زن اعتراف کرد. هر چند بعد‌ها این تعداد به ۸۰ زن افزایش یافته و امروزه پلیس او را متهم به قتل بیش از ۹۰ زن میداند.


در سال ۱۹۸۲ واتس به ۶۰ سال زندان برای قتل ۱۲ زن و دختر در تکزاس محکوم شد. و بر طبق قانون تکزاس زندانی با رفتار خوب می‌توانست مشمول تخفیف مجازات قرار بگیرد و چون واتس یک زندانی خوش رفتار بود در سال ۲۰۰۶ از زندان تکزاس آزاد شد. ولی‌ در میشیگان، دادستان با ارائه شاهدان عینی در ۷ دسامبر ۲۰۰۴ حکم زندان ابد را برای قتل دانشجوی دانشگاه میشیگان ، زنی‌ بنام، گلوریا استیل ، که در سال ۱۹۷۴ به قتل رسیده بود برای واتس بریدند.
واتس در ۲۱ سپتامبر ۲۰۰۷ در بیمارستان جکسون، میشیگان از سرطان پروستات مرد.
















Serial Killer - Coral Watts Evil Eyes Documentary

Carl Eugene Watts - Serial killer documentary

Carl Eugene Watts "Sunday Morning SLASHER" | SERIAL KILLER FILES #25

هیچ نظری موجود نیست: