۴.۹.۹۵

باز نشر: دانشمندان! غربی: آدم بخور تا جوان بمانی!


حقیقت افسانه‌های مربوط به معجزه ی خون انسان جوان توسط دانشمندان ثابت شد! (تبلیغات آدم خواری سالهاست در دنیا توسط سریال‌ها و افراد معروف غربی انجام می‌گیرد!! غربی‌ها بخصوص ‌اروپایی‌ها در زمینه آدم خواری قدمت دیرینه‌‌ای دارند و تا اواسط غرب ۲۰ در اروپا هنوز میتوانستی قصابی‌هایی‌ که گوشت آدمیزاد میفرختند، پیدا کنی‌)

در گذشته افسانه هایی گفته می شد که گویی با خوابیدن در وان پر از خون تازه و یا نوشیدن یک استکان خون نوزاد می تواند جوانی را احیا نمود. روزنامه انگلیسی‌ "تلگراف " می نویسد که امروزه حقیقت تمامی این افسانه‌ها و داستان‌ها توسط دانشمندان به اثبات رسیده است! (به این بهانه آدم خواری تبلیغ، تشویق و رسمی‌ میشود و بعد‌ها هم قانونی!!)

دانشمندان با انجام آزمایشات بر روی دو گروه مختلف و به صورت مجزا نشان دادند که انتقال خون افراد جوان به افراد سالخورده می تواند جلوی پیری آنها گرفته و حتی بیماری فراموشی یا همان آلزایمر را نیز درمان کند. خون افراد جوان در حقیقت مغز را به اصطلاح شارژ کند و باعث بهبود حافظه و قدرت یادگیری می شود. ( شاید به همین دلیل است که دسته دسته بچه‌های آسیایی و آفریقایی که دارای عالی‌‌ترین ژنتیک انسانی‌ هستند و از این نظر، نژاد برتر و قویتر محسوب میشوند، دزیده شده و از سرنوشت آنان هم هیچ خبری نیست!)

پرفسور! "دوگ ملتون" از اساتید! دپارتمان "سلول‌های بنیادی و طب ترمیمی" دانشگاه هاروارد در این رابطه می گوید:


"این خبر می توند به ما امید آینده ی سالم تری را مژده دهد. ما همواره در تعجب هستیم که چرا در جوانی ما هم قوی تریم و هم از لحاظ روانی بسیار انعطاف پذیرتر هستیم. این دو آزمایش به ما پاسخ سوال مورد نظر را نشان می دهد."

پروتئین "گدف۱۱ "، راز جوانی

خبرگزاری "اینترفاکس" گزارش می دهد که بر اساس داده‌های دریافتی از سوی دانشمندان، یک نوع پروتئین با نام اختصاری "گدف۱۱ " پاسخگوی فعالیت مغز و ماهیچه‌ها می باشد. این پروتئین به میزان فراوان در خون افراد جوان یافت می شود و به مرور زمان از میزان آن کاسته شده و به اتمام می رسد. سال گذشته گروهی از دانشمندان دانشگاه هاروارد با بررسی و آزمایش بر روی موش‌ها مشخص کردند که تزریق پروتئین مذکور می تواند نارسایی‌های مربوط به قلب را درمان کرده و آنرا جوانتر سازد.

نتایج آزمایشات جدیدی که امسال برگزار شده اند نشان داد که افزایش پروتئین‌های "گدف۱۱ " در خون موش‌های پیر، منجر به بهبود عملکرد تمامی اعضای بدن آن شده است. دانشمندان تصمیم دارند تا در ۲ الی ۳ سال آتی، آزمایشات را به غیر از جوندگان، بر روی انسانها نیز بررسی کنند. آقای "لی روبین" از همکاران پرفسور ملتون در این رابطه می گوید که پروتئین "گدف۱۱ " و یا داروهایی که بر اساس آن ساخته می شوند می توانند حتی بیماری فراموشی "آلزایمر" را نیز درمان کند.


دکتر "سائول ویلیدا" از کالج پزشکی دانشگاه "استاندفورد" نیز با آقایان روبین و ملتون هم عقیده است. اقای ویلیدا به کمک همکارانش اقدام به انجام آزمایشات مشابهی نموده است. در این آزمایشات به موش‌های ۱۸ ماهه ، در طول ۳ هفته، ۸ مرتبه تزریق خون موش‌های ۳ ماهه انجام داده شد. نتیجه ی این آزمایش نشان داد که توانایی یادگیری و فعالیت موش‌های سالخورده به طرز چشمگیری افزایش یافت.
منبع: صدای روسیه







هیچ نظری موجود نیست: