۳.۹.۹۴

۴ دروغ در یک خبر دو خطی‌ ترکی‌....! ترک‌ها طبق معمول با دروغ و شیادی وارد شدند و باز همه را مثل خود خرِ وحشیِ تروریست دید‌ند!


۱- تلویزیون ترکا گفته است که هواپیمای روسی سرنگون شده وارد حریم هوایی کردستان اشغالی شده بوده است که روابط همگانی ارتش روسیه این ادعا را رد کرده و گفته است که هواپیما در خاک سوریه هدف قرار گرفته است! اولین دروغ ترکی‌!

۲- ارتش ترکا تأکید!! کرده که یک فروند جنگنده اف ۱۶ ترکا ، در پی ورود یک هواپیمای ناشناس به حریم هوایی کردستان اشغالی ، آن را سرنگون کرد.... در فیلمی که از این جریان تهیه شده دیده و شنیده میشود که هواپیمای روسی توسط پدافند هوایی که دست دو سرباز ترک بیلمز است ، همینجوری ترکی‌ در خاک سوریه هدف قرار گرفته و زده میشود و از جنگنده اف ۱۶ ترکا خبری در کار نیست ! دومین دروغ ترکی‌!!

۳- ترک‌ها از طرفی‌ گفته‌اند که هواپیما ناشناس بوده و از طرف دیگر ادعا کردند که ۵ دقیقه پیش از اینکه هواپیما را بزنند، ده بار به خلبان روسی هشدار داده اند! سومین دروغ ترکی!!!


۴- رسانه‌های ترکیه تأکید کردند که خلبانان این هواپیما با چتر فرود آمدند!!! بر خلاف ادعایی که شده، خلبانان آن احتمالا در سقوط هواپیما سوخته و کشته شده‌اند! چهارمین دروغ ترکی‌!!!!


در اینکه ترکا به هیچ چیزی پایبندی ندارند، و اخلاق و درستکاری برایش مثل آب در سیاره پلوتون است! و دروغ گویی جز واجبات زندگی‌شان میباشد، هیچ شکی‌ نیست، و در اینکه ترک‌ها به خریت مشهورند نیز باز شکی‌ نیست، دلیل؟؟ هر دو اینها را در مقایسه بین فیلمی که تهیه شده و مردم دنیا آنرا دید‌ند با بیانیه‌ای که ارتش، وزارت امور خارجه و دولت ترکی‌ انتشار داده، به خوبی‌ میتوان دید و اثبات کرد !
رسوایی پشت رسوایی و ترکِ خرِ وحشیِ تروریست هنوز وقیحانه زنده است!!