۲۸.۱.۹۴

اعدام به جرم ایرانی بودن... ۴۳ اعدام در سه روز !!!!


از روزی که آخوند اخوانی نوکر انگلیس و همدست ترک‌های اخوانی ترکیه، آخوند حسن شیاد رئیس جمهور و همه کاره شده در ایران ۴۰ تا ۴۰ تا اعدام میکنند! ترک‌های وحشی جنایتکار که امروز در ایران همه کاره اند، برای ریختن خون ایرانی‌‌ها مخصوصا پارس‌ها که به تصور احمقانه ترکی‌ آنها، مردم شیراز و اصفهان و کرمان و مرکز ایران شامل این گروه می‌شوند، آنچنان عجله دارند و مشتاقانه این کار را انجام میدهند که هیچ جنگی نمیتوانست چنین کشتاری را به ایرانی‌‌ها تحمیل کند. از سال فتنه ۵۷ تا به حال جمعیت دیگر کشور‌های دنیا، ۵ تا ۶ برابر اضافه شده، در پاکستان جمعیت به ۲۰۰ میلیون تن‌ رسیده و تنها در ایران است که رشد جمعیت بسیار اندک میباشد، و دلیل آن نسل‌کشی ایرانی‌ هاست که به وسیله اعدام ، شکنجه و ترور توسط ترک‌های وحشی خائن به ایران صورت گرفته است.

سازمان حقوق بشر ایران اعلام کرده که طی ٣ روز گذشته، دست‌کم ٤٣ تن‌ ایرانی‌ در ایران توسط آخوند‌ها اعدام شده‌اند؛ به گفته این سازمان در بین اعدام‌شدگان یک بیمار روحی‌ وجود داشته است.


براساس گزارش سازمان حقوق بشر ایران، ٤٢ تن‌ از این افراد در زندان‌های رجایی‌شهر و قزل‌حصار اعدام شده‌اند.

این سازمان ضمن درخواست واکنش فوری سازمان‌های بین‌المللی و جامعه جهانی نسبت به این اعدام‌ها، از احتمال افزایش اعدام‌های دسته‌جمعی در روزهای آتی ابراز نگرانی کرده است.

براساس گزارش منتشرشده از سوی این سازمان یکی از این افراد، صبح دیروز چهارشنبه ٢٦فروردین/ ١۵آوریل، در شیراز و در ملاءعام به دار آویخته شده است.

اتهام وی محاربه از طریق سرقت مسلحانه و نیز نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز جنگی، جعل عنوان، تهدید و ارعاب بوده است.

همچنین منابع این سازمان گزارش داده‌اند که دیروز ۵ زندانی متهم به قتل نیز در زندان رجایی شهر به دار آویخته شده‌اند.

یکی از این زندانیان "جواد صابری" نام داشته و پیش از ١٨سالگی و در سال ١٣٨٧به اتهام قتل به قصاص محکوم شده بوده است.

این گزارش می‌افزاید که وی مشکل روحی‌ داشته و مدتی پیش از اعدام نیز در بیمارستان امین آباد، واقع در حومه تهران بستری بوده است.

همچنین براساس این گزارش، ٣٧ تن‌ دیگر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (٢٤ و ٢۵فروردین ماه) در زندان‌های رجائی‌شهر و قزل‌حصار به دار آویخته شده‌اند.

سازمان حقوق بشر ایران، ضمن محکوم کردن این «اعدام‌های دسته‌جمعی و بی‌رویه» چند روز اخیر، خواهان واکنش فوری جامعه جهانی شده است.

عدم محکوم کردن این اعدام‌ها از سوی جامعه جهانی که یا بی‌خبرند و یا از شادی در پوست نمی‌گنجند، دست جنایتکاران ترک حاکم بر ایران را آنچنان باز گذاشته که با گستاخی هفته ۴۰ تن‌ ایرانی‌ را به دار میاویزند. به این ترتیب میتوان گفت که ملت ایران همگی‌ در صف منتظر اعدام خود و یا یکی‌ از فرزندانشان نشسته اند!

جامعه مسخره جهانی که همه چیزش پول است چشمانش را به روی اعدام‌های دسته‌جمعی، بی‌رویه و غیرقانونی حکومت اشغالگر و جنایتکار آخوند‌های اخونی بسته است و با دستان آلوده به جنایت این جلّادان دست دوستی‌ و همکاری میدهد! 




هیچ نظری موجود نیست: