۴.۸.۹۵

شکم را از طعام وارداتی خالی‌ دار تا در آن نور معرفت بینی‌


 سالهای دهه نود دراروپا سالهای نسل‌کشی ‌اروپاییها محسوب میشود. دراین سال‌ها بیشتر کودکان پسری که دراروپا، بویژه در اسپانیا، زاده شدند، فاقد دستگاه تناسلی‌ طبیعی بودند. و دولت‌های همپیمان اروپا پس از بررسی و جستجوهای فراوان به چرایی این کار پی‌ بردند.

علت خوردن محصولات کشاورزی، میوه و سبزیجات بویژه خیار، گوجه و فلفل‌های فرنگی‌! بود. چگونگی‌ وچرایی اینکار را در موادی یافتند که برای سالم نگاهداری محصولات کشاورزی تولیدی در اروپا به آنها پاچیده میشد. واین مواد بطور مستقیم در بدن نوزادانی که مادرانشان این مواد را دریافت کرده بودند، وارد شده و بردستگاه تناسلی تکمیل نشده آنان تاثیر گذاشته و آنرا از حالت طبیعی خارج میساخت. تعداد فرزندان پسری که دارای دستگاه تناسلی‌ آسیب دیده هستند و چاقی‌های مفرط و بی‌دلیل (که این یکی‌ بیشتر به خاطر خوردن گندم‌های وارداتی‌ از آمریکا است که بشدت به مواد آزمایشگاهی آلوده اند و خطرناک میباشند، و بیشتر این گندم‌ها عمدا وارد ایران شده‌اند) آنچنان زیاد است که به یکباره تمامی قوانین اروپا را تحت تاثیر و شعاع خود قرار داد. یکی‌ از این قوانین که تا پیش از این توسط کلیسا بشدت رعایت میشد، عدم پذیرش دو جسنی‌ها بود که پس از این دوره ، بویژه از طرف کلیسا، تائید شده و حتی اجازه ازدواج و فرزند خوانده گی‌ هم به آنان داده شد. و طبق معمول برای اینکه هر نقصی در اروپا وجود دارد، مورد استفاده و یا سو‌ استفاده از طرف دیگر مردم دنیا قرار نگیرد، و بویژه در کشور‌های تحت تسلط فیزیکی‌ و روحی‌ غربیها مانند کشور‌های شرق اسیا، عرب، ترک‌ها و ایران، قبول و پذیرفتن دو جنسی‌ها، یکی‌ از عوامل روشنفکری نامیده شده و هر که با آن مخالفت میکرد و طرفدار طبیعت انسانی‌ بود، بعنوان عقب مانده و غیر روشنفکر جا افتاده شد. این مواد بسیار خطرناک به دیگر کشورها، بویژه کشور‌هایی‌ که مزارع ‌اروپایی‌ها هستند، مانند ترکیه واروپای شرقی‌ هم وارد شده و درآنجا نیز تاثیرات خود را گذشته است. با این تفاوت که در خود اروپای غربی دیگر از این مواد استفاده آنچنانی نمیشود ولی‌ همچنان در کشور‌های دیگر مانند ترکیه و روسیه بشدت و حدت بیشتر مورد مصرف قرار دارد و سرزمین‌های کشاورزی این مناطق را آلوده است. این چالش که یکی‌ از اسرار ‌اروپایی هاست همچنان ادامه دارد. و با اینکه تلاش شده است که بشدت پنهانکاری شود، ولی‌ برپا ساختن گلخانه‌های گسترده و بزرگ برای تولید محصولات کشاورزی سالم، در کشور‌هایی‌ که هنوز زمین‌های کشاورزیشان آلوده به این مواد نیستند، مانند کشور اردن، در دستور کار است.

و چه کسی‌ میداند؟ شاید افروختن جنگ بربرمنشانه غربی‌ها در منطقه ایران بزرگ تنها بدلیل بردن نفت، گاز و انرژی‌ به اروپا و آمریکا نباشد، شاید بردن خیل عظیم و بزرگ کودکان سوری و عراقی و کرد که دارای بهترین و سالمترین نژاد هستند برای نجات نسل‌های آسیب دیده ‌اروپایی دلیل اینکار است.


 












هیچ نظری موجود نیست: