۱.۱۱.۹۲

قتل، دزدی و هفتیر کشی‌ برای کارگزاران جمهوری اسلامی جرم نیست، ولی‌ افشای این جنایتکاران جرم است! اطلاعیه جبهه ملی ایران در خصوص زندانی شدن دکتر علی رشیدی


جای بسی تعجب و تأسف است که در هنگامی که سوء استفاده های کلان و دزدیهای میلیاردی و ثروت اندوزیهایی با ارقام نجومی در همه محافل سیاسی و غیرسیاسی و بین افراد ملت ایران مورد بحث و انتقاد واقع گردیده و موضوع به حدی بالا گرفته که طنین آن گوش فلک را کر کرده است جمهوری اسلامی به بهانه نوشته شدن یک مقاله انتقادی در باره دزدی سه هزار میلیاردی در ۲ سال پیش از طرف آقای علی رشیدی یکی از برجسته ترین اقتصاد دانان ایران و عضو هیأت رهبری شورای مرکزی جبهه ملی ایران دستگاه حکومت او را با دوسال محکومیت در سن ۷۷ سالگی به زندان انداخته است.
آیا به جای استفاده از نظریات اقتصادی این اقتصاد دان کم نظیر در راه حل مشکلات اقتصادی و پیش گیری ازین گونه تعدّیات به مال و منال ملت، چنین اقدامی از طرف حکومت با عقلانیت و خیرخواهی برای ملک و ملت هیچ گونه هماهنگی دارد؟

باری جبهه ملی ایران به این محکومیت ناروا شدیداً معترض است و آن را جز به غرض ورزی با جبهه ملی ایران که بنیان گذار ملی شدن صنعت نفت و قطع ایادی بیگانه از مخازن زرخیز آن بود نمی داند و نیز آن را پاداش جبهه ای می شناسد که سالهاست موجبات سرازیرشدن دلارهای بی حساب نفت را برای جمهوری اسلامی فراهم کرده است.

تهران – ۲۸ دی ماه ۱۳۹۲
جبهه ملی ایران

هیچ نظری موجود نیست: