۱.۶.۹۴

تروریست‌های آدمخوار و روانی‌ ترک و غربی تروریست نیستند، هر کسی‌ که از سرزمین مادریش دفاع کند، تروریست است و ریختن خونش جایز! مرگ بر اروپا


فیلم تهیه شده از پلیس امنیتی ترکیه (و یا داعشی‌هایی‌ که لباس سیاه را در آورده اند ) که با گفتن الله و اکبر به ساختمان‌های مردم در استان دیاربکر تیراندازی میکنند، بر طبق غربی بیشعور، اینها تروریست نیستند، آن گروه از زنان و کودکانی که در سرزمین مادری خود در آرامش زندگی‌ میکنند و ۱۰۰ سال است که بدست اینا کشته می‌شوند، تروریستند!

در زیر تصاویر تروریست‌ها میاید: دختران و زنان جوانی‌ که در بهترین سالهای زندگی‌ خود، بجای لذت بردن از جوانی‌، شاهد کشتار دسته جمعی‌ پدران، همسران، برادران، پسران و مردان خود بوده و پس از بخاک سپاری آنها، لباسشان را بر تن‌ کرده و تفنگ آنان را برای حفاظت از خود و دیگر بازماندگان بدست گرفته‌اند، تروریستند!! ‌اروپایی روانی‌ مریض.


















این مردم غیر نظامی که از خانه و کاشانه خود آواره‌ شده‌اند، و هر کدام داستان‌ها از کشتار بیرحمانه عزیزان خود را در سینه دارد، تروریستند! 
مگر اینکه نوبت ما نشود!!









مردم غیر نظامی این دو شهر کردستان که بدست تروریست‌های داعشی ترک خرِ وحشیِ جانی و ارتش اهریمنی ناتو قتل‌عام شدند تروریستند!