۸.۱۰.۹۵

بهترین کاریکاتور‌های استیو بل Steve Bell در سال ۲۰۱۶




 ۲۷ ژانویه ۲۰۱۶ نخست وزیر دولت دانمارک لارس لوکه راسموسن، از حزب راستگرای این کشور، قانونی‌ را پیشنهاد داد که بر اساس آن پلیس این کشور می‌توانست پول و اموال مردم فراری از جنگی که غرب در آفریقا و اسیا براه انداخته است و به این کشور پناه آورده‌اند، را به نفع دولت دانمارک‌ ضبط کند. یعنی‌ همان کاری که به حزب نازیست در جنگ جهانی‌ دوم در آلمان، نسبت میدهند که بر علیه یهودیان اعمال میشد. انگلیس‌ها این کارتون را جهانی‌ کردند چرا که پیش از آن همسر انگلیسی‌ ولیعهد دانمارک‌ از جایگاه بسیار بدی در دانمارک برخوردار شده و سخن از جدایی ولیعهد دانمارک‌ از او میشد. پس از انتشار گسترده این کارتون، دانمارکی‌ها عقب نشسته و موضوع جدایی همسر انگلیسی‌ ولیعهد دانمارک‌ بفراموشی سپرده شد. انگلیسی‌‌ها همواره از زنانشان برای تاثیر گذاری در دیگر کشور‌ها استفاده و تقریبا سو‌ استفاده میکنند.


بودن یا نبودن، پرسش اینجاست!
۱۸ ماه می سال ۲۰۱۶ عضویت انگلیس در پیمان اروپا از طرف آلمان و فرانسه لغو و به دوید کامرون از حزب راستگرای لیبرال دموکرات و نخست وزیر این کشور اعلام شد. پس از آن بود که برای آبرو داری! طرح "همه پرسی‌ همگانی" برای بودن یا نبودن در پیمان اروپا مطرح شده و بر اساس آن انگلیس بطور رسمی‌ و آبرمندانه از اتحادیه اروپا بیرون رانده شد. پس از این شکست و نتایج اسفنگیز اقتصادی و سیاسی برای انگلیسی‌ ها، دوید کامرون نخست وزیر این کشور استعفا داده و پس از آن شکست سخت دیگر انگلیسی‌ ها، انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بود که منجر به شکست نماینده انگلیسی‌ ها، هیلاری کلینتون از حزب دموکرات آمریکا گردید. شکست سخت تر و مفتضحانه دیگر انگلیسی‌‌ها در جبهه نبرد وحشیانه تروریست‌های آنان در سوریه بود که با خفت و خواری از آنجا رانده شدند و بدین ترتیب نابودی کامل خاورمیانه متوقف گردید و انگلیسی‌‌ها در دنیا مفتضح گردیدند.



در روز پنجشنبه ۱۶ ژوئن ۲۰۱۶، در آستانه همه پرسی عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا در مقابل کتابخانه‌ای در یورکشایر غربی ، توماس مایر ۵۳ ساله انگلیسی‌ با “انگیزه تنفر” نسبت به قتل جو کاکس نماینده مجلس عوام انگلیس از حزب کارگر که مخالف بیرون رفت از پیمان اروپا بود اقدام کرده و این جنایت که کمتر از یک “اقدام تروریستی” نبود منجر به قتل خانم کاکس شد.

توماس مایر پس از شلیک سه گلوله به خانم کاکس، او را هدف ضربات متعدد چاقو قرار داد. وی همچنین مردی را که در صدد کمک به خانم کاکس بوده با چاقو مجروح کرد.

خانوم جو کاکس ۴۱ ساله، فارغ التحصیل از دانشگاه کمبریج در رشته مطالعات سیاسی و اجتماعی بود و از سال ۱۹۹۵ میلادی وارد عرصه سیاست شد. او از حامیان ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا بود.

گفته شده است که این تروریست قاتل تحت تاثیر تبلیغات انتخاباتی نایجل فراژ سیاستمدار مکتب فرصت طلبی و پوپولیسم و نماینده انگلیس در پارلمان اروپا شده بوده و بهمین دلیل دست به چنین اقدام تروریستی زده است. نایجل فراژ از هواداران برجسته خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در همه پرسی‌ای بود که رای‌دهندگان در آن به این خروج رای دادند. در سال ۲۰۱۶ وی دست بیک رشته تبلیغات نژاد پرستانه و نفرت برانگیز بر ضدّ خارجی‌‌های مقیم این کشور زده، و جو انسانی‌ را تبدیل به یک جو حیوانی‌ در این کشور کرده که یکی‌ از نتایج و پسآر کثیف آن، ترور خانم کاکس بود. در حالی‌ که همگان آگاهند که این گونه ترور‌ها که ویژه انگلیسی‌ هاست از طرف وزارت اطلاعات این کشور طراحی‌ و بمورد اجرا گذشته شده است.

ژوئیه ۱۲ سال ۲۰۱۶ زمانی است که دوید کامرون اعلام استعفا از سمت خود به عنوان نخست وزیر انگلیس کرد.
این استعفا در پی‌ بیرون رفت انگلیس از اتحادیه اروپا و رای "نه" در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ بود. و در پی‌ آن ترزا می که منش و سوادی در حد یک زن خانه دار غیبت کن را داراست بجای او نشسته و بعنوان احمقترین نخست وزیر دنیا شروع بکار کرد.


اکتبر ۱۲ سال ۲۰۱۶، ترزا می از نظر استیو بل یک دلقک ترسناک است که توسط دست‌های شیطانی بقدرت رسیده و هیچ توضیح منطقی برای کارهایش ندارد و مانند یک دلقک ترسناک دست بکار‌های عجیب و غریب میزند.

هیچ نظری موجود نیست: