۱۵.۲.۹۵

تاسیس رسمی‌ دفتر تروریست‌های داعش در ترکیه جعلی... خبر فوری


سرانجام "بازی احمق سازی خودی" به پایان رسید و دیروز به تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۳ ماه می ۲۰۱۶ بازگشایی دفتر تشکیلاتی تروریست‌های داعشی در یک مراسم رسمی‌ در شهر مالتای ترکیه جعلی اجرا شده و پسر عردوغان دیکتاتور ترکا در این مراسم شرکت داشته و با افتخار دست رئیس تروریست‌ها را بالا میبرد. 

 با بازگشایی و تاسیس رسمی‌ دفتر تشکیلاتی تروریست‌های داعش در مالتا ، ترک‌ها در واقع بطور واضح و آشکار به جهان گفتند که ما از داعش ایم و داعش از ماست و آنچه که در رسانه‌های شیّاد غربی ادعا شده، درست نیست و ترکیه همان تروریست‌های داعش است. و بدین ترتیب دست و مشارکت خود و ‌اروپایی‌ها را در جنایاتی که مو به تن‌ آدمی‌ بلند می‌کند، کشتار‌های دسته جمعی، سربریدن ها، انفجارات آثار باستانی، دزدی نفت و گاز این مناطق و ستمی عظیم به ملت‌های بیگناه کرد، سوریه و عراق رو کرده و ثابت کردند که تمامی بمباران‌ها که به بهانه مبارزه با داعش و زدن مواضع آنان صورت میگرفت در واقع بمباران غیر نظامیان کرد، سوری و عراقی بوده است که به دستور، با راهنمایی ماهواره‌ها و با ابزار و آلات جنگی ‌اروپایی و غربی صورت میگرفته است.

و دست‌های آلوده بخون ‌اروپایی‌ها که پشتیبانان و متحدین جدی و همیشگی‌ ترک‌ها بویژه در ۵ سال جنگ ناجوانمردانه بر علیه ملت‌های سوریه و عراق بودند بطور آشکار در جلو چشم مردم دنیا قرار دادند.

و ترکا چرا این کار را کردند؟ به دلیل اینکه به بازی که ‌اروپایی‌ها با آنان میکنند، و نشست بی‌ نتیجه پشت نشست، و بگیرو ببندهای مسخره سیاسی و وقت تلف کن، پایان داده و بگویند تنها آنها نیستند که از تروریست‌های آدمکش و سربر و جنایت کار داعش و النصره و جیش الاسلام پشتیبانی میکنند، بلکه در اصل این ‌اروپای‌ها هستند که پول میدهند تا ترک‌ها در منطقه تروریست بازی دراورند و نمیتوانند وقتی‌ گندش درمیاید و دست ترکا رو میشود خود را کنار بکشند و بگویند که تنها ترکا هستند که تروریست اند. این در جواب دوید کامرون است که دو روز پیش بطور رسمی‌ اعلام کرده بود که ترکا تروریستند و گناه تمام جنایت انجام شده در ۵ سال گذشته را به گردن ترکا انداخته بود. ترکا به این روش اروپایی ‌ها را مفتضح کرده و از آنان انتقام جانانه‌ای گرفتند.

هیچ نظری موجود نیست: