۲۱.۱۰.۹۲

فرمانده گروه تروریستی و جنایت کار موسوم به " جبهه النصره " که تحت حمایت اتحادیه اروپا در سوریه زنان و کودکان را سر می‌برید ضمن فرار با لباس و آرایش زنانه دستگیر شد!


به گزارش خبرگزاری‌های عربی‌ ، یکی از فرماندهان تروریست جبهه النصره در حال فرار با لباس و آرایش زنانه دستگیر شد .
وی صورت خود را تراشیده و چشمهایش را آرایش کرده بود به طوری که از زیر روبنده و چادر مانند یک زن واقعی به نظر برسد . این فرمانده تروریست حتی به لبهایش رژ لب زده و صورت و گونه هایش را نیز آرایش کرده بود.
تروریست زن نما پس از اینکه کاملا خود را شبیه یک زن آراست قصد فرار داشت که در مرز لبنان دستگیر شد!

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این سرکرده جبهه النصره در پی تشدید درگیریهای اخیر بین گروه‌های مسلح قصد داشت با لباس زنانه به لبنان بگریزد که در یکی از کمینهای ارتش سوریه به دام افتاد.
سایت "سوریا الان" تأکید کرد: این سرکرده النصره برای عبور از ایست وبازرسی ها در "جوسیه" لباس زنانه پوشیده و آرایش کرده بود.
وی که "ابوانس الصحابه" نام دارد، سرکرده جبهه النصره در "رقه" بود.
این تروریست از اهالی شهر "زرقاء" در شمال پایتخت اردن است که قبلا به جای "ابوجیلبید الطوباسی" به عنوان مسئول جبهه النصره در رقه تعیین شده بود.
این سایت سوری خاطرنشان کرد: ابو انس در رقه تأکید کرده بود شهروندانی که در این شهر غذا می‌خواهند باید همسرانشان را در اختیار عناصر مسلح جبهه النصره قرار دهند.
"نبیل نعیم" مسئول سابق یکی از اردوگاه های آموزش القاعده در مصر گفته بود که سرکرده جبهه النصره از مزدوران سری "سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا است.
سایت شبکه "عراق القانون" نیز به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد: تروریستهای داعش برای فرار از دست نیروهای عراقی، پس از تراشیدن ریش و سبیل خود لباس زنانه پوشیده و پا به فرار گذاشته اند. این تروریستها برای دستیابی به لباسهای زنانه مغازه‌های لباس فروشی را غارت کرده اند. 






هیچ نظری موجود نیست: