۳۱.۵.۹۵

حمله مستقیم و وحشیانه ماموران بغایت جانی ترک وزارت اطلاعات ترکیه به جشن عروسی‌ کرد‌ها


انفجار بمبی که توسط ماموران جنایتکار و تروریست وزارت اطلاعات شبکه تروریستی ترکی‌ در جشن عروسی‌ یک زوج جوان کرد جأ سازی شده بود، ده‌ها کرد را کشته و مجروح ساخت.

روز شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۵ خورشیدی در ساعت ۵۰ :۲۲ در مراسم عروسی‌ که در سالنی در شهر کردی غازی در جنوب کردستان در جریان بود، انفجار بمبی که وزارت اطلاعات شبکه تروریستی ترکی‌ پیش از آغاز جشن عروسی‌ در آنجا کار گذاشته بود باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از زنان و کودکان کرد گشت. آمار ترکی‌ حاکی از ۳۰ کشته و ۹۴ زخمی دارد که تعداد زیادی را زنان و کودکان کرد تشکیل میدهند.

این دومین جشن عروسی‌ کردی است که در طی‌ ۲ روز گذشته از طرف مأموران جانی وزارات اطلاعاتی‌ ترکی‌ با توحش و بیرحمی ترکی‌ توسط بمب منفجر میگردد. انفجار مهیبی هم بامداد روز جمعه در مرکز شهر وان در شرق کردستان در بین کرد‌هایی‌ که در مراسم جشن عروسی‌ دیگری شرکت کرده بودند، رخ داد که بر اثر آن ده‌ها تن کرد کشته و زخمی شدند.

و این جنایات وحشیانه از زمانی‌ که ارتش نیم بند ترکی‌ توسط غلام حلقه بگوش و اخوانی غربی ها، از هم پاشیده و دیگر قادر به ادامه جنایات بیشرمانه به شدت گذشته نیست، به شکل ترور و انفجار بمب در بین غیر نظامیان کرد از طرف مأموران اطلاعات ترکی‌ که انسان نیستند و مخلوقات روانی‌ و مسخ شده و زامبیان آدم خواری هستند که از گوشت و خون انسان‌ها تغذیه میکنند، صورت می‌گیرد. چرا که بجز شیوه‌های رذیلانه و حمله به بیمارستان ها، مدارس و جشن‌های کرد ها، و روش‌های بغایت ننگین، بهیچ روش دیگری توان مقاومت و ایستادگی در برابر کرد‌ها را ندارند.

بیش از دو سال است که ترک‌های جانی تمامی قوانین جهانی‌ و حقوق بشری و وجدان انسانی‌ را بیش از پیش کنار گذاشته و با توحش و بیرحمی تام و کمال بجان مردم غیر نظامی و کوچک و بزرگ کرد افتاده و آنان را با خشونت افسار گسیخته کشتار میکنند. و آنچنان نسل‌کشی و پاکسازی قومی براه انداخته‌اند که نظیر آن حتی در نسل‌کشی ۱۰۰ سال پیش ۲ میلیون ‌زرتشتی، کرد و ارمنی، دیده نشده است! شهر‌های کردی در شرق، جنوب، جنوب شرقی‌ و جنوب غربی کردستان که همگان کُردنشین است، با بمباران‌های بمب افکن‌های ناتو از آسمان و توپ و تانک و موشک ارتش فاشیست ترکی‌ از زمین، با خاک یکسان شده و صد‌ها هزار زن و کودک کرد در حالی‌ که از ترس در خانه‌های خود حبس شده بودند زنده زنده سوزانده شده، بربر منشانه سر بریده و سلاخی شده و آن عده که باز مانده اند، از دیار خود آوره گشته اند. و این جنایات آنچنان شدید بوده که در جریان کودتای ترکی‌، حتی یک کرد پیدا نشد که از فرصت بدست آمده و بقولی طلایی استفاده کرده و ضربات کاری به ترک‌ها بزند. آن زمان این عمل موجب حیرت جهانیان که بطور طبیعی انتظار این کار را از طرف کرد‌ها داشتند، شد و پس از آن بود که آشکار گشت که سرکوب کرد‌ها آنچنان وحشیانه بوده که جای شک و تردید را باقی‌ میگذارد که آیا اصولا دیگر کرد مبارزی وجود دارد و یا تنها نامی‌ از آنان باقی‌ مانده که اینجا و آنجا از طرف تروریست‌های غرب و ترک مورد سو‌ استفاده قرار می‌گیرد؟

و این در حالی‌ است که رسانه‌های غربی از عمل جنایتکارانه و وحشیانه ترک‌ها تمام قد پشتیبانی کرده و درهمه جا برای کمک به این جانیان، حاضر بوده و هستند. و این لکه را که سیاه ترین، سبعانه ترین ننگین‌ترین لکه بر وجدان انسانی در طول تاریخ است را بر لکه‌های ننگی که پیش از این بر وجدان بشریت نهاده اند، اضافه نموده و شوربختانه حکایت جنایت همچنان باقی‌ است.
ولی‌ از آنجایی که ترکیب ترک و آخوند و غربی، یک معجون حماقت است، جنایات اینها و ننگی که بجا گذاشته اند آنچنان گریبان ترک‌ها را گرفته که رسانه‌های فاسد و دروغ پرور غربی نمیدانند دیگر چگونه اخبار این جنایات را اداره و مهندسی‌ کنند، چرا که اگر بگویند در جشن عروسی‌ ترکی‌ بمب منفجر شده، وجود ناامنی شدید در جامعه بهم ریخته، آلوده بخون و جنایت و عقیم ترکی‌ را به گوش جهانیان رسانده اند و اگر بنویسند بمب در جشن عروسی‌ کردی منفجر شده، که برای همگان آشکار کرده‌اند که ماموران اطلاعاتی‌ آدم خوار ترکی‌ جنایت دیگری را رقم زده‌اند.





فیلم و عکسی‌ که بتازگی بعنوان کودک سوری در رسانه‌های غربی بطور گسترده پخش شده است مربوط به بمباران شهر‌های کردستان توسط ارتش کثیف ترکی‌ در سال گذشته است و این کودک کرد را پس از بمباران خانه از زیر آور‌ها بیرون کشیده اند. فیلم و عکس این کودک آنچنان برای غربی‌ها خوش آیند و زیبا! بود که حیفشان آمد آنرا پنهان کنند و در نتیجه آنرا نگاه داشتن تا امروز که بعنوان کودک سوری که ٔبر اثر بمباران‌های ارتش روسیه زیر آور مانده بخورد جهانیان دادند. همانند کودک دو ساله‌ای که بر اثر جنایت ترکی‌ غرق شده و پیکر بیجانش در سواحل ترکیه شسته شد و مدت‌ها موجبات خرسندی غربی‌ها را فراهم نموده بود!