۸.۱۱.۹۲

در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ، تیم افتخار آفرین ملی‌ والیبال کشورمان با تیم‌‌های غدر اروپایی همگروه شد.


قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۴ در ورشو پایتخت لهستان برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران حریفان جهانی خود را شناخت.

به گزارش(ایسنا)، تیم ملی والیبال کشورمان در گروه چهارم مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های ایتالیا، فرانسه، بلژیک و تیم اول و چهارم منطقه نورسکا هم‌گروه شد.



مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۱۴ با حضور ۲۴ تیم از هشتم تا ۳۰ شهریورماه سال آینده در ۶ شهر لهستان برگزار خواهد شد.

تاکنون چهره ۱۶ تیم این رقابت‌ها در مسابقات انتخابی مشخص شده است که تیم ملی والیبال ایران در قاره آسیا نخستین تیم صعودکننده به این رقابت‌ها بود.

۸ تیم باقی مانده از مسابقات انتخابی آمریکای شمالی و مرکزی (نورسکا پنج تیم) و قاره آفریقا (سه تیم) به این رقابت‌ها راه خواهند یافت.

دور مقدماتی این رقابت‌ها در چهار گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود که گروه‌بندی آن به قرار زیر است:

گروه اول: لهستان (میزبان)، آرژانتین، صربستان، استرالیا، تیم سوم قاره آفریقا و ونزوئلا

گروه دوم: برزیل، تیم دوم منطقه نورسکا، آلمان، تیم اول آفریقا، کره‌جنوبی و فنلاند

گروه سوم: روسیه، بلغارستان، تیم سوم منطقه نورسکا، تیم دوم آفریقا، چین و تیم پنجم منطقه نورسکا

گروه چهارم: ایتالیا، تیم اول منطقه نورسکا، ایران، فرانسه، تیم چهارم منطقه نورسکا و بلژیک

بازی‌های گروه اول در شهر وروکولارو، گروه دوم در شهر کاتوویک، گروه سه در شهر گدانس و گروه چهار در شهر کراکو برگزار می‌شود.

رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان به مدت پنج روز برگزار خواهد شد و سپس از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند تا دو گروه مرحله دوم برای عنوان‌های اول تا شانزدهم با یکدیگر مبارزه کنند.

منبع

پیروزی سرو قدان قهرمان کشورمان را از ایزد یکتا خواستاریم.

هیچ نظری موجود نیست: