۶.۹.۹۴

رؤس‌ها رجب طیب عردوغان رهبر تروریست‌های النصره و داعش و دیکتاتور ترکا را بعنوان رهبر تروریست‌ها افشا کردند!


رؤس‌ها اخباری که آدمبرفی ۴ سال پیش در این دفتر می‌نوشت، تازه منتشر میکنند!!

حتما باید یک فروند بمب افکن روسی بدست ترکا ساقط میشد و یک خلبان با ارزش و با تجربه روسی کشته میشد و خلبان دیگر هم به بدبختی از ترکا پس گرفته میشد تا رسانه‌های روسی حقیقت را در مورد دیکتاتور ترکا بنویسند؟ و تازه پس از ۴ سال که دو کشور تاریخی‌ و زیبای عراق و سوریه که تا صد سال پیش جز خاک ایران بودند، نابود و ویران شدند، میلیون‌ها انسان بیگناه سوری و عراقی کشته و آواره گردیدند و نسل‌کشی کرد‌ها برای بار دهم توسط ترکِ خرِ وحشیِ تروریستِ جانی و ‌اروپایی‌های روانی‌ با پیروزی به پایان رسید! پس از همه اینها، دیگر افشای یک ترکِ خرِ بیسوادِ فاشیستِ رهبر تروریست ها، چه دردی را دعوا می‌کند؟

و حالا چون رؤس‌ها نمیخواهند همان کاری را که در اوکراین کردند و بدون توجه به ناتو، جزیره‌ ثروتمند کریمه را جدا ساختند، در مورد ترکیه انجام دهند، در نتیجه دست به این شلوغ بازی‌های مسخره و بی‌نتیجه میزنند و از آمدن چند کامیون گوجه فرنگی‌ جلوگیری کرده و یا قهر کرده و دیگر به ترکیه نمی‌روند و در نهایت به عردوغان که رسوای جهان است گیر داده و مانند پیرزن چیز سوخته ضجّه میزنند!! مسخره ها

رسانه‌های وابسته گزارش میدهند:

شبکه تلویزیونی «روسیه ۲۴» با انتشار صداهای ضبط شده از مکالمات تلفنی عردوغان و پسرانش، که یک خبر قدیمی‌ است رابطه وی و خانواده‌اش با سران گروه تروریستی داعش را افشا کرد. ( آدمبرفی ۳ سال پیش این مکالمه تلفنی را همین جا پخش کرد)

به گزارش رسانه‌های وابسته، سنگین‌ترین افشاگری‌ها علیه رجب طیب عردوغان رهبر تروریست‌های النصره و داعش و دیکتاتور ترکا و قاتل صد‌ها هزار کرد غیر نظامی و خانواده وی از چهارشنبه شب در تلویزیون «روسیه ۲۴» مسکو آغاز شد .
این افشاگری‌ها همراه بود با صداهای ضبط شده از مکالمات تلفنی عردوغان و پسرش هنگام دستور جابجایی پول‌ها از خانه به نقطه‌ای امن و همچنین تصاویری از دیدارهای نوبتی پسر عردوغان بنام «بلال» با سران داعش.
تلویزیون روسیه ۲۴ فاش ساخت که داماد عردوغان وزیر انرژی ترکا است و یکی از پسرهایش که در آمریکا تحصیل کرده و چند سال پیش به ترکیه بازگشته است، با دایر کردن چند شرکت نفتی، مامور خرید نفت از داعش گردیده است. نفتی که از عراق و سوریه توسط تانکرها به ترکیه منتقل می شود و با نصف قیمت به دلالان شرکت‌های بین المللی فروخته می شود.
پسر عردوغان «بلال» بندر اسکندرون در ترکیه جعلی را برای معامله نفت در اختیار دارد و نفت ارزان را میدهد به ‌اروپایی‌ها تا لذتش را ببرند و کودکان بیشتری از ما را بکشند!

این شلوغ بازی‌ها را انجام میدهند تا جنایت ترکا را ماله کشی‌ کرده و چپاول و کشتاری که هم اینک در جریان است را لوث کنند. همه این بازی‌ها برای سرگرم کردن احمق هاست که صاحب ثروتند و خود در گدایی و آوارگی بسر میبرند.


هیچ نظری موجود نیست: