۸.۱۱.۹۲

ادرار تازه شتر هر بطری ۱۰ ریال!


چندی پیش در خبری از هندستان آگاه شدیم که گروهی که به مذهب خاصی‌ معتقد هستند از ادرار گاو برای دارمان بیماری ها، بخصوص سرطان استفاده میکنند. و برای این کار روزانه یک لیوان ادرار تازه گاو باکره، یعنی‌ گاوی که بچه دار نشده است را می‌نوشند. و البته این عده‌ اقلیتی هستند و تمامی مردم هند را شامل نمیشوند.

و به تازگی ویدئوی در یوتوب منتشر شده است که نشان میدهد که آعراب مسلمان عربستان بنا بر حدیثی که از شخص پیغمبر اسلام روایت شده است، در نوشیدن ادرار شتر سابقه‌ای طولانیتر از گروه اندکی‌ از هندو‌های هندوستان دارند.




در این ویدئو فرد فیلمبردار میگوید این ادرار تازه شتر هست و با زبان عربی از فردی که فروشنده ادرار شتر هست سوال میکند برای هر لیتر ادرار چقدر باید پرداخت کرد وفروشنده میگوید هر بطری ۱۰ریال!

سعودی‌ها با توجه به احادیث منقول از محمد، بیان کرده اند که نوشیدن ادرار شتر فواید زیادی برای بدن انسان دارد ،یکی از این فواید این بود که فردی اعلام کرده: محمد گفته نوشیدن ادرار شتر در ماه رمضان در هنگام سحر از بوی بد دهان جلوگیری میکند! یعنی‌ نوشیدن شاش شتر برای آعراب مطلبی مذهبی‌ و واجب است و صد‌ها سال است که در بیابان‌های عربستان، آعراب از شاش شتر به جای آب استفاده کرده، می‌نوشند، حمام میگیرند، و بیماری‌هایشان را دارمان میکنند!

و بر طبق علم امروز بشر، برخی از سموم موجود در بدن از طریق ادرار دفع میشود و با توجه به این واقعیت،


سئوالی که مطرح میشود این است که چرا شراب که به خاطر الکلی که در خود دارد و دستگاه گوارشی را از میکرب‌های خطرناک پاک میسازد، خون ساز است و خاصیت ترمیم سلول‌ها را دارد، در اسلام نوشیدنش حرام است ولی‌ نوشیدن ادرار شتر که منبع میکرب و آلودگی‌ است و نجاست است از طرف پیغمبر اسلام نه تنها حلال بلکه نوشیدنش واجب و جز داروی درمانی اعلام شده است؟

ظریفی‌ میگفت، آعراب دوران جاهلیت برای اینکه به پارس‌ها بتازند از طرف رومی‌ها دین دار شدند، و رومی‌ها آنچنان آعراب را احمق می‌دانستند که آنچه که برای دین ساختگی خودشان یعنی‌ مسیحیت نیک‌ بود از دین ساختگی اسلام زدودند، مثلا به آعراب یاد دادند که به جای دستبرد زدن به شراب‌های آنان، شاش شتر بنوشند. و این آعراب جاهل هیچ گاه نپرسیدند که چرا شما خود به جای شراب، شاش شتر نمینوشید.

از طرفی‌ ایرانی‌‌ها هستند که خود سازندگان اصلی‌ شراب، آبجو و به طور کلی‌ الکل اند، ولی‌ توسط آخوند‌ها آنچنان شستشوی مغزی شده‌اند که اعرابی که جز احمقترین مردم روزگار بودند، و احکامی که برای این احمقترین‌ها درست شده بوده، اینک حاکم بر ایرانی‌‌ها شده است.

این درد بزرگی‌ است که یک دنیا به ما میخندند، و تا یک اکثریتی مغز مرده در بین ایرانی‌‌ها هستند، و تا یک آخوند در سرزمین ماست که این مغز مرده‌ها را جلو میاندازد، ایران و ایرانی‌ در ذلت و حقارت و بی هویتی رنج میبرد و با این سرعتی که به سوی عرب شدن رانده میشویم، دیری نمیپاید که شاش شتر یکی‌ از نوشیدنی‌‌های واجب ایرانی‌‌ها میشود!



انگلیس‌ها همانطوری که در هندستان به هندی‌ها یاد دادند که شاش گاو
بنوشند، در عربستان نیز به آعراب یاد دادند که شاش شتر بنوشند.






هیچ نظری موجود نیست: