۲۹.۹.۹۳

موج عظیمی‌ از دختران نوجوان ‌اروپایی به عنوان فاحشه‌های افتخاری و داوطلبانه، روزانه به گروه تروریستی داعش می‌پیوندند.


یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که عناصر داعش برای ترغیب مردم جهت رفتن به سوریه به آنان حقوق کلان پرداخت میکنند .

۴ دلیل مهم برای اینکه دختران انگلیسی‌ و فرانسوی بیش از سایر نقاط اروپا به گروه تروریستی داعش می‌پیوندند و در این گروه فعال هستند به شرح زیر است:
۱- پول
۲- سکس
۳- حاملگی‌
۴- هیجان
روزنامه تایمز به نقل از یک سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس نوشت که افراد وابسته به داعش، برای عضو گیری و جمع آوری مزدور برای جنگ نفت در سوریه و عراق، مبالغ هنگفتی حقوق داوطلبان پرداخت میکنند. تا جایی‌ که خیلی‌ از داوطلبان به طمع حقوق کلان پرداختی به این گروه می‌پیوندند که معمولا هم پس از یکی‌ دو ماه کشته می‌شوند.


ولی‌ دختران جوان و نوجوان انگلیسی‌ به جز وسوسه مالی‌ که البته قسمت مهم و اصلی‌ ماجرا نیز هست، به دلایل دیگری نظیر سکس طبیعی که کمبود آن در جامعه بشدت حس میشود، و همچنین حاملگی که باز به دلیل عدم و یا کمبود سکس طبیعی در جامعه کم است و همچنین زندگی‌ یکنواخت و بیمحتوای تحمیلی به آنان و برای بدست آوردن انگیزه و هیجان در زندگی‌، به دنبال این گروه راه افتاده و پیوستگی به این گروه تروریستی بر خلاف تبلیغات عظیمی‌ که بر علیه آنها صورت می‌گیرد ، روز به روز افزایش یافته ، و بر تعداد داوطلبان به این گروه افزوده میشود و پیوستگان حاضرند حتی تا پای جان بدنبال اعضای این گروه بروند. این دختران و زنان پس از مدتی‌ اشباع از پول و ارضای معنوی و با شکمی پر به انگلیس برمی‌گردند و مورد استقبال مقامات دولتی نیز قرار میگیرند!!



به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه تایمز به نقل از یک سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس نوشت که افراطیون وابسته به داعش، با هدف ارسال دختران نوجوان انگلیسی به سوریه و ازدواج آنها با عناصر این گروه به آنان پول پرداخت می کنند و منبع این پولها نفت به سرقت رفته از سوریه و عراق و اموال دزدیده شده از این دو کشور و فروش مواد و اخاذی از از خانواده‌های گروگان‌ها در مقابل آزادی آنها است.

این سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس گفت: تحقیقات در این باره مدت سه ماه ادامه داشت و در آن، دو روزنامه نگار خودشان را به عنوان دو دانش آموز دبیرستانی معرفی کرده و توانستند از فریب خوردن!! دختران نوجوان به آسانی در مقابل تبلیغات افراطیون و دادن پول به آنها برای رفتن به سوریه جهت ازدواج با تروریست ها، پرده بردارند.


این مقام انگلیسی افزود: شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت در زمینه مقابله با فعالیت‌های تروریستی، مسؤولیت اجتماعی دارند. به ویژه اینکه تروریست‌ها از ابزارهای ارتباط اجتماعی برای استخدام داوطلبان استفاده می کنند.


روزنامه تایمز همچنین نوشت: این تحقیق از کشف یک مجموعه مرتبط با تروریست‌های داعش در انگلیس پرده برداشت که با هدف ترغیب دختران ۱۷ ساله برای ازدواج با تروریست‌ها در سوریه به آنها پول پرداخت می کرده است. اموال هزینه شده در این زمینه نیز، از طریق نفت به سرقت رفته و باج دریافتی در مقابل آزادی گروگان‌ها تأمین می شده و به طور مخفیانه از طریق شرکت‌های مشهور انتقال دارایی و به صورت مبالغ اندک برای گروهک مذکور در انگلیس ارسال می شده است.

از سوی دیگر، خالد محمود نماینده مجلس عوام انگلیس نیز گفت: خانواده‌های انگلیسی باید بر فعالیت فرزندانشان در شبکه اینترنت نظارت کنند. زیرا به نظر می رسد عوامل جذب گروههای تروریستی در پایگاههای اجتماعی فعالیت آزادانه‌ای دارند. از این رو باید در جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد تا والدین بیش از پیش نسبت به فعالیت فرزندانشان اطلاع داشته باشند.


هیچ نظری موجود نیست: