۲۱.۴.۹۲

وقتی‌ نوکران انگلیس، تاریخ ایران را می‌نویسند!

وقتی‌ افراد معلوم الحالی به نام محمد امینی و امینی ها، با هویتی مغشوش و مشکوک، بدون مدرک دانشگاهی، و تنها با استفاده، استناد و رو خوانی از روی اسناد و مدارکی که وزارت امور خارجه انگلیس و سازمان اطلاعاتی‌ این کشور در اختیارشان میگذارد، میشوند "پژوهشگر تاریخ" ایران و تریبون رسانه‌های خارجی‌ در اختیارشان قرار می‌گیرد تا تاریخ ایران را تحریف کنند، تکلیف این میشود که انرژی ایرانی‌‌ها مرتباً در جهت افشای دروغ‌های این نوکران و اصلاح تاریخ ایران، صرف شود.




در رابطه با یکی‌ از این دروغ پردازی‌های محمد امینی و امینی ها، سایت خودنویس می‌نویسد:
از یاران مرحوم بختیار درخواست می‌شود اگر مستندی یا شکایتی علیه روزنامه کویتی در اختیار باشد، و یا اگر تکذیبیه مرحوم بختیار در روزنامه کویتی منتشر شده، نسخه‌ای از آن را هم در اختیار خودنویس قرار دهند.
متن دریافتی از آقای امیر رضا امیر بختیار، عینا به شرح زیر است:


هم میهنان عزیز؛
بیش از دو دهه از ترور وحشیانه جاوید نام دکتر شاپور بختیار می گذرد اما نام، یاد و راه بختیار همچنان زنده است.
دشمنانی که نام و یاد و راه بختیار را همچون خاری در چشمان خود می بینند حال که نتوانسته‌اند با قتل او به هدف خود برسند سعی می‌کنند با برچسب‌های غیر قابل تصوری چون مطالب انتشار یافته در روزنامه السیاسیه اقدام به بی آبرو کردن ایشان کنند.

در روزهای اخیر سامانه اینترنتی خودنویس یک بار دیگر اقدام به انتشار مطالبی کذب بر علیه زنده یاد دکتر بختیار کرده است که جهت آگاهی شما از واقعیت اطلاعیه نهضت مقاومت ملی ایران در تکذیب مطلب منتشر شده در السیاسیه به تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۶۰ خورشیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.
ایران هرگز نخواهد مرد
امیررضا امیربختیار

خودنویس:
ضمن تشکر از آقای امیررضا امیر بختیار، توجه خوانندگان را به این نکته جلب می‌کنیم که مرحوم بختیار در سال ۱۹۸۷ از روزنامه لوموند شکایت کرده بود که مستندات آن نیز در اختیار خودنویس است.

دادگاه پاریس آقای آندره فونتن سردبیر روزنامه لوموند را بدنبال شکایت آقای شاپور بختیار در نوامبر سال ۱۹۸۷ محکوم کرد. علت محکومیت لوموند این بود که در مقاله ای در تاریخ ۴ اوت ۱۹۸۷ در آن روزنامه نقل شده بود که «اویسی و بختیار صدام را متقاعد به حمله به ایران کردند.» حکم دادگاه این شد که لوموند چاپ کند که به اقای بختیار اهانت شده و میبایستی خبر دروغ را اصلاح کرده و همچنین این روزنامه دروغ پرداز مجبور به پرداخت هزینه دادگاه و جریمه نقدی به واحد فرانک به اقای بختیار شد.

از یاران و طرفداران مرحوم شاپور بختیار درخواست می‌شود اگر مستندی یا حکمی یا شکایتی علیه روزنامه کویتی در اختیار باشد را در اختیار خودنویس بگذارند. همچنین اگر تکذیبیه مرحوم بختیار در روزنامه کویتی منتشر شده، نسخه‌ای از آن را هم در اختیار خودنویس قرار دهند.

مساله مهم‌تر اما، مرتبط کردن بازنشر سندی از روزنامه السیاسیه کویت به قاتلان مرحوم بختیار است. اگر جناب امیر رضا امیر بختیار، سندی در باره این مساله دارند، حتما ارائه کنند.

با احترام
سردبیری خودنویس


منبع

هیچ نظری موجود نیست: