۱۷.۱۰.۹۲

ورود انگلیسی‌‌ها به کشور تحت اشغال!


ایرنا نوشت:

هیات پارلمانی انگلیس متشکل از ۴ نفر از اعضای پارلمان این کشور به ریاست «جک استراو» رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و جمهوری اسلامی در پارلمان انگلیس و وزیر خارجه پیشین این کشور، بامداد امروز وارد تهران شد.

نشست خبری جک استراو رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و جمهوری اسلامی عصر چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

عباسعلی منصوری آرانی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی و انگلیس اعلام کرد که هیات پارلمانی انگلیس به مدت سه روز در تهران اقامت خواهد داشت و در طول مدت اقامت خود ، با تعدادی از مسوولان سیاسی و اقتصادی و برخی مقامات عالی! جمهوری اسلامی دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

نخستین برنامه کاری هیات پارلمانی انگلیس در تهران ، دیدار با گروه دوستی جمهوری اسلامی و انگلیس، است که صبح روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

تلاش برای بهبود روابط تهران - لندن در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی از جمله اهداف اصلی سفر هیات پارلمانی انگلیس به تهران است.

جک استراو در مهرماه سال ۱۳۸۲، زمانی که آخوند روحانی ریاست هیات مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی را برعهده داشت، به عنوان وزیرامورخارجه وقت انگلیس به همراه وزیران خارجه فرانسه و آلمان به تهران آمده بود.


یه مشت بچه باز، منحرف جنسی‌، دزد، راهزن و دشمن بشریت و اکو سیستم زمین، یک مشت وحشی آدم خوار و خدا نشناس که بخاطر پول و مال دنیا میلیون‌ها ایرانی‌ و میلیون‌ها انسان بیگناه را در سراسر دنیا به خاک و خون کشیدند، و همه چیز ایران را ازش گرفتند. و این جنایت همچنان ادامه دارد.












هیچ نظری موجود نیست: