۱۸.۳.۹۳

خاک هم از پذیرفتن این مفسدین اکراه دارد


تکلیف فسیل جسد شده، مهدوی کنی سقط شده امروز مشخص میشود.... درحالیکه دسته دسته جوانان بیگناه و پرشور ایرانی‌ بدست آخوند‌ها کشته و اعدام و راهی‌ گور میشوند، جسد آخوند صد ساله را حیفشان میاید خاک کنند!! و با کمک پیشرفته‌ترین دستگاه ها، جسد کثیفش را هنوز گرم نگاه داشته‌اند. و دراین میان این سئوال پرسیده میشود که:
چرا آخوند مهدوی کنی را بحرم معصومه در قم و یا امام رضا در مشهد و یا یک امامزاده که معجزه میده زنجیر نمیکنند تا شفا یابد؟؟؟ چرا از علم برای نگاه داشتن این جسد سواستفاده میکنند؟؟؟

چون آخوند شیاد خود بهتر از هرکس میداند که، امامان نیز مانند آمریکا هیچ غلطی نمیتوانند بکنند! چون اگر میتوانستند یک فکری بحال زین العابدین همیشه بیمار میکردند...!

جسد آخوند رسوا را که خون جوانان این مرز و بوم را در کمال قساوت و بی‌رحمی ریخته، جوانان با استعداد و پر شور ایرانی‌ را با شیّادی و با باند مافیایی خود، از جامعه دست‌چین کرده و در دانشگاه احمق سازی امام صادق به نسل‌هایی‌ در خدمت و نوکری اعراب که از حماقت زبان زد هستند تبدیل ساخته، و آینده ایران را به فساد و تباهی راهنمائی کرده، از بیت‌المال دزدی‌های نجومی کرده و کاخ و بارگاه ظلم بنا کرده، زندان‌ها و شکنجه گاه‌های خصوصی ساخته که کهریزک در مقابلشان هتل ۵ ستاره است، و در کلّ مفسد فی الارض محسوب میشود، و بعد از اینکه صد سال زندگی‌ ننگین کرده و حیات و هستی‌ بر روی کره خاکی با وجود نحسش آلوده ساخته، تازه تلاش میشود تا توسط پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ساخت علم این جسد منفور مشمئز کننده که بوی تعفن میدهد، نگاه داشته شود و این فسیل جسد درحال ازهمپاچیدگی همچنان بزندگی‌ ننگین خود ادامه دهد. مرگ بر آخوند و ننگ بر بیغیرتی که دسته دسته جوانان این کشور کشته می‌شوند تا چنین اجسادی لذت زندگی‌ را ببرند و بعد از ۱۰۰ سال هنوز حیفشان آید که خاکش کنند!! و یا شاید منتظرند ابلیس بیاید و شاگردش را در آغوش بگیرد و با خود ببرد!

ایسنا می‌نویسد:


دکتر صفی رئیس تیم پزشکی! مهدوی کنی و دکتر زالی رئیس سازمان نظام پزشکی!! صبح امروز بعد از عیادت از مهدوی کنی و گفت‌وگو با خانواده وی در جمع خبرنگاران اعلام کردند که به زودی نشست خبری برگزار می‌کنند!!!

زالی و صفی در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت مهدوی کنی اعلام کردند که ما اطلاعات لازم را به انصاریان (یکی از دامادهای مهدوی کنی) منتقل کردیم و ایشان قرار است در این ارتباط خبررسانی انجام دهد.

رئیس سازمان نظام پزشکی و رئیس تیم پزشکی ه مهدوی کنی همچنین گفتند که به زودی تیم پزشکیه مهدوی کنی در یک نشست خبری حضور پیدا خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست: