۱۱.۱۰.۹۲

پوتین سال نو را با سیلزدگان آغاز کرد


ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بطور غیرمنتظره‌ای به خاباروفسک سفر کرد تا سال نو را با روس هایی برگزار کند که سیل مشکلات زیادی برای آنها ببار آورده است. ( چنین انسان فرهیخته‌ای ‌ست پوتین! :))

قبل از حلول سال نو، ولادیمیر پوتین از یکی از نقاط سکونت موقت آسیب دیدگان سیل دیدن کرد که در ماه‌های ژوئیه – اوت چند منطقه کشور را به کام خود کشید.

رئیس جمهور با کسانی صحبت کرد که تا کنون نتوانستند به خانه‌های خود باز گردند و از آنها دعوت کرد در مجلس سال نو شرکت کنند که در خانه فرهنگی خاباروفسک ترتیب داده شده بود.

ولادیمیر پوتین در ضیافت سال نو خطاب به اهالی خاباروفسک گفت: « در سال گذشته ما با مشکلات و مسائل زیاد و امتحانات دشواری روبرو شدیم مانند عملیات غیر انسانی تروریستی در ولگاگراد و مصیبت بیسابقه طبیعی در خاور دور.

وی متذکر شد که در روز « امتحان» روسیه همیشه واحد و یکپارچه می شود. دوستان عزیز، ما در مقابل قربانیان حملات وحشیانه تروریستی سر تعظیم فرود می آوریم».

ولادیمیر پوتین گفت: « اطمینان می دهم که مبارزه سرسختانه و پیگیر ما با تروریست‌ها تا نابودی کامل آنها ادامه یابد».

ساکنان خاباروفسک که به شرکت در ضیافت سال نو دعوت شدند و همراه رئیس جمهور کشور سال نو را برگزار کردند، تنها ساکنان روسیه بودند که دو پیام سال نو ولادیمیر پوتین رئیس جمهور کشور را شنیدند.

ساکنان کامچاتکا پیام سنتی سال نو رئیس جمهور روسیه که چند دقیقه قبل از ساعت ۱۲ شب از تلویزیون پخش می شود را قبل از دیگر ساکنان روسیه شنیدند. زیرا در آنجا زودتر از دیگر نقاط روسیه سال نو فرا می رسد.

از آنجا که زمان خاباروفسک یکساعت از کامچاتکا عقب است، ولادیمیر پوتین همراه خاباروفسکی‌ها دومین پیام سال نو را ضبط کرد که ساکنان دیگر مناطق روسیه نیز از طریق تلویزیون آن را تماشا خواهند کرد.

منبع: صدای روسیه



هیچ نظری موجود نیست: