۱۸.۱۰.۹۲

وقتی‌ لات و لوت‌های سابق، شعبون بی‌ مخ‌های نگهدار عمامه، اراذل و اوباش چماق دار، از زندانبانی، بازجویی و شکنجه قربانیان و بیگناهان ایران پرست خسته می‌شوند و فیلم میسازند!


ماده منفجره و خطرناک TNT مورد استفاده برای انفجار در یکی از صحنه‌های فیلم «معراجی‌ها» ساخته چماقدار دوزاری "ده‌نمکی بی‌ مخ" که در کنار خودرو سمند جواد شریفی قرار داشت ناگهان منفجر و باعث کشته و زخمی شدن تعداد بیشماری از کادر فیلمبردار در شهرک سینمایی شد!

وقتی‌ یک دوزاری فیلم میسازد، در نتیجه به جای استفاده از جلوه‌های ویژه و طراحی‌ کامپیوتری، از مواد منفجره واقعی‌ استفاده می‌کند! و چون حتی نحوه استفاده از این مواد خطرناک را نمیشناسد، باعث مرگ تعدادی از هنرمندان بیگناه میشود. ( که البته همکاری کردن با این چماقدار دوزاری از هر گناهی بالاتر است) 


در مملکتی که آخوند بی‌سواد همه کاره است، هیچ جای تعجبی نیست که چماق داران، اراذل و اوباش نگاه دار عمامه، بدون کوچکترین علم و اطلاع و تخصصی به سمت‌های وکیل، وزیر، مدیر و دیگر مقام‌های حساس برساند و نتیجه این بشود که کشوری که جز ثروتمند‌ترین کشور‌های دنیاست مانند کشور اتیوپی از فقر و عقب ماندگی رنج ببرد و مهد پرورش دزد و شکنجه‌گر، خائن و وطن فروش، مداح و سینه زن باشد. در مملکتی که آخوند منحرف در راس قدرت است هیچ جای تعجبی نیست که کسی‌ مانند ده‌نمکی که سه سال بیشتر پشت نیمکت دبستان ننشسته است، ولی‌ دست به چماق و دزدیش حرف ندارد، فیلم ساز و کارگردان شود. و اصلا جای تعجبی نیست که با وجود این افراد در عرضه فیلم سازی در شهرک سینمایی اتفاقات مسخره و تاسف باری از این دست رخ دهد.

بنا بر گزارشهای رسیده در طی انفجاری ناشی از مواد منفجره جنگی که در شهرک سینمایی دفاع مقدس رخ داد تعدادی از دست اندر کاران تهیه این فیلم مسخره کشته و مجروح شدند. این انفجار در پشت صحنه "معراجی ها" فیلم تازه مسعود ده نمکی اتفاق افتاد .

به گزارش خبرگزاری‌های داخلی‌ ، در حالی که مراحل پایانی فیلم «معراجی‌ها» در حال انجام است، صبح امروز،‌ ۱۸ دی‌ماه سال ۲۰۱۳ برابر با ۸ ژانویه ۲۰۱۳، در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجار قوی رخ داد.






بر اساس این گزارش ها: «بخشی از چاشنی‌های مورد استفاده ار فیلم منفجر شده است.»!

خبرگزاری وابسته به آخوند و وطنفروش‌ها ، فارس نیز دقایقی پیش با ارسال پیامکی از کشته شدن ۶ تن‌ در این انفجار خبر داده است. براساس گزارش‌ها یکی از کشته شدگان "جواد شریفی راد" مدیر جلوه‌های بصری فیلم «معراجی ها»‌ است.
علی اکبر رنجبر مدیرعامل شهرک دفاع مقدس، جواد شریفی مدیر جلوه های ویژه، رضا فرجی جانشین تولید فیلم، مهدی مرادی، دستیار جلوه های ویژه و یکی از کارگران حاضر در صحنه کشته شدند.

در حال حاضر گروه تفحص برای پاکسازی منطقه در شهرک دفاع مقدس حضور دارند. اورژانس و دیگر نیروهای مربوطه نیز در شهرک سینمایی دفاع مقدس حاضر شده‌اند.
در همین حال خبرگزاری ضّد ایرانی‌ ایرنا تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این انفجار را اعلام نکرده است، اما به نقل از روابط عمومی فیلم نوشت: «حادثه دیدگان از بازیگران نبوده، دستیاران و عوامل پشت صحنه دچار حادثه شده اند.»

در همین حال عضو هیأت مدیره انجمن جلوه‌های ویژه خانه سینما با تأیید خبر انفجار در پشت صحنه فیلم مسعود ده‌نمکی گفت: «این انفجار در حین حمل مواد منفجره رخ داده و تعداد کشته‌ها حداقل سه تن‌ است.»

عباس شوقی به ایسنا گفت: «مواد منفجره جنگی بوده و دست ما به هیچ جایی بند نیست چون مسوولان حفاظتی و حراستی اجازه نمی‌دهند چنین موادی را که مخصوص استفاده در فیلم است، وارد کنیم و به همین دلیل مجبوریم از مواد منفجره جنگی استفاده کنیم.»!!!!




به گفته وی این مواد در حین حمل منفجر شده و سر صحنه فیلمبرداری نبوده است.

جواد هاشمی یکی از شاهدان سانحه انفجار در پشت صحنه فیلم – سریال «معراجی ها» جزئیاتی از این اتفاق را تشریح کرد.

به گزارش مهر سیدجواد هاشمی یکی از بازیگران فیلم – سریال «معراجی ها» در حالی که از وضعیت روحی مناسبی برخوردار نبود، گفت: این اولین بار بود که بعد از ۳۰ سال فعالیت در حوزه سینما و تلویزیون و به خصوص در حوزه دفاع مقدس با چنین صحنه‌ای مواجه شدم.

وی با تاکید این مطلب که ۵ نفر از عوامل پشت‌صحنه «معراجی‌ها» بر اثر انفجار کشته شده‌اند، توضیح داد: تنت مورد نظر برای انفجار در یکی از صحنه‌های این فیلم – سریال در کنار خودرو سمند جواد شریفی قرار داشت که ناگهان تنت منفجر شد که باعث انفجار خودرو سمند هم شد.

هاشمی ادامه داد: جواد شریفی و چهار نفر دیگر از عوامل پشت صحنه کنار خودرو ایستاده بودند و در حال آماده کردن صحنه برای آغاز فیلمبرداری بودند که ماشین منفجر شد.




وی در حالی که بغض گلویش را گرفته بود، گفت: من اجساد هر ۵ نفری را که کشته شدند، دیدم و این مسئله برای من خیلی ناگوار بود. جواد شریفی یکی از بهترین مدیران جلوه‌های ویژه بود که هیچ گاه بی‌احتیاطی نمی کرد.

هاشمی در پایان گفت: ۳ تن‌ از دیگر عوامل «معراجی ها» نیز زخمی شده اند که به بیمارستان منتقل شدند.

ر حالی که برخی خبرگزاری‌ها اعلام کرده بودند این انفجار زمانی رخ داده که عدم عمل کردن به موقع چاشنی‌های قرار داده شده در یک خودرو منجر به آن می‌شود که عوامل جلوه‌های ویژه اقدام به بازبینی چاشنی‌ها می‌کنند که در این میان، حین جا زدن چاشنی‌ها، تنت عمل کرده و انفجار رخ می دهد، سید جواد هاشمی روایت متفاوتی را به مهر گفته است.



هاشمی در این باره توضیح داد: TNT مورد نظر برای انفجار در یکی از صحنه‌های این فیلم - سریال در کنار خودرو سمند جواد شریفی قرار داشت که ناگهان TNT منفجر شد که باعث انفجار خودرو سمند هم شد.» روایتی که منطقی تر به نظر می رسد، چرا که چک کردن چاشنی‌های یکی از صحنه‌های فیلم توسط مدیر شهرک دفاع مقدس، چندان منطقی نیست.

جواد شریفی راد مدیر جلوه‌های ویژه فیلم معراجی ها، علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس، رضا فرجی جانشین تولید فیلم به همراه یک کارگر صحنه، یک بدلکار و یکی از نیروهای تدارکات فیلم معراجی‌ها در انفجار پشت صحنه فیلم ده نمکی کشته شدند. با توجه به اتفاقات رخ داده، احتمال نرسیدن این فیلم به جشنواره سی و دوم تقویت شده، هرچند عواملی که در این سانحه تلخ درگذشته اند، عوامل پشت صحنه بوده‌ اند.



«شریفی راد» مسئول جلوه‌های ویژه پروژه سینمایی «معراجی‌ها» چهره‌های پرسابقه و باتجربه در حوزه تخصصی خود بود و پیش از این طی دو دهه اخیر مسئول جلوه‌های ویژه ده‌ها اثر از جمله حمله به اچ۳، موج مرده، به رنگ ارغوان، به نام پدر، اخراجی‌ها ۱ و ۲، نفودی، شکارچی شنبه، خاک شنبه و... بود.

«معراجی‌ها» چهارمین فیلم سینمایی مسعود ده نمکی است که با فرمت سینمایی و با نقش آفرینی نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سمانه پاکدل و اصغر نقی زاده و... فیلمبرداری شده و قرار است پس از نمایش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر و سینماها، نسخه طولانی تر از آن در قالب یک سریال در تلویزیون پخش شود.




گفتنی است، در فیلم اخراجی‌ها ۳ نیز یکی از هنروران بر اثر سقوط جان خود را از دست داده بود.

پرسیدنی است : چگونه اجازه می‌دهند مواد منفجره جنگی در فیلمها مورد استفاده قرار بگیرند ؟؟؟ پاسخ این است که جان انسان ایرانی‌ ارزش ندارد ! مرگ بر آخوند و نوکران و نگاه دارندگان آخوند، مرگ بر انگلیس .






هیچ نظری موجود نیست: