۳۱.۴.۹۵

نمایش کامیونی فرانسه!


هفته گذشته (۲۴ تیر ماه ۱۳۹۵)خبری پخش شد حاکی از آنکه یک تروریست با استفاده از یک کامیون در شهر نیس فرانسه به مردمی که درحال تماشای مراسم آتش‌بازی جشن ملی!! این کشور بودند، حمله کرده و تعداد زیادی از مردم را زیر گرفته و کشته است.

گفته شد که در این حمله بیش از ۸۰ تن کشته و ۵۰ تن‌ دیگر هم زخمی شدند و به گفته شاهدان و مردمی که در محل حضور داشتند، راننده کامیون پس از زیر گرفتن مردم از خودرو خارج شده و با اسلحه‌ای که در اختیار داشته شروع به تیراندازی کرده است. ( و این در حالی‌ است که پلیس فرانسه کامیون را محاصره کرده بوده است !)

سپس پلیس فرانسه هویت عامل این حمله را یک تونسی ۳۱ ساله مسلمان اعلام کرد. فرانسوا اولاند، احمقترین رئیس جمهور دنیا و رئیس‌جمهوری فرانسه حضور کودکان در میان قربانیان را تایید کرد.

پس از آن دنیا متأثر شد و به فرانسوی‌ها از چپ و راست تسلیت گفته شد و خبر انفجار بمبی که روز پیش از این صد‌ها تن‌ را در عراق کشته شده بودند به هیچ گرفته شد و این تکرار مکرارتِ تهوع آور یکبار دیگر باعث خفگی و نفرت شد.

در این رابطه دانستن و تکرار و مرور چند مطلب واجب و ضروری است:

- یک کامیون با سرعت زیاد به میان جمعیتی از مسلمین در فرانسه رانده و تعداد ۴۰ مسلمان را که در بین آنها چندین کودک به چشم میخورند، را زیر گرفته و کشته و پلیس فرانسه در یک حرکت نمایشی به همه جای کامیون شلیک کرده بجز چرخ‌ها و به طرف راننده ! و در عوض به طرف صندلی بغل راننده شلیک کرده و در نتیجه این کامیون ۲ کیلومتر!! رانده و هر چی‌ مسلم بوده زیر گرفته و پس از این نمایش خونبار که تنها مسلمین و چند امریکایی و توریست در آن کشته شدند،






- یک مسلم دیگر را مسئول این کار معرفی‌ کردند، بدون اینکه طبق معمول تصویری از مرده و یا زنده این شخص پخش شود، ( یک عکس از یک شخصی‌ که سال‌ها پیش مرده را بعنوان شخص تروریست مسلمان به خورد احمق‌ها دادند ) و پس از این نمایش خونبار و جنایتکارنه وزارت اطلاعات فرانسه، سپس نوبت مزدوران غربی رسید و احمق‌ها آمدند و مسلمین را طبق معمول وحشی معرفی‌ کرده و آنان را لعن و نفرین کردند،

- و فرانسه که خود پایه گذار ترور و تروریسم است، و با گروه‌های تروریستی خود مانند بوکو حرام در کشور نفت خیز، اورانیوم دار و ثروتمند نیجریه، گروه تروریستی الشباب در کشور نفت‌خیز و ثروتمند سومالی، گروه تروریستی داعش در کشور نفت‌خیز و ثروتمند لیبی‌، در مالی‌ در آفریقای مرکزی و و و ... کشور‌های آفریقایی را به ویرانه‌ای تبدیل ساخته و میلیون‌ها از مردم آفریقا را کشتار کرده و آواره نموده و بیش از دو قرن است که در دنیا جنایت می‌کند و ملت‌ها را وحشیانه و بربرمنشانه سر میبرد و کشتار دست جمعی‌ مینماید و فرهنگ و تاریخ آنان را میدزد و به نام خود میزند در حالی‌ که تنها هنرش ساخت گیوتین و زندان مخوف باستیل است، و هم اکنون هم در ترکیه مشغول کثافت کاری است....، به عنوان کشور قربانی! تروریسم شناخته شده و چه دلجویی‌ها و همدردی‌هایی‌ با آن شد!!

- و چند روز پس از این نمایش و به این هوا هم میراژ‌های فرانسه یکبار دیگر به سوریه حمله کرده و بیش از ۲۰۰ غیر نظامی را در آن سرزمین بخاک و خون کشیدند بدون اینکه سازمان ملل ککش بگزد !! و یا خبرش را رسانه‌های انگلیسی‌ و فرانسوی و امریکایی پخش کنند. ( قذافی رهبر کشته شده لیبی‌ میگفت: تا زمانی‌ که رسانه‌ها دست غربی هاست ما جهان سومیم و با همه تمدن و تاریخ پر شکوهمان، همچنان وحشی و بربر معرفی‌ میشودیم و حقمان را میخورند و میکشند و میبرند بدون اینکه صدای ما بجایی برسد. بهمین دلیل هم پایگاه شبکه خبری الجزیره را تاسیس کرد که در ابتدا برای رسانه‌های غربی برای خودش شاخی شده بود ولی‌ امروزه با تکیه بر همان اعتباری که در روز‌های نخست پایه گذاری در بین اعراب بدست آورده بود، یکی‌ از بازو‌های موثر امپراتوری رسانه‌ی غربی هاست و در تحمیق آعراب نقش بسیار بزرگی‌ را داراست. قذافی همچنین به نقش پول بی‌ارزش و کاغذی غربی‌ها پی‌ برده و تصمیم داشت به پشتبانی نفت و هزاران تن‌ طلای ذخیره کرده خود، پول قدرتمندی را برای شرقی‌‌ها بزند که به او مهلت داده نشد و لشگر اهریمنی غربی حمله کرد و بربرمنشانه زدند و کشتند و نابود کردند و امپراتوری رسانه‌ی غربی هم همه چی‌ را واژگون و وارانه بخورد مردم دنیا دادند و جنایات خود را به پای مسلمین نوشتند و همه چی‌ ماست مالی‌ شد رفت پی‌ کارش!)

- این حرکت به این خاطر نمایشی و طراحی‌ شده وزارت اطلاعات فرانسه است، چرا که معمولا در چنین جشن‌هایی‌ در غرب، تمامی‌ خیابان‌های اطراف محل جشن که مردم اجتماع کرده‌اند بسته شده و اجازه حرکت خودرو‌ها به هیچ کس و به هیچ عنوان داده نشده و راه‌های ورودی و خروجی‌ به این اجتماعات توسط موانع سخت مانند پارک ماشین‌های سنگین در محل ورود و خروج بسته میشوند و سئوال اینجاست که با توجه به اینکه چند مورد پیش از این هم عملیات به اصطلاح تروریستی در فرانسه انجام شده، و دولت حکومت نظامی اعلام کرده و کشور در وضعیت شرایط ویژه بسر میبرد، و سیستم‌های حفاظتی و امنیتی با تیزی و دقت دو برابر عمل میکنند، چگونه ممکن است که یکهو یک کامیون به این بزرگی‌ اجازه یافته که از موانع عبور کرده، از زیر چشم ماموران امنیتی در رفته و به این محل اجتماع مردم آنهم جایی‌ که تنها ( مسلمین) ایستاده‌اند حرکت کرده و براند و بکند آنچه که نبایست کرد ؟

ظریفی‌ میگفت مردم ساده دل خود سر را در سینی نقره قرار داده و تسلیم اهریمن مینمایند. تا مردمی نخواهند هیچ احدی در دنیا نمیتواند آنان را برده و اسیر خود کرده و بین منگنه قرار دهد.

شاید ایراد از ماست و نه جانیان غربی.