۱۹.۴.۹۲

سفر مخفیانه آخوند حسن روحانی به عربستان!


در پی انتشار اخباری در خصوص سفر آخوند حسن (روحانی) رئیس جمهور منتخب وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که وابسته به جریان تروریستی اخوان المسلمین است و زیر نظر و فرمان غربی‌ها فعالیت میکنند، به عربستان از سوی روزنامه العرب، یک منبع نامشخص گفت: چنین اخباری به هیچ عنوان صحت ندارد و تنها گمانه زنی‌های رسانه‌ای است!

به گزارش فارس، یک منبع آگاه! بدون نام و نشان! با اشاره با انتشار اخباری در خصوص سفر روحانی به عربستان از سوی روزنامه العرب گفت: چنین اخباری به هیچ عنوان صحت ندارد و تنها گمانه زنی‌های رسانه‌ای است!!


وی افزود: انجام هرگونه سفر خارجی و یا دیدار دیپلماتیک منوط به استقرار دولت است و قطعا روحانی تا قبل از مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور و برگزاری مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی، هیچ سفر خارجی نخواهد داشت.

این منبع آگاه مجهول و ناشناس و غیر معتبر تصریح کرد: این چنین اخباری در شرایط فعلی هیچ گونه سندیتی ندارد.

پیش از این روزنامه العرب از سفر قریب الوقوع روحانی به عربستان و روابط دیپلماتیک بین نزدیکان روحانی و وزیر کشور عربستان گزارش داده است.

روحانی که وابسته به اخوان المسلمین عربستان و ترکیه است، روابط بشدت دوستانه و محبت آمیزی را با سران عربستان و ترکیه دارد و با کمک این دو به ریاست جمهوری رسیده و شادی عوامل سپاه و وزارت اطلاعات و جشن گرفتن این عوامل در خیابان‌ها به مناسبت پیروزی آخوند حسن، به پای مردم ایران گذشته شده و با پخش فیلم‌های مونتاژ شده و تاریک و تار، این شادی به حساب ملت ایران نوشته شد. آخوند حسن در اولین اقدام، بازار‌های ایران را به طور کلی‌ به ترکیه واگذار کرده و سپس با شتاب و مخفیانه به عربستان سفر کرده و ضمن دست بوسی پادشاه عربستان، دستورات جدید را از ارباب گرفته است و این سفر مخفیانه از طرف روزنامه العرب فاش شد که بلافاصله خبرگزاری وابسته به سپاه و وزارت اطلاعات آخوندی، یعنی‌ فارس، آنرا تکذیب کرد.

پادشاه عربستان پس از انتخاب با صدور پیامی انتخاب ، آخوند حسن را به او تبریک گفت، پادشاه بحرین نیز به حسن پیام تبریک داد.

هیچ نظری موجود نیست: