۱۶.۱۱.۹۴

در حالی‌ که دادگاه جهانی‌ ترکیه را بخاطر پرداخت نکردن پول گاز ، محکوم به پرداخت غرامت به ایران کرده، دولت اخونی حسن شیّاد حاکم بر ایران، میخواهد محرمانه به ترکا جریمه بپردازند!!


وقتی‌ ترکِ خرِ دزدِ خائن اخوانیِ حاکم بر ایران، برای فرستادن بیت‌المال ملت ایران به ترکیه، دلیل می‌تراشد!

برای فرستادن پول بیت‌المال ملت ایران به ترکیه، وزیر پانترک نفت جمهوری کثیف اسلامی، پرونده‌ای که به نفع ایران بسته شده است را یک تنه به نفع ترکا باز کرده و گفت : جریمه‌ای که به ترکا می‌پردازیم محرمانه و دل‌بخواه است و از چشم مردم ایران پنهان است چون ملت ایران در این مورد نامحرم است!!!


یزدان بزرگ را سپاس که دشمنان ما را از احمقترین مردمان قرار داده و اگر چه این احمقترین مردم به دلیل همین حماقت از وحشی‌ترین و بیرحمترین و فاسدترین و بی‌شرف‌ترین موجودات روی زمین نیز هست، ولی‌ دست کم این دلخوشی را برای ملت بخواب رفته دارد ، که اعمال احمقانه‌اش نشان دهنده ذات اهریمنی و خائنش است که در پشت چهره ایرانی‌ پنهان ساخته است!

بر طبق یک قرار داد‌ه فروش گاز که بر اساس موازین جهانی‌ با شبکه تروریستی و ترکی‌ و فاشیست ، آدمکش و دزد ترکی‌ بسته شد، یک حجم مشخصی‌ از گاز، با قیمت مشخصی‌ در طول مدت مشخصی‌ به ترکیه فروخته میشد. هر چند ۳۷ سال است که میزان و مقدار و پول و زمان این قرار داد‌ها همگی‌ محرمانه است تا دست دزدان برای دزدی هایی بیشتر آزاد باشد!! ولی‌ آنچه که کاملا مشخص است، این قرار داد‌ها بر اساس قوانین جهانی‌، بسته شده و معتبر است و پس از بسته شدن این قرار داد‌ها طرفین نمیتواند دبّه کرده و زیر قرار داد بزنند! و اگر یک طرف دبّه کرده و زیر قرار داد بزند میبایستی به طرف مقابل جریمه بپردازد. در مورد ایران این کار برعکس شده! یعنی‌ در حالی‌ که دادگاه جهانی‌ ترکیه را بخاطر پرداخت نکردن پول گاز ، محکوم به پرداخت غرامت به ایران کرده، طرف ترک دبّه کرده هم گاز را برده، هم پولش را نداده و هم در خواست جریمه می‌کند!!! چرا؟؟ چون فقط ترکِ خرِ احمقِ دزد است که با توجه به سرکار بودن پانترک‌های اخونی در دولت جمهوری کثیف و خائن اسلامی، بر اساس دلایل پوچ و بی‌منطق شکایت می‌کند زیر قرار داد میزند و می‌گوید قیمتی که قرار داد بسته شده زیاد است ، و ما جریمه میخواهیم! تو گویی بقالی است که وقتی‌ جنسی‌ را خریدی ، و مقداری از آن را مصرف کردی، با وقاحت ترکی‌ دوباره آنرا برگردانی و هم برای قیمت پارینتر چانه بزنی‌ و هم جریمه بخواهی!! و این درست اتفاقی است که این روز‌ها که سرمایه‌گذاری‌های شاه فقید ایران به دستان آخوند‌های اخوانی و خائنین به ایران سرازیر شده ، در ایران در جریان است!

ماه می سال ۲۰۱۵، در تمامی رسانه‌ها اعلام شد که شکایت طرف ترک، آنچنان احمقانه بوده که دادگاه جهانی‌ آنرا رد کرده و ترکیه بخاطر پرداخت نکردن مبلغ گاز برده شده محکوم به پرداخت غرامت شد و گفته که زمان بستن قرار داد، کسی‌ تو را مجبور به بستن قرار داد نکرده است، و خود با میل و علاقه خود، قیمت گاز را از دیگران ارزانتر خریدی و حالا دیگر نمیتوانی‌ از این هم ارزانتر ببری و سال گذشته شکایت ترک‌ها در دادگاه جهانی‌ که به همین منظور تشکیل شد، ردّ شده و دادگاه رای به محکومیت ترکا داد ولی‌ دولت کثیف آخوند اخونی حسن شیّاد وقیح که در بست در اختیار ترکاست، برای فرستادن پول ملت ایران به ترکیه بدروغ از زبان دادگاه فرضی‌ ، ایران و قرار داد معتبر جهانی‌ را محکوم کرده و تازه به این هم بسنده نکرده و اعلام می‌کند، جریمه هم خواهیم پرداخت ! آنهم محرمانه ! و یکی‌ نیست بپرسد که اولا برای چه جریمه بپردازیم، و چرا باید محرمانه باشد! مگر مال ملت، مال پدر نداشته است که تو یک تنه بخواهی برای مال ملت تصمیم بگیری و محرمانه بپردازی! ترکِ خرِ کثیفِ دزدِ خائن، همانطوری که ۳۷ سال پنهانی‌ و محرمانه مال این ملت را از ایران به بیرون میفرستد، این بار هم با وقاحت اعلام کرده است که ، پول مال ماست و ما به طور محرمانه تصمیم میگیریم چقدر بپردازیم و شاید خواستیم همه صد میلیارد را به ترکا بدیم به کسی‌ چه ربطی‌ داره؟؟؟ مال و جان ملت دست ماست!!!

همزمان با سفر «نجم الدین اربکان» رئیس جمهوری پیشین ترکا به تهران در سال ١٩٩٦ میلادی، یک قرارداد گازی برای صادرات سالیانه نزدیک به ١٠ میلیارد مترمکعب گاز به ترکیه امضا شد.
ترکیه در سال ٢٠١٢ میلادی پس از آنکه تهران نظر آنکارا را درباره بالا بودن قیمت نپذیرفت، به دیوان داوری بین المللی در سوییس درباره "گرانی قیمت گاز!" و "درخواست مقدار بیشتر گاز" از ایران ، شکایت کرد و کاهش ۲۵ درصدی قیمت گاز صادراتی ایران به ترکیه و همچنین افزایش میزان صادرات گاز ایران به ترکیه را خواستار شد!!!


این دادگاه پارسال شکایت مسخره ترکیه در مورد کم فروشی گاز و قیمت گاز را رد کرد و به سود ایران رای داد! و پرونده شکایت احمقانه ترکا را بست. با توجه با بسته شدن پرونده، اینک که ۱۰۰ میلیارد از پول‌های سرمایگذاری شده توسط شاه فقید ایران، به آغوش آخوند اخونی برگشته، آخوند کثیف حسن شیّاد و دولت پانترکش ، بجای خرج این پول‌ها برای آبادانی ایران که به اندازه ۲۰۰ سال از دیگر دنیا عقب است، برای فرستادن پول‌ها به طرف ترکیه ورشکسته، آنچنان عجله دارد که هنوز پول‌ها نیامده، اولا قرار داد ساخت بزرگراه برای کامیون‌های ترک که ایران را چپاول می‌کنند، بسته و مبلغ یک میلیار دلار را همینجوری به ترکا داده، سپس در حالی‌ که به دلیل جنگ خونبار داخلی‌ و کشتار کرد‌ها و ناامن بودن ترکیه، تمامی سرمایگذاران شرقی‌ و غربی از ترکیه فرار کرده و پولهایشان را از آنجا بیرون میکشند، اخوانی کثیف حاکم بر ایران، سه بانک در ترکیه باز کرده و میلیارد‌ها دلار را به آنجا راهی‌ کرده و تازه به اینها هم قانع نبوده و پرونده بسته شده شکایت احمقانه ترکی‌ را از طرف خود باز کرده و به این بهانه، قرار است مبالغ میلیاردی و هنگفتی را آنهم محرمانه !!! به ترکا بدهد!!!!

یورو نیوز می‌نویسد:

شخصی‌ با نام مستعار و جعلی بیژن نامدار زنگنه، که اصلا ایرانی‌ نیست و معلوم نیست از کدام خراب آبادی با نام جعلی خود را در ایران جا زده و امروزه وزیر نفت جمهوری کثیف و اخوانی اسلامی است، با تایید رای دیوان بین‌المللی داوری درباره شکایت ترکیه از ایران گفت: این رای با آن چیزی که ترکیه به دنبال آن بوده، متفاوت است. ( نمیگیه که دادگاه رای به نفع ایران داده، میگه با آنچه که ترکا میخواستند متفاوت است!!! ترکِ دزد کثیف)

به گزارش خبرگزاری پانترکا ایسنا، وزیر نفت از ذکر کردن مبلغ جریمه «به دلیل محرمانه بودن آن» خودداری کرد!!! و با اشاره به این که این میزان جریمه نیز قابل مذاکره است افزود: ترکیه تا چند سال آینده دیگر نمی‌تواند تقاضای کاهش قیمت و تغییر در فرمول گاز صادراتی ایران به این کشور را مطرح کند. ( چه خبر خوبی‌ به ایرانی‌‌ها داده! تا چند سال دیگر ترکا نمیتونند در مورد یک قرار داد جهانی‌ دبّه کنند، و از ایرانی‌‌ها پول و جریمه بگیرند!!! ایرانی‌‌ها خوشحال باشید!!!! چند سال دیگر اگر ترکا خواستند باز هم میتوانند زیر قرار داد زده و باز جریمه بگیرند!!! ترکِ خرِ قرمساقِ دزد کثیف)
( یعنی‌ مردم دنیا به ریش و گیس ایرانی‌‌ها نخندند و ما را به عنوان احمقترین آدما ثبت نکنند، لطف کردند! در کجای دنیا وقتی‌ قرار داد بسته شد، گاز را بردی و پولش را ندادی و سپس میشود آمد و بابت گران فروشی زیر قرار داد زد؟؟؟ آن زمان که قرار داد میبستی بابای قرمساقت همراهت نبود بهت بگه قیمت را چک کن؟ و یا نه با بالا و پایین شدن قیمت ها، قرار داد‌ها هم باید بالا و پایین شوند؟؟؟ )

این در حالی است که روزنامه حریت ترکیه روز چهارشنبه، ۱۴ بهمن گزارش داد که رقم جریمه گازی که ایران باید به ترکیه بپردازد دو میلیارد دلار است!!!! وزیر انرژی ترکیه نیز این رقم را تایید کرد!!!! به نوشته روزنامه حریت بر اساس رای این مرجع داوری، ایران باید از ژوئیه ۲۰۱۱ تاکنون ۱۳ تا ۱۶ درصد تخفیف قیمت را در گاز صادراتی خود به ایران اعمال کند و با احتساب این تخفیف، باید دو میلیارد دلار به ترکیه پرداخت کند. ( یعنی‌ هم گاز را بردند، هم یه پولی‌ بابت اینکه گاز را بردن از ایرانی‌‌ها میگیرند!!!)

زنگنه با اشاره به این که شکایت نخست ترکیه درباره پایداری نبودن صادرات گاز به نفع ایران به پایان رسید و این بدان معناست که شکایت آنها برای کاهش ٢٥ درصدی قیمت گاز با شکست مواجه شد، اعلام کرد: مقدار جریمه ایران بین ١٣ تا ١٥ درصد است و رقم زیادی نیست!!!! ( وقتی‌ دادگاه رای به نفع ایران داده، دیگر جریمه برای چی‌؟؟؟)

وی با اشاره به این که ترکها پیش از این نیز در سال ٨٩ یا ٩٠ به دلیل بالا بودن قیمت گاز از ایران نسبت به دیگر گازهای وارداتی این کشور شکایت کرده بودند، تصریح کرد: در آن مقطع نیز ترکیه موفق شد ١٢درصد قیمت گاز وارداتی از ایران را کاهش دهد!!!!!

زنگنه با اشاره به این که رجب قاتل عردوغان ، دیکتاتور ترکا در دیدار که با حسن شیّاد ، رئیس جمهوری کثیف و اخونی اسلامی ، خواستار کاهش ٤٠ درصدی قیمت گاز شده بود!!! (گاز را مجانی‌ بردند، الان هم چند میلیارد میگیرند !!!! ) افزود: مذاکره مستقیم با ترکیه به دلیل توقع بالای آنها به نتیجه نرسید در نتیجه پرونده به دیوان بین المللی داوری ارسال شد و نتیجه رای داوری به نظرم با تلاشی که دوستان کردند قابل قبول است.

سخنان وزیر نفت در حالی است که روز سه‌شنبه شرکت ملی گاز ایران با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که هنوز رای دادگاه قطعی نشده و در نتیجه جریمه‌ای هم در کار نیست.

ایران سالانه نزدیک به ۱۰ میلیارد مترمکعب گاز به ترکیه صادر می‌کند. براساس گزارش‌ها ایران هم اکنون هر هزار مترمکعب گاز خود را به قیمت ۲۲۵ دلار به ترکیه می‌فروشد!
یعنی‌ از قیمت گاز معده غضنفر ارزونتر!!!!

هیچ نظری موجود نیست: