۱۸.۱۰.۹۲

فقط در ترکیه اتفاق میافتد...! اخراج ۱۷۰۰ مامور پلیس در یک روز...!! یعنی‌ مسخره‌ترین حکومت‌ها هم اینچنین کارکنانشان را اخراج نمیکنند !!! اخراج این تعداد پلیس یعنی‌ همه پلیس ترکیه خائن و وابسته به دژمن خارجی‌ است.


اخراج فله‌ای ماموران امنیتی و پلیس ترکیه ادامه دارد، اخراج بیش از ۱۷۰۰ مامور پلیس در تنها سه شهر استانبول، آنکارا و ازمیر!! کار کار دژمن است!!
اردوغان بکلی دیوانه شده است!
دولت ترکیه معاون فرمانده کل پلیس و رؤسای پلیس ۱۵ استان این کشور را برکنار کرد .

به گزارش روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ ماه ۱۳۹۲ برابر با ۸ ژانویه ۲۰۱۴ خبرگزاری جیهان ترکیه اعلام کرد: رؤسای پلیس استان‌های آدانا، آنکارا، آنتالیا، بورسا، دیار بکر، ارزروم، غازی عینتاب، ختای، ازمیر، قوجا ایلی، ملطیه، مرسین، سقاریه، سامسون و ترابزون عزل شدند، و به زودی افراد دیگری جانشین آنها خواهند شد.
بر اساس این گزارش، هزار و ۷۰۰ مسئول امنیتی فقط در شهرهای استانبول، آنکارا و ازمیر عزل شدند .
دولت رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، با فساد مالی و اداری مواجه است و ادعا می کند که توطئه‌ای برای سرنگون کردن وی طراحی شده و در حال اجرا است!
سایت "الیوم السابع" گزارش داد، اردوغان می گوید این توطئه را که در نهادهای مختلف کشور ریشه دوانده است ، دیر یا زود خنثی خواهد کرد و مسئولان امنیتی را نیز برای ریشه کنی چنین توطئه ادعایی عزل کرده است.
بر اساس این گزارش، افرادی در داخل و خارج ترکیه معتقدند که هدف دولت اردوغان از عزل مسئولان امنیتی اخلال در رسیدگی نهادهایِ موظف به تحقیق درباره فساد مالی و اداری گروهی تاجر بزرگ ، کارمند و وزیر است .

منبع

هیچ نظری موجود نیست: