۲۵.۴.۹۲

دیوثی که همه را مثل خود می‌بیند ....... به استناد کافر همه را به کیش خود پندارد.


می‌گویند مخنث‌ها دشمنان خونین زنان هستند، چرا که آنان را رقبای سرسخت خویش می‌بینند و به همین مناسبت نیز همه رسالت زندگی‌شان خلاصه میشود در پأییدن چهار چشمی زنان به خصوص قسمت مربوط به آلت تناسلی آنان!،

و آخوند‌ها که از دوره نوجوانی در حوزه‌های آخوند سازی، مراحل تبدیل به یک مخنث بیرحم را میگذرانند، هیچ هم و غمی ندارند به جز زنان و مبارزه با آنان. و این مبارزه که تحت دفاع از مذهب صورت می‌گیرد با توی گونی کردن زنان، و سپس در خانه حبس کردنشان پایان نمی‌پذیرد، و بعد از اینکه همه این مراحل گذرانده شد، مانند افغانستان و عربستان با کشتن و یا مثله کردن آنان به بهانه‌های واهی ادامه پیدا می‌کند.

فعالان در تبعید: آخوند‌ دیوث حسین ابراهیمی، امام جمعه «انار» در استان کرمان گفته مردانی که زنان آنها با «آرایش» از خانه بیرون می‌روند «حقشان» است که «دیوث» نامیده شوند.

به گزارش سایت محلی «انار پرس» آخوند‌ دیوث ابراهیمی این مطلب را در خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ تیر این شهر بیان کرده است.

این سایت در اعتراض به این گفته نماینده علی خامنه‌ای در شهر «انار» نوشته «این سخن امام جمعه دیوث مستند به روایات اسلامی است!»٬ اما بهتر بود وی از به کار بردن کلمه «دیوث» خودداری می‌کرد.

«انار پرس» نوشته بهتر بود امام جمعه دیوث «به جای کلمه دیوث به دلیل بار معنایی بسیار ناپسندی که دارد، از کلمه دیگری استفاده کند تا منظور را برساند٬ اما به این عریانی نباشد.»

این سایت در ادامه افزوده است: «در حال حاضر اکثر زنان جامعه، کم یا زیاد آرایش می‌کنند. آرایش جزوی از زیبایی زن تلقی می‌شود و حکومت جمهوری اسلامی نیز آرایش زنان را ممنوع نکرده است.»

گزارش از : استانبان


منبع

۵ نظر:

ناشناس گفت...

لیاقت ملتی که دولاش کردن کونش میذارن اینه که از بلندگو‌ها دیوث صداش کنن تا چشمش هم کور شه

ناشناس گفت...

از ماست که بر ماست .....

آخوند کسکشو آنقدر بالا بردیم که بهمون بگه دیوث.....

ناشناس گفت...

ملتو دیوث کردن رفت پی‌ کارش! روحانی مچکریم

ناشناس گفت...


اِمامک بر اَنار چو گشت مبعوث
به فتوا داده مردان کُنیِه دیّوث

حُسِن اِبرام همان ملّای منحوس
سخن سر داده او در بابِ ناموس

کجا غیرت بُوَد زن شد بلوتوث
که زن آراست خود پس مرد دیّوث

چو ملّا عَلَم را در اَنار لجن زد
سخن‌ور لغت را بر دَوات قلم زد

سخن‌ور سخن گفت که غیرت برآشفت
به دشنه قلم کرد پاسخِ خود بگفت

بدینجا چون رسید خونِ من بجوشید
ز شِکوه سخن کرد چو فریاد خُروشید

سخن اندیشه کن پس بر زبان ران
نظر بر ریشه کن کمتر فَغان خوان

حیا را پیشه کن حریم به‌جا دار
کمی اندیشه کن زبان قَفا دار

نظر بر زن ندار شوئی بر آن است
نگاه هیز بدار قطعن حرام است

به ایران شیر زنان چو حوری پری‌اند
نه تردید نه شک کن ز پستی بری‌اند

به وقتش ماده شیر دلیر و قوی‌اند
به پیمان با وفا تو گوئی زری‌اند

تو تقصیر نداری که کِیف است و وافور
چه کِیفی برتر از چرند بعدِ وافور

وَالسَّلَام، حضرت سُوکْس"اَلَکی سَلام"؛

ناشناس گفت...

کس ننش بابا
این انا رو اینقد گنده نکنین
حرف اینا پشم منم نی‌