۶.۲.۹۵

تظاهرات گسترده و بزرگ ملت دلاور مصر امروز در مقابل اخونی‌های دست نشانده انگلیسی‌ و در اعتراض به فروش خاک مصر انجام می‌گیرد


در آستانه تظاهرات ملی‌ میهنی در اعتراض به فروش جزایر مصری به سعودی‌ها توسط انگلیسی‌‌ها و بدست عبدالفتاح سیسی نوکر اخوانی و خائن به ملت مصر که در مسند ریاست جمهور این کشور بر ضّد و علیه ملت و کشور مصر عمل می‌کند، ارتش بیختیار مصر به خیابان‌ها ریخت.

بگزارش خبرگزاری‌ها امروز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۲۵ آپریل ۲۰۱۶ تمامی ملت و میهن پرستان مصری در قالب ، احزاب، گروه‌ها و مردم کوچه و بازار در اعتراض بفروش دو جزیره مهم و استراتژیک تیران و صنافیر متعلق به مصر که در دریای سرخ قرار دارد و بتازگی با شیّادی به سعودی‌های تن‌ لش فروخته شده، در تظاهرات ضد دولت خائن و اخوانی به خیابان‌ها آمده و فریاد خواهند کشید.

بگزارش پایگاه خبری گیتی‌، تظاهرات در روزی اعلام شده است که در این کشور به مناسبت سالگرد خروج ارتش اسرائیل از شبه جزیره سینا در سال ۱۹۸۲، جشن و تعطیل همگانی است.

السیسی خائن اخوانی و نوکر دربست اسرائیل و انگلیس که با شیّادی در مقام ریاست جمهور مصر جایگرفته است دیروز در سخنانی که از تلویزیون ملی‌ این کشور پخش شد، از شهروندان خواست تا از برگزاری تظاهرات و راه پیمایی خوداری کرده و از دولت و فروش دو جزیره مصر دفاع کنند!!! و مرتیکه مزخرف پفیوز وطن فروش، این تظاهرات را تلاش برای بی‌ثبات کردن کشور نامیده و در یک تلاش مذبوحانه ارتش را به خیابان‌ها فرستاده و دستور و برخورد بیرحمانه و قاطع با ملت مصر را صادر نمود!!!

اوج گیری شدید تظاهرات و خشم مصری‌ها پس از آن که نوکر اخوانی انگلیسی‌، السیسی در یک اقدام بیشرمانه و غیر قانونی و یکجانبه، حق حاکمیت دو جزیره در دریای سرخ را به سعودی‌ها واگذار کرد، آغاز گشته و به اوج خود رسیده است.

نوکر تیپا خورده و مفلوک غرب، السیسی از این اقدام خود دفاع کرده و گفته است که این دو جزیره همواره متعلق به عربستان بوده‌است!!!

اما مصری‌ها که کهن سال‌ترین استان امپراتوری پارس‌ها هستند، می گویند که بر اساس اسناد تاریخی مالکیت این دوجزیره متعلق به مصر بوده و سیسی بر خلاف قانون جاری کشور در جایگاهی نبوده که بتواند تصمیم بگیرد که حق مالیکت این جزایر را به کشور دیگری واگذار کند.

بنابر گزارش‌های رسیده مجدی عبدل غفار، نوکر کثیف دیگر انگلیسی‌ که وزیر کشور مصر است، بیشرمانه و خائنانه اعلام کرده است که نیروهای امنیتی با شدت با میهن پرستان معترض بفروش خاک مصر برخورد خواهند کرد!!!




هیچ نظری موجود نیست: