۱۳.۲.۹۵

به مناسبت روز جهانی‌ احمق ها


هی‌ برای ما روز جهانی‌ درست میکنند! روز جهانی‌ این روز جهانی‌ آن‌!!
جهان را برای خاطر چشم و ابروی بی‌ حالت و مات خود که به چشم و ابروی ماهی‌ مرده شبیه است به فنای مطلق دادند،
با براه انداختن جنگ و کشتار و انجام آزمایشات ژنتیکی و شیمیایی و اتمی‌ و احمقانه نسل‌ها و نژاد‌ها و گونه‌های گوناگون گیاهی‌ و جانوری و انسانی‌ را از بین برده و محکوم به مرگ و نیستی‌ کردند،
کره زمین را پس از میلیار‌دها سال زندگی‌، در خطر ریزش و پاک شدن از کهکشان نمودند،
و بجایش هی‌ روز جهانی‌ از خودشان در میکنند!!
هر روز میبینی‌ روز جهانی‌ است!
و دِ یا الله احمق‌ها هم بدنبالش راه افتاده و خوشوقت میشوند که روز جهانی‌ را جشن گرفتند!!!

بهمین دلیل نیز من امروز را روز جهانی‌ احمق‌ها نامیده و ضمن شادباش خدمت احمق ها، مطلب کوتاه زیر را پیشکش‌ آنها مینمایم.

آدمی‌ را میتوان تا آنجا احمق کرد که:

- گاو و آلت تناسلی‌ را بپرستد،

- ناجی‌اش را در چاه فاضلاب نگاه دارد،

- پیغمبرش یک غشیِ زنباره باشد که کاری جز جنگ کردن و گردن زدن و دروغ گفتن ندارد، و هر بار مردم مچش را میگیرند، برای پوشاندن دروغ پیشین یک دروغ بزرگ تر تحویل امت دهد، و مجموعه این دروغ‌ها بشود کتاب مقدس! و هر بار غش می‌کند و کف از دهانش راه می‌افتد، بگوید خدا بود داشت با من حرف میزد! و برای اینکه بین مردم و پیروانش اتحاد ایجاد کند، برود سراغ ناموس آنان و از کوچک و بزرگ، زنان آنان را صیغه خود نماید!!!

- و یا پیغمبرش آنچنان منگل باشد که جماعتی را ۴۰ سال در کوه و در و دشت و بیابان و دریا آواره‌ و سرگردان کند، و آنچنان ناتوان در سخن گفتن باشد که مردم یک گوساله را به او ترجیح دهند، و وقتی‌ گند کار درمیاید و نمی‌تواند مردم را از یک صحرا پس از ۴۰ سال دربدری و بیراه رفتن و راه گم کردن و دور خود چرخیدن، بیرون کشیده و نجات دهد، (کاری که یک شتر به راحتی‌ انجام میدهد و بجای ۴۰ سال ، ۴ ساعته آدمی‌ را از صحرا میکشد بیرون) بگوید: خدا به من گفته که سرنوشت شما همین است که همواره آواره‌ باشید و بی‌سرزمین تر از باد!!! و همینی است که هست و اگر ناراحتید بروید و سر بدیوار بکوبید و شکایات خود را نوشته و در سوراخ فرو کنید!! و این سخنان که تازه به بدبختی با زبان الکن و ایما و اشاره به برادرش حالی‌ کرده که او به مردم بگوید، بشود اوج رهبری و پیغمبری او!!

- و یا پیغمبرش یک کسی‌ باشد که پدرش رهگذری ناشناس بوده که با رندی کار کثیفش را انداخته گردن خدا، که سنگسارش نکنند! از مادرش که در طویله و بین گوسپند‌ها او را بدنیا میاورد چیزی نمی‌گویم چرا که حجب و عفت کلام اجازه نمیدهد! ولی‌ خودش اولین گی‌ و همجنسباز بی‌ رودروایسی دنیاست تا جایی‌ که با دل‌ راحت از کمد پریده بیرون و گفته که همجنسباز است و چون گی‌ بودن در آن زمان جرم و جنایت بوده و مجازات سنگسار و مصلوب شدن داشته، بهمراه یک گله گی‌ دیگر در میرود و در سوراخی پنهان میگردد ، و با دل‌ راحت به کار کثیف لواط خود مشغول میشود و اتفاقی شبی بر سر یک کاسه شیر بین گی‌‌ها دعوا بپا می‌‌گردد پس یکی‌ از گی‌‌ها برود او را لو بدهد و بروند و آقا/خانم را از مخفیگاهش به راحتی‌ بیرون کشیده، مفصل شکنجه‌اش کرده و سپس به همراه دیگر گی‌‌ها به صلیبش بکشند!

و سپس آدمی‌ حتی در گوش خویش نگوید: اینها اگر طبیب بودند، بجای رهبری من، سر خود دوا مینمودند!

و از آن فجیع تر اینکه نه تنها اینها را نمایندگان خدا و خردش بداند، بلکه یک گله کون گشاد تن‌ لش بیسواد دیگر را هم که ادعای نمایندگی‌ این تحفه‌ها را دارند را مقام معظم رهبری و پاپ و خاخام خود بنامد!!

بله حتی یک الاغ نوجوان را نمیتوان تا این اندازه که یک انسان نشست می‌کند، احمق نمود. و خنده دار تر آنکه احمق‌ها خود را اشرف مخلوقات هم مینامند!

بنابراین روز جهانی‌ احمق‌ها که ۳۶۵ روز طول می‌کشد بر تمامی احمق‌ها مبروک!





هیچ نظری موجود نیست: