۷.۵.۹۲

شیطان پرستی شریف تر از تشیع است.



در حدود سال ۱۳۷۱ شمسى بود كه عده ای از آخوندهای حكومت ایران مستقر در مجلس شورای ننگین و رانت خوار و دزد اسلامی پس از ۱۴۰۰ سال تحقیق و بررسی ناگهان به راز مهمی پی بردند و آن اینكه فاطمه دختر پیغمبر اسلام فوت نکرده بلكه شهید شده است! و سببش را لگد زدن عمر به شكم او میدانند که سبب سقط جنین فاطمه نیز همین لگد بوده است،

اینجا بود كه آن نمایندگان مجلس اعلام كردند از این پس در تقویم ها بجای وفات بنویسند شهادت! و این روز را تعطیل اعلام نمودند و بدین صورت داستان احمقانه آخوندی را به صورت دیگری نوشتند، که موجب دشمنی بیش از پیش بین شیعه و سنی شود تا جنگی درگیرد و کینه برخیزد و خلاصه از هر طرف که کٔشته شود به سود غربی هاست.
( اگر تقویم هاى قبل از سالهاى ۱۳۷۱ شمسى را بررسى كنید خواهید یافت که در آنها بجاى شهادت فاطمه، وفات فاطمه نوشته شده است.)


و به این ترتیب ثابت کردن که یاوه گوییهای آخوندهای پیش از سال ۱۳۷۱، مشتی دروغ بوده است، و به مدت ۶۰۰ سال با دروغ مردم را فریفته و شهادت دختر پیغمبر را وفات اعلام کرده بودند!
 و سئوالی که مطرح میشود این است که از کجا معلوم دیگر داستانهای احمقانه آخوندی که تا به حال به مردم گفته شده، دروغ و اشتباه نبوده است؟

 آیا آخوندهای گذشته دروغ گفته اند یا آخوندهای امروزی دروغ میگویند و یا کلا خمیر مایه آخوند با دروغ ساخته شده است که البته این آخری به نظر صحیح تر میاید.



جالب اینجاست كه چطور ممكن است حضرت علی رضی الله عنه كه اسد الله (شیر خدا) و فاتح خیبر بحساب میاید، و كسیكه موظف بود از همه مظلومان دفاع كند نتوانست از خودش و ناموسش دفاع كند؟
و ناموس (همسر) خط قرمز هر شخصی به حساب می آید و بیعرضه ترین آدمها جاییكه زن و بچه خود را در خطر ببینند از فدا نمودن خود دریغ نمی نمایند، پس چرا حضرت علی از همسر خودش و از دختر پیامبر صلى الله علیه و سلم دفاع ننمود؟ در حالیكه پست ترین و نامردترین آدمهای كره زمین از همسر و فرزندان خود دفاع می كنند و اگر نتوانند از جان خود دریغ نمی نمایند.
این را در اصطلاح ما مظلومیت نمی گویند بلكه بی غیرتی و نامردی می نامند.

اهل تشیع با قبول كردن شهادت فاطمه در واقع حضرت على را نامرد دانسته اند چرا که در صورت پذیرفتن این مطلب دروغ، علی چه مردانگی داشت؟



و در صورت صحت این مطلب دروغ، آنان كه چنین كردند ظالم بودند و طبق آیه كریمه كه میگوید: "ولاتركنوا الی الذین ظلموا فتمسكم النار (به ظالمان نزذیك نشوید كه در آتش می افتید)"،
حضرت علی با چه مجوزی دست در دست آنان گذاشته بود و پشت سرشان نماز می خواند و در همه موارد كمكشان می نمود طوریكه حضرت عمر رضی الله عنه حضرت على را مشاور خود قرار داده بود؟



و چرا حضرت علی دخترشام كلثوم (دختر فاطمه) را به عقد حضرت عمر در آورد؟
آن دختر چطوری پذیرفت كه با قاتل مادرش همبستر شود؟
حسن و حسین كجا بودند؟ چرا هیچ اعتراضی ننمودند؟

و چرا علی پسرش حسن را وقتی که عثمان از یک ترور ناموفق جان به در برد به عنوان گارد و برای محافظت از عثمان، شبانه راهی خانه او کرد و در درب خانه عثمان به پاسداری گذاشت؟


خلاصه قول اینست كه حادثه شهادت فاطمه كه سببش لگد زدن عمر به شكم او میدانند و سبب سقط جنین فاطمه میدانند، یكى از بزرگترین اصلاحات داستانهای احمقانه آخوندی در ظرف ۶۰۰ سال تشکیل این مذهب است ، و هر كسى آنرا قبول كند در واقع على را دیوث و نامرد و ترسو میداند، و ادعای شیر خدا بودن او نیز ادعای مسخره ای است
و کسی که از ناموس خود نتواند دفاع کند، مدافع هیچ چیز دیگری نیز نمیتواند باشد!
و شاید علی‌ هم مانند آخوند‌های امروزی که ناموس خود را رها کرده تا سر از کشور‌های عربی‌ و خدمت به اعراب دراورند و خود اصرار در حفظ ناموس دیگران دارند، به این سبب لقب شیر خدا را گرفته که در واقع "بپای" ناموس دیگران بوده است و نه ناموس خویش!


ویرایش مقاله ای از 
 سایت نوار اسلام


IslamTape.Com




هیچ نظری موجود نیست: