۱۱.۶.۹۳

از این به بعد توریست‌هایی‌ که به ایران سفر میکنند، به جای فرهنگ ایرانی‌ با بی‌فرهنگی و وحشیگری ترکی‌ رو به رو خواهند شد!


بعد از اشغال رسانه ملی‌! و یا طویله پانترک‌های ضرغامی از طرف پانترک ها، و در اختیار گرفتن روزنامه‌ها و سایت‌های بیشمار از طرف این گروه دشمن خونی ایران و انجام همه گونه وحشی گری و بی‌فرهنگی به نام ایرانی‌، اینک نوبت تسخیر هتلها و یا اماکنی است که خارجی‌‌ها انتظار دارند فرهنگ ایرانی‌ را آنجا ببیند...!

به منظور انجام کثافت‌کاری و بی‌فرهنگی، و نسبت دادن آن به ایرانی‌ ها، ساخت هتل‌های ۴ و ۵ ستاره در ایران را به ترکیه واگذار میکنند! مرگ بر آخوند..
 معلوم نیست ما چگونه میتوانیم از شر این وحشی‌ها رهایی یابیم ! و انتظار هم نمی‌رود در نبود یک حکومت ایرانی‌، این وحشی‌ها که مثل زالو به ما چسبیده‌اند، ول کن ایران و ایرانی‌ باشند!

در اخبار داریم:

ترکیه به ساخت هتلها در ایران علاقمند است!!!. به گزارش خبرگزاری "ایرنا"، این مطلب در نشست سرمایه گذاران! ترکیه ( وزارت جنایتکار اطلاعات ترکیه ) و سعود سلطانی فر ، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران اعلام شد!!

در این جلسه وزارت جنایتکار اطلاعات ترکیه ابراز علاقه مندی به سرمایه گذاری در زیرساخت‌های گردشگری، به ویژه در زمینه ساخت هتل‌ها ابراز کرد !!

سلطانی فر، به نوبه خود خاطر نشان کرد که انتظار می رود که با توجه به برنامه توسعه سریع گردشگری در ایران، در ده سال آینده تعداد هتل‌ها چهار و پنج ستاره سه برابر افزایش یابد.

هیچ نظری موجود نیست: